מתקשים לבחור מצבר והזמן קצר? חברת מאור מצברים תוכל לספק לכם מצבר לפולקסווגן פולו עד הבית, לאחר ייעוץ מתאים בקשר למצבר הנכון לדגם שלכם!

מצבר לפולקסווגן פולו במבצע מיוחד:

מצבר שנפ לפולקסווגן פולו החל מ – 480 ₪ 

שירות החלפת מצבר לפולקסווגן פולו עד הבית כרוך בתוספת תשלום

לייעוץ ללא התחייבות ולהזמנת מצבר לפולקסווגן פולו עד הבית חייגו אלינו 24/7 – 072-3341-453

החלפת מצבר לפולקסווגן פולו

בחירת מצבר לפולקסווגן פולו – לא רק למקצוענים 

למרות שאנו תמיד ממליצים לא להתקין את המצבר לבד, על כל בעל רכב לדעת איזה מצבר מתאים לרכבו באופן בסיסי, והאמת שמדובר בבחירה קלה יחסית שלא בהכרח תצריך מכם לדעת פרטים טכניים רבים. בואו נצלול למידע ולמה שחשוב לדעת כאשר בוחרים מצברים לרכבים, הן בקשר למצבר לפולקסווגן פולו, אבל גם לכל רכב למעשה.

מצברים מומלצים לפולקסווגן פולו (Volkswagen Polo)

איך בוחרים מצבר לפולקסווגן פולו?

מצבר לדגם זה יהיה לרוב מצבר 55 אמפר או מצבר 60 אמפר, בהתאם לנפח המנוע ולמערכת החשמל ברכב. בנוסף, בדקו:

  • איזה סוג מצבר הרכב צריך? דגמים שונים של רכבים זקוקים למצברים מגוונים וייעודיים, כמו מצבר סטארט אנד סטופ או מצבר ג’ל וכד’. חשוב לציין שאיננו מדברים רק על דגמי פולקסווגן, אלא בכלל.
  • איזה זרם התנעה המצבר צריך? בעת התנעת הרכב המצבר צריך להזרים למנוע חשמל רב בעוצמה גדולה יותר מהעוצמה שיידרש לה לאחר מכן. זרם ההתנעה הוא פרמטר חיוני בבחירת מצברים.
  • האם המצבר מתאים לישראל? מצברים שאינם מתאימים לאקלים הישראלי אינם מומלצים בהחלט, משום שחום או לחות בשילוב עם חום, יכולים לגרום לבלאי של המצבר ולקצר את חייו. החברות שמייצרות מצברים כאלה בארץ או שמשווקות מצברים כאלה הן: חברת שנפ וורטה בעיקר, לצד כמה חברות בודדות נוספות.

לא לשכוח לבדוק את תאריך הייצור והתפוגה 

תאריך הייצור משפיע על יעילות המצבר, גם אם לעולם לא הופעל. בנוסף, מצבר רגיל יחזיק מעמד כ-3 או 4 שנים, כשהאיכותיים ביותר שבהם יחזיקו עד 5 שנים (מצברי ג’ל ומצברים מהדור החדש יכולים להחזיק אף יותר). במילים אחרות, אם תרכשו מצבר חדש שמעולם לא הופעל, אולם כזה שיוצר לפני זמן יחסית רב, ייתכן מאוד שאורך החיים שלו יהיה קצר מהרגיל, או שהוא יהיה "רגיש" יותר לבליה.

רכשו מצבר לפולקסווגן פולו עם אחריות יצרן

מצבר לפולקסווגן פולו

מצבר לפולקסווגן פולו

אנו תמיד מדגישים כי שירות מצבר עד הבית שלנו כולל אספקת מצברים עם אחריות יצרן לפי בחירתכם, ולא בכדי: אחריות היצרן מעידה על האמון שמשקיעה היצרנית במוצר של עצמה. ניתן להתפשר על אחריות שהינה פחות משנתיים למשל, אולם חשוב להבין כי אחריות לזמן ארוך יותר משמעה ראש שקט לזמן ארוך יותר.

רכשו מצבר בשירות עד הבית!

שירות מצבר לרכב פולקסווגן פולו עד הבית הוא אחד משירותי הדגל של החברה, משום שהוא מסייע ללקוחות רבים כל כך ברחבי הארץ והמרכז בפרט. שירות מצבר עד הבית נועד כדי להעניק לכם מצבר איכותי במינימום זמן, כדי שלא תצטרכו להמתין שעות למוסך, גרר וכד’. השירות מיועד לרכבים בהם יש צורך בהחלפת המצבר, כך שאם זוהי הבעיה היחידה שמונעת מכם לנסוע לאן שאתם צריכים, אין סיבה שתתעכבו.

מחירים מעולים במאור מצברים!

אנו מקפידים להציע ללקוחותינו מצברים במחירים זולים והוגנים אשר תואמים את סוג ואיכות המצבר מחד, אך כאלה שלא שוברים את הכיס מאידך. המצברים שלנו מיוצרים על ידי חברות אמינות המייצרות אותם מראש מותאמים לאקלים הישראלי, או אקלים חם באופן כללי.

אנחנו זמינים כדי לספק לכם מצבר איכותי!

התקשרו אל מאור מצברים ובררו עוד היום כמה מהר נוכל לספק לכם את המצבר, עם שירות מצבר לרכב פולקסווגן פולו עד הבית. נשמח לענות על כל שאלה הנוגעת לסוג ואיכות המצברים שלנו.

לקוחות שלנו מספרים

סוגי מצברים נוספים מבית פולקסווגן: