מצבר שנפ 80 אמפר

מאור מצברים » מוצרים » מצבר שנפ 80 אמפר

תיאור

מחיר מיוחד למצבר שנפ 80 אמפר במאור מצברים!

מצבר 80 אמפר של חברת Schnapp ב-600 ₪ בלבד כולל מע"מ בסניף מאור מצברים
תקועים בשטח עם מצבר מרוקן? מאור מצברים תמיד כאן בשבילכם, כדי להחליף מצבר שנפ 80 אמפר אצלנו או בשטח באחריות מלאה!

שירות החלפת מצבר שנפ 80 אמפר עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להחלפת מצבר מהירה ע"י טכנאי המצברים שלנו חייגו אלינו 24 שעות ביממה: 072-3341-453

החלפת מצבר שנפ 80 אמפר

מצבר שנפ 80 אמפר – מצבר באיכות הגבוהה ביותר

כאשר מצבר שנפ 80 אמפר מתרוקן צריך להחליפו מיד כדי שניתן יהיה להתניע את הרכב. החלפת המצבר על ידי טכנאי מוסמך תתבצע בסדר הבא:

  • בדיקת מערכת החשמל של הרכב כדי לוודא תקינות המערכת.
  • ניקוי החיבורים של המצבר ברכב להולכת זרם מיטבית.
  • התאמת מצבר חדש לפי הוראות היצרן ודרישות הרכב.
  • בדיקת המערכות החשמליות ותקינות המחשב לאחר הפסקת החשמל.

את המצבר הישן אנו במאור מצברים מתחייבים לפנות לפי תקנות משרד התחבורה והמשרד לאיכות הסביבה למחזור, כדי להבטיח שהוא לא יזהם את הסביבה. התקנה על ידי משווק מורשה מבטיחה לכם כיבוד האחריות על ידי היצרן וכמו כן פעילות תקינה של המצבר לתקופה ארוכה, הרבה מעבר לתקופת האחריות שקיבלתם.

לאיזה רכבים מתאים מצבר שנפ 80 אמפר

מצבר שנפ 80 אמפר

דוגמא של מצבר שנפ 80 אמפר

מצבר שנפ 80 אמפר הוא מצבר המיוצר בסטנדרט גבוה עם בקרת איכות מחמירה ולכן מצברים אלה מומלצים אצלנו במאור מצברים. המצבר מספק מתח ברמה של 12 וואט ובהספק כולל של 80 אמפר והוא תואם למספר גדול של רכבים כגון: ג'יפ גראנד צ'ירוקי, איסוזו די-מקס, יונדאי סנטה פה ועוד. רכבי שטח אלה דורשים כוח הנעה גדול יחסית והתקנה של מצבר בהתאם לתקן היצרן תבטיח תקינות המצבר ואורך חיים ארוך.

כמה עולה מצבר שנפ 80 אמפר?

מצבר שנפ 80 נחשב למצבר איכותי בעל תוחלת חיים גבוה. מדובר במותג וותיק ואמין המספק ללקוחותיה מוצר ברמת איכות גבוהה במיוחד.  מצבר שנפ 80 אמפר מחיר 600 ש"ח בלבד רק במאור מצברים. יחד עם המצבר אתם מקבלים כמובן אחריות מלאה של היצרן עם נקודות שירות של חברת Schnapp הפזורות הכל רחבי הארץ.

החלפת מצבר שנפ 80 אמפר עד הבית עם מאור מצברים

הרכב לא מתניע בבוקר? מערכות החשמל לא מגיבות? כנראה שנגמר לכם המצבר. במצב כזה לא ניתן להתניע את הרכב ואנחנו במאור מצברים מספקים שירות מצבר שנפ 80 אמפר עד הבית. אתם מתקשרים ואנחנו שולחים את אחד הטכנאים המוסמכים שלנו תוך פחות מחצי שעה כדי להחליף עבורכם בטרייה בשטח. החלפת המצבר היא פעולה מהירה יחסית ותוך דקות אתם ממשיכים בשגרת יומכם. שירות החלפת מצבר עד הבית כרוך בתוספת תשלום סמלית.
שירות הלקוחות שלנו יתמוך בכם בכל שאלה גם לאחר התקנת המצבר וישמח לעזור בכל בעיה שתתעורר. אנו עומדים לרשותכם בכל בעיה או תקלה ונשמח לספק שירות מעולה עם יחס אישי!

לקוחות שלנו מספרים


מוצרים משודרגים

עבור למעלה