מצבר לפיאט פונטו במאור מצברים – מצבר חדש מ 449 שקלים בלבד

אנחנו במאור מצברים מתחייבים לכם, הלקוחות שלנו, לשירות מהיר ומקצועי במחירים הוגנים.

אנחנו מודעים לכך שכאשר אתם פונים אלינו – ברוב המקרים אתם נמצאים בסיטואציה הכי לא נעימה, תקועים עם הרכב שלכם באמצע הכביש או גיליתם שהלך המצבר רגע לפני שאתם יוצאים לדרך לעבודה, לסידורים או לפגישה חשובה. אף פעם אין תזמון שהוא נוח להיתקע ללא מצבר.

לכן, המטרה העיקרית שלנו היא לספק לכם מענה מיידי, מהיר כמה שאפשר כדי שתוכלו להמשיך בשגרה שלכם.

אנו נגיע עד אליכם במהירות, עם המצבר המתאים לרכב שלכם, תקבלו שירות מקצועי והכי חשוב – שירות עם חיוך.

אז אם נתקעתם עם מצבר גמור – אל תהססו לפנות אלינו! אנו מתחייבים לעשות את עבודתנו נאמנה ועל הצד הטוב ביותר כדי שתהיו מרוצים

החלפת מצבר לפיאט פונטו

מצברים מומלצים לפיאט פונטו


לקוחות שלנו מספרים

מצבר לפיאט פונטו

מצבר לפיאט פונטו

מצבר לפיאט פונטו חייב להיות 50 אמפר, לפי המלצת החברה. ניתן להתקין מצבר חדש בכל מוסך מורשה של חברת פיאט, דבר שיקנה לכם אחריות על המצבר בכל מוסך מורשה ברחבי הארץ. במידה ותחליטו להתקין מצבר שנפ לפיאט פונטו, תוכלו לקבל אחריות גם בכל תחנת שירות של שנפ ברחבי הארץ. חברת שנפ הינה חברה רצינית, בעלת וותק ומוניטין מעולים בתחום המצברים. מצבר לרכב פיאט פונטו יש לבחור בצורה חכמה, על מנת להימנע מתקלות חוזרות ונשנות ולמנוע אי נעימות והתעסקות מיותרת עם הרכב. עדיף לבחור במצבר איכותי, שיחזיק מעמד לאורך שנים ללא הפתעות מיותרות.

כמה עולה מצבר לפיאט פונטו?

ראשית כל חשוב להבין איזה מצבר מתאים לפיאט פונטו, ורק לאחר מכן לדון במחיר שלו. חברות שונות מציעות מצברים שונים שיכולים להתאים, חשוב לוודא עם איש מקצוע כי אכן בחרתם מצבר שמתאים להגדרות של הרכב שלכם. מצבר לפיאט פונטו מחיר טוב, ניתן למצוא בלא מעט בתי עסק, תחנות שירות ואתרי אינטרנט. תבדקו ותשוו מחירים בטרם הקנייה.

דגמים נוספים מבית פיאט: