כשהמצבר שובק חיים או כשהגיע הזמן להחליפו – לא צריך להילחץ יותר, אלא להתקשר למאור מצברים לפתרון הבעיה באופן מהיר. איתנו במאור מצברים אתם נמצאים בידיים טובות, ותוכלו ליהנות מההיצע הרחב של מצברים לסוגים רבים של מכוניות, וכל זאת במחירים אטרקטיביים!

מחירים מיוחדים על מצבר לרכב קיה סול:

מצברים של חברת Schnapp החל מ- 480 ₪ 

מצבר תוצרת בוש 50 אמפר החל מ- 529 ₪ (עם שנתיים אחריות)

מצבר לקיה סול של ורטה 55 אמפר החל מ- 630 ₪ 

שירות החלפת מצבר לקיה סול עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצברים לקיה סול שלך בשירות מצבר עד הבית יש לחייג – 072-3341-453

החלפת מצבר לקיה סול

שירות אספקה מהיר של מצבר לקיה סול – רק במאור מצברים

אין ספק שכאשר הרכב לא מתניע, סיטואציה שעלולה להתרחש באופן פתאומי ביותר וללא התרעה מוקדמת, זה אחד הדברים הכי לא נעימים ומלחיצים שיכולים לקרות לכל אחד מאיתנו. איכשהו זה קורה תמיד בזמן הכי לא מתאים: בדיוק ברגע כשממהרים לעבודה ולפגישות חשובות עם לקוח, בדרך לקניות דחופות לפני החג, או בדרך לקחת את הילד מהחוג – מצבר שמתקלקל יכול לקרות בכל עת ודורש פתרון מיידי. מכיוון שכולנו תלויים באופן מוחלט ברכב שלנו וכל תקלה משבשת לנו (ולסובבים אותנו) את היום לחלוטין, צריך פתרון מהיר ויעיל להחלפת המצבר התקול. בדיוק למצבים אלו אנו מספקים לקהל לקוחותינו באזור המרכז שירות אספקת מצבר חדש לקיה סול וכל זאת תוך 30 דקות הגעה מרגע ההזמנה. עם פתרון מהיר ופשוט זה אתם יכולים להישאר רגועים ולהמשיך את היום שלכם בכיף וללא לחץ מיותר.

מצברים מומלצים לקיה סול (Kia Soul)

איזה מצבר כדאי לקנות לקיה סול?

בסניף שלנו בתל אביב תוכלו למצוא מגוון רחב של מצברים. עם ניסיון רב שנים כמו שלנו אנחנו כבר יודעים איזה מצברים עושים את העבודה, ורק אותם אנחנו מספקים לקהל הלקוחות שלנו. מדובר על החברות המובילות בשוק המצברים: וורטה, שנפ  ובנוסף מצברים של חברת BOSCH. מצברים אלו מוכיחים את עצמם כל פעם מחדש באיכות, באמינות ובעמידות שלהם, נגד רעידות או נזילות שונות. אתם יכולים להזמין מצבר של 50 Ah המותאם במיוחד לקיה סול – דרך הטלפון  או ישירות אצלנו בסניף. אנו ממליצים לכם לבצע את החלפת המצבר על ידינו, שכן ללא ניסיון מתאים וידע, עלול להיגרם נזק לרכב, מה שיכול להסתיים בתיקונים ועלויות גבוהות. חשוב לדעת כי המצברים שאותם אנו מספקים מגיעים עם אחריות של בין 12 ל- 24 חודשים – כך שאתם נמצאים על הצד הבטוח גם חודשים רבים לאחר רכישת המצבר והחלפתו.

מהם המחירים הממוצעים למצברים של 50 אמפר?

מצבר לקיה סול

מצבר לקיה סול

המחירים למצבר של 50 אמפר משתנים בהתאם לחברות המייצרות אותן. אנו ממליצים לא לחסוך בכסף על מצבר זול מחברה לא מוכרת בשוק, אלא להשקיע במצבר איכותי שישרת אתכם לזמן רב ולא יאכזב אתכם באופן פתאומי. מצבר לקיה סול איכותי ואמין לא חייב להיות יקר. אצלנו במאור מצברים תוכלו למצוא מצברים במחירים זולים ונוחים לכל כיס. אנו מוכרים מצברים החל מ- 449 ש״ח בלבד. רוצים לערוך השוואה בין החברות השונות? אתם יכולים לעשות זאת בקלות בעזרת המחירון המעודכן שלנו הנמצא באתר, או פשוט להתקשר אלינו לקבלת מידע נוסף על המצברים הנמצאים במבצע, וליהנות ממחירים אטרקטיביים ומשתלמים ביותר.

מבחר גדול של מצברים – לא רק למכוניות

מצברים זה אנחנו. אצלנו תוכלו למצוא לא רק מצבר לקיה סול אלא גם מצברים איכותיים למבחר גדול של מכוניות כמו יונדאי, מרצדס, מצברים למיצובישי או ניסאן, אלא מצברים לקטנועים, אופנועים, משאיות וקולנועיות במגוון רחב של כוחות אמפר: לדוגמה מצבר של 72 אמפר, מצבר של 55 אמפר, ואפילו מצברים של 95 אמפר למכוניות שצורכות הרבה חשמל. כדאי לדעת שאנו מספקים את שירות ההחלפה המהיר שלנו עד הבית לא רק בתל אביב אלא בכל אזור המרכז, ומגיעים גם להחלפת מצברים ברחובות, נס ציונה, בני ברק, כפר סבא ועוד. יש לכם שאלות? פשוט תתקשרו אלינו לקבלת פרטים נוספים על השירות!

למה לבחור במאור מצברים עד הבית?

מעל ל-15 שנות ניסיון בעולם המצברים מוכיחים את עצמם כל פעם מחדש. אנחנו מספקים שירות לקהל לקוחות גדול בכל אזור המרכז, מספקים מצברים לסוגים שונים של רכבים ובנוסף משמשים גם כיועצים מקצועיים בכל שאלה הנוגעת לסוג המצבר, לכוח האמפר הדרוש לרכב ספציפי, או לשאלות הנוגעות לשמירה על המצבר לאורך זמן. אנחנו הפרטנר שלכם בכל מה שקשור לתחום המצברים ונשמח לספק לכם שירות מקצועי, אדיב ומהיר בכל עת.

זקוקים למצבר לקיה סול שלכם? אז למה אתם מחכים? מתקשרים למאור מצברים!  

לקוחות שלנו מספרים

עוד דגמים מבית קיה: