אם מעל שלוש שנים לא החלפת מצבר, הגעת למקום הנכון! רגע לפני שהמצבר ישבוק חיים, זה הזמן להזמין מצבר לסיטרואן c3 עד הבית עם מאור מצברים! אז לא משנה אם המצבר כבר שבק חיים או מתחיל להיחלש – כאן תמצאו את כל המצברים של כל המותגים הגדולים והכל בשירות מהיר עד הבית.

מחירים מיוחדים על מצבר לרכב סיטרואן C3:

מצברי שנפ 55 אמפר החל מ- 480 ₪

מצבר תוצרת ורטה 55 אמפר לסיטרואן c3 החל מ- 630 ₪

שירות החלפת מצבר לסיטרואן C3 עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצבר לסיטרואן c3 שלך בשירות מצבר עד הבית יש לחייג: 072-3341-453

החלפת מצבר לסיטרואן C3

קונים מצבר לסיטרואן C3 רק אצל המומחים!

עם מאור מצברים קל יותר להחליף מצבר לסיטרואן c3, וודאי כשהוא מגיע עד אליך במהירות שיא לכל מקום ובכל זמן. אז לא משנה אם נתקעת בדרך לעבודה, בקניון, בגן של הילדים וכו', המצבר יגיע עד אליך תוך חצי שעה. רק נציין שאת המצבר יש להחליף בממוצע כל שלוש שנים, מכיוון שהוא זה שאחראי על המערכות החשמליות ברכב. ברגע שהמצבר מתחיל להיחלש, המערכות החשמליות יחלשו, מערכת ההתנעה תהיה אף היא חלשה ועם הזמן הרכב לא יתניע בכלל. לכן אם נדלקת ברכב הנורה של המצבר או אם קיים קושי בהתנעה – החליפו מבעוד מועד מצבר, כך לא תתקעו ללא מצבר.

מצברים מומלצים לסיטרואן C3

קצת על סיטרואן c3 – העיצוב החדש והשיק של הרכב

סיטרואן c3 הוא רכב עם שיק צרפתי, הרי סיטרואן, החברה הצרפתיה ידועה בעיצובים הנחשקים שלה, גם מבפנים וגם מבחוץ. הדור הראשון של סיטרואן c3 שווק בשנת 2003, אך הדור החדש שלה הוא משהו אחר לחלוטין, עם שיק ועיצוב שבהחלט בולטים וייחודיים. הרכב אומנם שייך לקטגוריית סופר מיני, אך הוא לא נראה כך מבפנים במיוחד בדגם החדש. בזכות התכנון החכם, הגימורים הנקיים ובזכות המימדים שתפחו הרכב נראה מעולה ויתאים מאוד לאנשים שמחפשים רכב קטן, מעוצב, חסכוני בדלק ועוד. מבחינת אבזור, תוכלו למצוא שלל גימורים ואבזורים שבהחלט לא מביישים מותגי יוקרה, כך שבהחלט יש לאן לשאוף.

איזה מצבר מתאים לסיטרואן c3?

מצבר לסיטרואן c3

מצבר לסיטרואן c3

מצבר מומלץ לסיטרואן c3 הוא מצבר של 55 אמפר. אולם, כמו בכל תחום, כדאי להתייעץ עם בעל מקצוע שיבצע לכם התאמת מצבר לסיטרואן c3. אצל מאור מצברים תוכלו למצוא היצע רחב של מצברים, עם מבחר מותגים בינלאומיים מוכרים המעניקים אחריות מלאה על כל מצבר, כדוגמת בוש, שנפ, ורטה, סטארט אפ ועוד. כלל המצברים מוחלפים על ידי אנשי מקצוע, כך שהרכב שלכם בידיים הטובות ביותר.

כמה עולה מצבר לסיטרואן c3?

רגע לפני שרוכשים מצברים לסיטרואן c3, כדאי שתשאלו את עצמכם כמה שאלות שנציג מייד, כך תוכלו לבצע את הבחירה הנכונה. בואו נתחיל:

  • מי היצרן של המצבר? עדיף לרכוש של יצרן מוכר בלבד.
  • האם קיימת אחריות מלאה לפחות לשנה על המצבר?
  • האם המחיר של המצבר כולל גם את ההתקנה שלו?
  • האם ההתקנה נעשית על ידי בעל מקצוע מוסמך?
  • האם המצבר חדש או משומש? העדיפו לקנות רק חדש.

אצלנו במאור מצברים תוכלו למצוא מצבר לסיטרואן c3 במחיר שמתחיל ב 450 ש"ח בלבד ומשתנה בהתאם למותג היצרן, הגודל ועוד.

קונים מצבר לסיטרואן c3 רק אצל המומחים של מאור מצברים

אצל מאור מצברים תקבלו שירות של החלפת מצבר לסיטרואן c3 עד הבית, עם איש שירות מוסמך שיגיע עד אליכם ויבצע החלפה מקצועית ביותר. אם גם אתם מחפשים מצבר איכותי, הגעתם למקום הנכון! התקשרו וקבלו ייעוץ מקצועי ממש עכשיו.

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית סיטרואן