מצבר לGMC במאור מצברים – מצבר חדש מ 450 שקלים בלבד

אצלנו במאור מצברים תמצאו מצבר לGMC!

אנחנו מודעים לכך שכאשר אתם פונים אלינו – ברוב המקרים אתם נמצאים בסיטואציה הכי לא נעימה, תקועים עם הרכב שלכם באמצע הכביש או גיליתם שהלך המצבר רגע לפני שאתם יוצאים לדרך לעבודה, לסידורים או לפגישה חשובה. אף פעם אין תזמון שהוא נוח להיתקע ללא מצבר.

לכן, המטרה העיקרית שלנו היא לספק לכם מענה מיידי, מהיר כמה שאפשר כדי שתוכלו להמשיך בשגרה שלכם.

אנו נגיע עד אליכם במהירות, עם המצבר המתאים לרכב שלכם, תקבלו שירות מקצועי והכי חשוב – שירות עם חיוך.

אז אם נתקעתם עם מצבר גמור – אל תהססו לפנות אלינו! אנו מתחייבים לעשות את עבודתנו נאמנה ועל הצד הטוב ביותר כדי שתהיו מרוצים

מצברים מומלצים לGMC

לקוחות שלנו מספרים

מצבר לgmc

חברת ג'י אמ אס היא חברת ייצור ושיווק מכונית עוד משנת 1912. החברה מתמקדת ומתמחה בעיקר בייצור טנדרים, משאיות אך גם מציגה את דגמיה במכוניות פרטיות רגילות. בכל כלי רכב וכלי תחבורה ולא רק בחברה זו, נמצא חלק אשר מספק את העברת המתח והאנרגיה הנכונה לסוג הרכב לפי משקלו, נפח המנוע וגודלו והוא לא אחר מאשר המצבר. המצבר מספק לא רק את ההצתה הראשונית להתנעה אלא מעביר מספר מסוים של וולט אל כל המערכות השונות הנמצאות בתוך הרכב ובלעדיו הרכב אינו יכול לתפקד כלל.

איזה מצבר מתאים לGmc

המצבר אשר נבחר על ידי בעל רכב אינו יכול להיבחר לפי הביקורות על הדגם המסוים או על חודשי האחריות הרבים המתאפשרים בעת הקנייה. לכל רכב יש את מספר הוולט אשר מחויב להיות במצבר, מספר האמפר הנכון ואחר כך הבחירה הנכונה של דגם המצבר בחברות השונות למצברים. המצברים המיועדים לכלי הרכב של חברת gmc ומומלצים ביותר הוא מצבר שנפ ל gmc .