המצבר שלכם בפורד אקספלורר שבק חיים? אז נכון, שזה מלחיץ כשהרכב פתאום לא מתניע, אבל אל דאגה! מאור מצברים יסייעו לכם למצוא את המצבר האיכותי המותאם ביותר לרכב. את המצבר, נוכל לספק לכם בשירות מצבר לפורד אקספלורר עד הבית, במהירות וללא שהייה מיותרת!

מצבר לפורד אקספלורר במחיר מבצע מיוחד:

מצברי ורטה 80 אמפר החל מ- 750 ₪ 

שירות החלפת מצבר לפורד אקספלורר עד הבית כרוך בתוספת תשלום

לייעוץ ללא התחייבות ולהזמנת מצבר לפורד אקספלורר עד הבית חייגו אלינו 24/7 – 072-3341-453

החלפת מצבר לפורד אקספלורר

החלפת מצבר לפורד אקספלורר

המצבר המומלץ לרכב זה הינו מצבר 80 אמפר, מצבר מיוחד (אקונוליין). מדוע דווקא מצבר אקונוליין 80 אמפר? ובכן, אם אינכם מבינים דבר במצברים או בבחירת מצברים, חשוב מאוד לדעת כי לכל רכב יש בדרך כלל כמה דגמי מצברים מועטים שיכולים להתאים לו, אם לא רק אחד או שניים. מצבר 80 אמפר בפרט, הינו מצבר גדול יחסית שנועד להעניק לרכב עוצמת חשמל גבוהה לאורך זמן, לעומת מצברי 40 אמפר למשל, מצבר 50 אמפר וכדומה, אשר מעניקים עוצמה חשמלית נמוכה יותר.

מצברים לפורד אקספלורר (Ford Explorer) – המומלצים

מהי העוצמה החשמלית שמעניק המצבר?

מצברים לפורד אקספלורר, או לרכבים בכלל (לרבות מצבר לאופנוע, או אפילו מצבר לקלנועית) נועדו להיות אלו שמעניקים את העוצמה למערכות החשמל בכל רכב, החל מההתנעה ועד להפעלת הרדיו, נורות האזהרה ומערכות מוליטמדיה למיניהן. לכן, למרות שהמצבר הוא חלק פחות מתוחכם מהמנוע, למעשה מדובר במעין מקביל שלו שנחוץ לרכב כמעט כמו המנוע עצמו, ואולי במקרים מסוימים אף יותר ממנו, משום שללא מצבר תקין, לא ניתן להתחיל את הנסיעה.

מדוע חשוב להכיר את מאפייני המצבר?

למרות שציינו כאן באופן כללי, כי המצבר שמתאים לפורד אקספלורר הוא מצבר אקונוליין 80 אמפר, מומלץ להכיר בנוסף גם את מאפייני המצבר הנוספים ולא רק את מידת האמפר. מאפייני המצבר הנוספים כוללים למשל: אורך ורוחב המצבר, מיקום קוטב הפלוס וקוטב המינוס וסוג המצבר הספציפי – האם המצבר הוא חומצה עופרת, מצבר ג’ל, מצבר פריקה עמוקה ועוד.

כיצד בוחרים מצבר לפורד אקספלורר?

מצבר לפורד אקספלורר

מצבר לפורד אקספלורר

גם בעולם המצברים כפי שוודאי כבר הבנתם ישנן קטגוריות אשר מסייעות לבחור את המצבר הנכון. אחת מהן היא החברה שייצרה את המצבר מלכתחילה. בארץ, נפוצות כמה חברות מעולות ומומלצות, כמו: שנפ, ורטה ועוד. חלק מן החברות הללו הינן ישראליות, מה שאומר שניתן לסמוך עליהן בייצור מצברים המתאימים לאקלים הישראלי.

מדוע מומלץ לפנות לחברה מקצועית בתחום?

לא שהמידע שהענקנו לכם עד עכשיו היה לא שימושי חלילה, אולם ההעדפה היא תמיד לפנות לצוות מקצועי כמו מאור מצברים, אשר מתמחים בתחום ויכולים לתת לכם מגוון אפשרויות של מצברים לכל רכב, במידת האפשר. זכרו, הידע המוקדם יכול בהחלט למקד אתכם באשר למצבר שאתם זקוקים לו, אבל עדיין אין תחליף לייעוץ והתקנה מקצועית.

ואם כבר דיברנו על התקנה מקצועית – הכירו את השירות של מאור מצברים!

למאור מצברים ישנו שירות יעיל שנועד לסייע לכם לצאת בקלות ממצב של חוסר אונים, במידה והמצבר שלכם לפתע שבק חיים או התקלקל. שירות מצבר לפורד אקספלורר עד הבית – מדובר בשירות הניתן על ידי המתקינים המקצועיים שלנו, ובחלק מאזורי השירות ההגעה היא עד חצי שעה בלבד, כך שגם אם נתקעתם ללא מצבר, תוכלו לדעת שתוך זמן קצר יגיע אליכם מצבר איכותי ויותקן אצלכם ברכב. כל שעליכם לעשות הוא להתקשר אלינו, לברר אודות שירות מצבר עד הבית, וליהנות ממחירי מבצע למצברים איכותיים, לרכבי פורד אקספלורר ובכלל, וכמובן שירות מעולה ומקצועי!

לפרטים נוספים ולמידע אודות אזורי השירות, מחירי מצברים ועוד, צרו קשר בהקדם!

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית פורד: