המצבר לסוזוקי סוויפט שלך שבק חיים? אין כל צורך להיכנס לפאניקה! המומחים של מאור מצברים נמצאים במרחק של שיחת טלפון, פשוט מתקשרים, מוסרים את דגם הרכב והמומחים של מאור מצברים בדרך אליכם עם שירות מצבר לסוזוקי סוויפט עד הבית!

מבצעים מיוחדים על מצבר לרכב סוזוקי סוויפט:

מצבר לסוזוקי סוויפט מבית START UP בקיבולת 50 אמפר החל מ- 449 ₪

מצברי שנפ 46 אמפר החל מ- 450 ₪

מצבר תוצרת ורטה 50 אמפר החל מ- 540 ₪

שירות החלפת מצבר לסוזוקי סוויפט עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצבר לסוזוקי סוויפט שלך בשירות מצבר עד הבית יש לחייג:

החלפת מצבר לסוזוקי סוויפט

מזמינים מצבר לסוזוקי סוויפט בדקה!

סוזוקי סוויפט הוא רכב קטן וקומפקטי, כזה שפשוט כיף לנסוע בו ועד יותר כיף להחנות אותו בכל מקום, וגם הקטן ביותר. אך כמו בכל רכב, מצבר לסוזוקי סוויפט הוא אחד החלקים שיהיה עלינו להחליף בממוצע בכל שלוש שנים, הרי תפקידו של המצבר להפעיל את האלטרנטור, שהוא מפעיל את סיבובי המנוע לחשמל וכך המערכות החשמליות ברכב פועלות. המצבר עובר טעינה, ולכן תפקידו חשוב מאוד להפעלה התקינה של הרכב. זו הסיבה שיש צורך לרכוש מצבר איכותי מאוד, כזה שיאפשר לקבל טעינה מלאה מבלי לאבד את האמפרים שהוא מספק בזמן שהוא מניע.

מצברים מומלצים לסוזוקי סוויפט – Suzuki Swift

סוזוקי סוויפט, קטנה ומפתיעה

בשנת 2016 הפתיעה סוזוקי והוציאה את דגם סוזוקי סוויפט, שהוא דור המשך לסוויפט הישנה שהושקה במאה הקודמת (1983). הרכב היפני הטיפוסי צבר תאוצה רבה, ונעשה פופולרי מאוד בקטגוריית הרכבים הקטנים, וזאת בשל עיצובו הייחודי, פלטת הצבעים המגוונת, המנוע והביצועים שלו הטובים ביחס לרכבים קטנים והיות שהוא מעניק תמורה טובה למחיר שלו. אין ספק שמי שמחפש רכב קטן, יפה ונוח ימצא את סוזוקי סוויפט כרכב מעולה לצרכיו.

איזה מצבר מתאים לסוזוקי סוויפט?

רכב סוזוקי סוויפט מגיע עם תיבת הילוכים ידנית או אוטומטית ומנוע 1.2, ולכן מצבר מומלץ לסוזוקי סוויפט הוא מצבר בעל הספק של 50 ומצבר של 46 אמפר, תלוי אם הרכב ידני או אוטומטי ובסוג המנוע. חשוב לזכור כי התאמת מצבר לסוזוקי סוויפט חייבת להיעשות רק אצל משווק מורשה ומוסמך המחזיק מצברים של המותגים הטובים בעולם. במידה ותרכשו מצבר אצל מקום מורשה, תוכלו ליהנות ממצבר בעל תו תקן וכמובן לקבל אחריות מלאה על המצב לשנה או שנתיים (תלוי ביצרן).

כמה עולה מצבר לסוזוקי סוויפט?

במאור מצברים תוכלו למצוא מצבר לסוזוקי סוויפט במחיר החל מ- 449 שקלים, וליהנות גם משירות עד הבית. בשל חשיבותו של המצבר להתנעת הרכב והפעולות השונות שהוא מבצע, חשוב מאוד לרכוש רק מצבר איכותי של חברה מוכרת, ולא להתפתות ולרכוש מצבר זול, שבסוף יעלה לכם ביוקר רב, כיוון שתאלצו להחליפו לאחר תקופה קצרה. רק נציין שמצברים איכותיים יכולים להחזיק לכם לפחות שלוש שנים ואפילו יותר, כך שזוהי עוד סיבה לקנות מצברים לסוזוקי סוויפט שהם איכותיים.

מצבר לסוזוקי סוויפט עד הבית, איזה שירות יעיל!

הלך המצבר? מה הבעיה? התקשרו למאור מצברים ותיהנו משירות החלפת מצבר לסוזוקי סוויפט עד הבית! כן, בדיוק מה ששמעתם. איש שירות יגיע עד אליכם הביתה עם מצבר מתאים ויבצע החלפה במהירות האפשרית.

לקוחות שלנו מספרים

עוד דגמים מבית סוזוקי: