מחפשים מצבר לסוזוקי בלנו? למאור מצברים יש חבילות משתלמות עבורכם וגם שירות אספקת מצבר עד הבית עם הגעה מהירה תוך 30 דקות בלבד מרגע ההזמנה באזור המרכז.

מחיר מיוחד עבור מצבר לרכב סוזוקי בלנו:

מצבר START UP החל מ-449 ₪

מצבר 45 אמפר מבית שנפ מ-480 ₪

שירות החלפת מצבר לסוזוקי בלנו עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצברים לסוזוקי בלנו התקשרו: 072-3341-453

החלפת מצבר לסוזוקי בלנו

מהו תפקידו של המצבר בסוזוקי בלנו?

מצבר הוא אחד החלקים הקריטיים והחיוניים ברכב שלנו, שהרי בלעדיו לא נוכל להתניע את הרכב ולנסוע בהנאה יום יום לעבודה או לסידורים. חשוב לדעת שבניגוד לחלקים אחרים ברכב, למצבר אין חיי נצח, ולרוב הוא מחזיק בין שנתיים לשלוש וחצי שנים כשלאחר מכן יש להחליפו. כמובן שאף בעל רכב לא היה רוצה להיתקע בלי מצבר באמצע הדרך, ולכן הבאנו בפניכם כמה סימנים שיסייעו לכם להבחין במצבר חלש, עוד טרם הוא שובק חיים.

מצברים מומלצים לסוזוקי בלנו (Suzuki Baleno)

מצבר לסוזוקי בלנו – סימני האזהרה הראשוניים לשחיקה

  • נורות חיווי מהבהבות: במכוניות חדשות ישנן נורות חיווי מגוונות המזהירות מפני מקרים שונים כמו חוסר אוויר בגלגלים, דלק, חוסר בשמן ובין היתר קיימת גם נורית אזהרה שמאותת לנו כי המצבר חלש. זו הסיבה שכדאי להכיר את נורות החיווי ברכבכם, כך תוכלו למנוע מצבים של עוגמת נפש. במידה ונורת החיווי של המצבר נדלקת, הזמינו מבעוד מועד מצבר לסוזוקי בלנו, כדי שלא תתקעו באמצע הכביש או ללא יכולת הנעה.
  • נורות מהבהבות בלוח השעונים: כאשר אנו מתניעים את הרכב, נורות החיווי על גבי מסך השעונים מהבהבות. במידה והנורה מהבהבת או אינה דולקת בעוצמה חזקה כפי שהורגלתם לראות, סביר להניח שמהצבר חלש ויש צורך לגשת לאיש מקצוע לבדיקת המצבר. חשוב להבין שלא תמיד נורות חלשות אכן מעידות על בעיה, מכיוון שלעיתים מדובר על תקלה במערכת החשמל של הרכב. לכן בכל מקרה של שוני בנורות החיווי, גשו לבדיקה ואל תדחו את העניין.
  • המזגן ברכב לא מקרר: סימנים נוספים להיחלשות או תקלה חמורה הוא כאשר המזגן ברכב אינו מקרר בעוצמה סבירה, או שאינו פועל כלל. במקרה זה כדאי לבדוק את תוקף המצבר. כמו כן, כדאי לדעת שיתכן וקיימות בעיות נוספות כמו חוסר של גז במזגן, מזגן שאינו תקין וכו'. בכל מקרה, מומלץ לגשת לחשמלאי רכב שיבדוק את העניין ולא לנסות לתקן את התקלה לבד אם אין לכם ניסיון מקצועי.
  • קושי בהתנעת הרכב או רעשים מוזרים במהלך ההתנעה: כולנו מכירים את המצב שבו הרכב לא מתניע או שישנו קושי מסוים בהתנעה. אם עדיין אם אתם מכניסים את המפתח לסוויץ’ אבל הרכב אינו מתניע, ייתכן מאוד שהמצבר מתחיל להיחלש ויש להחליפו במהירות. למה זה קורה? כיוון שכאשר המצבר מתחיל לאבד מכוחו, קשה לו להעביר חשמל להנעה.

עברו שלוש שנים מיום רכישת מצבר לסוזוקי בלנו?

מצבר לסוזוקי בלנו

מצבר לסוזוקי בלנו

אורך החיים של מצבר לרכב נע בין שנתיים לשלוש וחצי שנים, ולכן אם המצבר כבר פועל קרוב לשלוש שנים, רצוי להחליפו טרם הוא יפסיק לתפקד. את הבדיקה תוכלו לבצע על ידי שימת לב לתוקף המצבר, הכתוב בחלקו הקדמי. במידה וחלפו ארבע שנים, העדיפו להחליפו בחדש. בכל מקרה, במידה ונתקעתם עם רכב שאינו מניע, מומלץ בראש ובראשונה לבדוק את תאריך הייצור של המצבר ולעדכן איש מקצוע. כמו כן נציין שאת הבדיקה הנ"ל מומלץ לבצע גם במקרים של החלפת מצבר באופנוע, קטנוע, טרקטורון, קלנועית או כל כלי רכב אחר המונע באמצעות מצבר.

מאור מצברים עד הבית – השותפים שלך בהחלפת מצברים

אנחנו מספקים לקהל לקוחותינו מצברים מקוריים לכל סוגי הרכבים. ניתן למצוא אצלנו מגוון מצברים החל ממצברים קטנים של 30 אמפר ועד למצברים גדולים של 95 אמפר ומעלה. כל המצברים כוללים אחריות מקורית של היצרן של 12 עד 24 חודשים, וכל זאת במחירים נוחים וזולים לכל כיס! אצלנו תמצאו מצברים של החברות המובילות והאמינות בארץ ובעולם כגון שנפ וסטארט אפ.
מחפשים מצבר לסוזוקי בלנו? צוות המומחים של מאור מצברים יגיעו עד אליכם ויבצעו החלפת מצבר, עם שירות מצבר לרכב עד הבית!

התקשרו אלינו בכל עת לקבלת פרטים נוספים והזמנות.

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית סוזוקי: