המצבר של הקרייזלר שלך שבק חיים? אצל מאור מצברים תקבל שירות החלפת מצבר לקרייזלר עד הבית, כך שאין כל צורך להיכנס ללחץ מיותר! השירות, המותגים, ההגעה המהירה – הן הסיבות להזמנת שירות כבר עכשיו!

מבצע מיוחד עבור מצבר לרכב קרייזלר:

מצבר סטארט אפ 60 אמפר החל מ-450 ₪

מצבר 65 אמפר לקרייזלר מבית שנפ מ-510 ₪

מצברי BOSCH לקרייזלר החל מ-529 ₪

מצברי VARTA מ-545 ₪

שירות החלפת מצבר לקרייזלר עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצברים לקרייזלר התקשרו: 072-3341-453

החלפת מצבר לקרייזלר

קונים מצבר לקרייזלר ממאור מצברים ונהנים משקט נפשי

קניית מצבר לקרייזלר אינה דומה לרכישת חלקי חילוף אחרים ברכב, משום שהמצבר הוא זה שמספק כוח חשמלי לרכב, ולכן אל תתפשרו על מצבר פשוט ורכשו מצבר רק ממקום מורשה שמעניק אחריות מלאה על המצברים הנרכשים. חברת מאור מצברים לא מתפשרת על איכות ומשווקת רק מצברים איכותיים עם תו תקן של המותגים הגדולים בעולם, אז אל תתפשר על פחות והזמן עכשיו שירות מהיר עד הבית.

מצברים מומלצים לקרייזלר – Chrysler

קרייזלר – מותג אמריקאי עם חותם ייחודי של יוקרה

המותג האמריקאי קרייזלר ותיק במיוחד, הוא נוסד עוד במאה הקודמת בשנת 1925, ומציע לחובבי העיצובים הנועזים רכבים ייחודים עם גימורים מרשימים ומראה של יוקרה. לרכבי קרייזלר יש חותם ייחודי הבולט בעיצוב המרשים בפנסים הקדמיים הגדולים ובסמל של המותג שבהחלט משדר יוקרה. למותג יש שלל דגמים, רובם נחשבים כרכבי מנהלים, רכבים ספורטיביים וגם רכבים גדולים של 7 מקומות.
מגוון הדגמים של קרייזלר בהחלט מפתיע, בינהם תוכלו למצוא סגנונות שונים כדוגמת קרייזלר קרוספייר הנחשב לרכב מנהלים יוקרתי, קרייזלר וויאג'ר הנחשב לרכב גדול ומשפחתי עם 7 מקומות, רכב היוקרה קרייזלר 300c, קרייזלר סברינג הנחשב לרכב משפחתי סולידי ומגיע גם עם גג נפתח במראה ספורטיבי ועוד.

איזה מצבר מתאים לקרייזלר?

מצבר לרכב קרייזלר

מצבר לרכב קרייזלר

ישנם דגמים שונים של רכבי קרייזלר, לכן ההתאמה צריכה להיעשות על ידי בעל מקצוע המכיר היטב את תחום המצברים שיוכל להתאים את המצבר המדויק לדגם הרכב שלכם. התאמת מצבר לקרייזלר תעשה על ידי איש מקצוע מומחה של מאור מצברים, אשר יתאים לכם את אחד מהמצברים הבאים: מצבר של 50 אמפר, מצבר 55 אמפר, מצבר בקיבולת 60 Ah. כמו כן מגוון מצברי 65-95 אמפר. בכל מקרה, בעת בחירת מצבר מומלץ לקרייזלר, חשוב מאוד לרכוש רק מצבר איכותי עם תו תקן ואחריות, וכמובן של מותג מוכר, כך שתוכלו לדעת שבחרתם נכון.

כמה עולה מצבר לקרייזלר?

מסתבר שהמחיר סביר בהחלט! המחיר הוא בהחלט לא פקטור כאשר בוחרים מצבר לקרייזלר, הרי מצבר הוא מסוג החלקים שאסור להתפשר על האיכות שלהם, מכיוון שתפקידו חיוני וקריטי לתקינות של המערכות החשמליות ברכב. במאור מצברים תמצאו מצברים לקרייזלר במחיר של 450 שקלים ומעלה, תלוי כמובן לפי ההספק שלו, כלומר ככל שהאמפר יהיה גבוהה יותר, כך המחיר ישתנה בהתאם. עוד דבר שמשפיע על המחיר הוא המותג של המצבר, ככל שהמותג יהיה יוקרתי יותר, כך מחיר המצבר יעלה בהתאם. במאור מצברים תמיד תוכלו למצוא מגוון מצברים במחירים אטרקטיביים ומצברים במבצע.

מצבר לקרייזלר קונים רק אצל מאור מצברים

המומחים של מאור מצברים יגיעו עד אליכם ויספקו לכם שירות של החלפת מצבר לקרייזלר עד הבית, ממש כך! תוכלו להזמין שירות ממש עכשיו ולקבל איש מקצוע תוך חצי שעה בלבד!

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית קרייזלר: