מצבר לפורשה במאור מצברים – מצבר חדש מ 670 שקלים בלבד

אנחנו במאור מצברים מתחייבים לכם, הלקוחות שלנו, לשירות מהיר ומקצועי במחירים הוגנים.

אנחנו מודעים לכך שכאשר אתם פונים אלינו – ברוב המקרים אתם נמצאים בסיטואציה הכי לא נעימה, תקועים עם הרכב שלכם באמצע הכביש או גיליתם שהלך המצבר רגע לפני שאתם יוצאים לדרך לעבודה, לסידורים או לפגישה חשובה. אף פעם אין תזמון שהוא נוח להיתקע ללא מצבר.

לכן, המטרה העיקרית שלנו היא לספק לכם מענה מיידי, מהיר כמה שאפשר כדי שתוכלו להמשיך בשגרה שלכם.

אנו נגיע עד אליכם במהירות, עם המצבר המתאים לרכב שלכם, תקבלו שירות מקצועי והכי חשוב – שירות עם חיוך.

אז אם נתקעתם עם מצבר גמור – אל תהססו לפנות אלינו! אנו מתחייבים לעשות את עבודתנו נאמנה ועל הצד הטוב ביותר כדי שתהיו מרוצים

החלפת מצבר לפורשה

מצברים מומלצים לפורשה


לקוחות שלנו מספרים

מצבר לפורשה

מצבר לפורשה

אם התמזל מזלכם לרכוש רכב פורשה, כדאי שתשקיעו כבר גם במצבר איכותי ויוקרתי במיוחד. מצבר לפורשה חייב להתאים בצורה מושלמת לרכב שלכם, על מנת למנוע תקלות לא נעימות בהמשך הדרך. מצבר שנפ לפורשה הוא דוגמא מצוינת למצבר איכותי ויעיל, בעל תוחלת חיים גבוהה וביצועים טובים. מצבר לרכב פורשה שמתוחזק היטב, לא חסר בו מים והוא אינו סובל מקורוזיה – הוא מצב שאמור לספק לכם חווית נסיעה רגועה ונינוחה.

איזה מצבר מתאים לפורשה?

בגדול התשובה היא שישנם מספר מצברים שיכולים להתאים, בהתאם לדגם הרכב שלכם, השנתון שלו ונפח המנוע. אם אינכם בטוחים, כדאי להתייעץ עם איש מקצוע כדי לקבל סיוע מקצועי. מחיר החלפת מצבר לפורשה לא חייב להיות בשמים, הדבר תלוי בעיקר ברמת הסבלנות והנחישות שלכם. ניתן למצוא מצברים איכותיים המצויים במחיר משתלם ובכך לחסוך בהוצאות.