המצבר של הג'ימני שלך שבק חיים? אין צורך להיכנס לפאניקה! המומחים של מאור מצברים יגיעו עד אליך תוך כחצי שעה, יאשרו שאכן מדובר בתקלה במצבר, והנה לך מצבר לסוזוקי ג'ימני עד הבית חדש חדש.

מצבר לסוזוקי ג'ימני במחיר מבצע מיוחד:

מצבר 46 אמפר START UP החל מ- 449 ₪ 

מצברי שנפ החל מ- 450 ₪ 

שירות החלפת מצבר לסוזוקי ג'ימני עד הבית כרוך בתוספת תשלום

לייעוץ ללא התחייבות ולהזמנת מצבר לסוזוקי ג'ימני עד הבית חייגו אלינו 24/7: 072-3341-453

החלפת מצבר לסוזוקי ג'ימני

צריכים מצבר לסוזוקי ג'ימני? בואו תשמעו מה יש לנו להציע

מאור מצברים היא אחת החברות המובילות בארץ לאספקת מצברים עד הבית. לחברה מגוון רחב של דגמים של מיטב היצרנים המובילים בעולם, כדוגמת שנפ, בוש, סטארט אפ ועוד. אם גם אתה נתקעת ללא מצבר לסוזוקי ג'ימני, תוכל להזמין שירות בשיחת טלפון קצרה, ולקבל שירות עד הבית או עד המקום שבו הנך נמצא.

מצברים מומלצים לסוזוקי ג'ימני – Suzuki Jimny

סוזוקי ג'ימני, מיני ג'יפ עם עוצמות שטח גבוהות

סוזוקי ג'ימני הוא גי'פ מיתולוגי מושלם 4*4 עם טכנולוגיית פרו, המתאים לאנשים החובבים שטח, אך מצד שני מעוניינים ברכב סולידי עדין ולא בג'יפ מאסיבי. לאחרונה סוזוקי שדרגה את המראה האלגנטי שלו, ונראה כי העיצוב בשנתונים המתקדמים מעט יותר פראי, עם קריצה קלה של קשיחות. הג'יפ מספק חוויית שטח נדירה, נראה כי שום אבן או שלולית בוץ לא תרתיע את הג'ימיני, ונראה שגם לא את הנהג שלו. אז ביצועים טובים יש כאן, אך מה שלא פחות חשוב הוא הנוחות שלו בעת הנהיגה, למרות היותו קטן מימדים ביחס לרכבי שטח אחרים.

איזה מצבר מתאים לסוזוקי ג'ימני?

מצבר מומלץ לסוזוקי ג'ימני הוא מצבר בקיבולת 45 אמפר, אך ההספק יכול להשתנות בהתאם לסוג המצבר שתבחרו. למצבר יש השפעה רבה על המערכות החשמליות ברכב, כמו גם על ההתנעה, ולכן חשוב מאוד לרכוש רק מצבר איכותי של מותג מוכר, כך שתוכלו להנות ממנו שנים רבות. יש צורך להתייעץ עם איש מקצוע לצורך התאמת מצבר סוזוקי ג'ימיני טרם רכישת המצבר. נציין שאורך החיים של מצבר הוא סביב 3 שנים, כך שמומלץ בכל תקופה זו להחליפו לאחד חדש, על מנת שלא להיתקע עם מצבר ששבק חיים באופן פתאומי.

כמה עולה מצבר לסוזוקי ג'ימני?

המחירים של מצברים לסוזוקי ג'ימני משתנים בהתאם לסוג המצבר, אך במאור מצברים תוכלו למצוא מצבר לסוזוקי ג'ימני במחיר מ 449 ש"ח. תפקידו של המצבר להפעיל את המערכות החשמליות של הרכב כדוגמת החלונות החשמליים, מערכות מולטימדיה, מערכת ההנעה, מערכת האזעקה ועוד. כאשר המצבר הולך לשבוק חיים, המערכות יפעלו בצורה חלשה, או לחלופים תופיע נורית אזהרה ליד שעון המחוגים שתסמן לנו שיש צורך להחליף מצבר.

מתקשרים ומקבלים מצבר לסוזוקי ג'ימני עד הבית

מאור מצברים מציעים שירות רכישת מצברים חדשים לסוזוקי ולא רק, כאשר השירות כולל גם הגעה עד הבית וגם שירות של בעל מקצוע מיומן הבודק את המקור התקלה. רק לאחר שאבחן שאכן מדובר במצבר ששבק חיים, הוא יבצע החלפת מצבר לסוזוקי ג'ימיני במהירות האפשרית. אם כך, מצברים קונים רק אצל מאור מצברים!

לקוחות שלנו מספרים

עוד דגמים מבית סוזוקי: