אין דבר יותר מרגיז מאשר לחזור מחופשה בחו"ל ולגלות שהרכב אינו מניע. הסיבה לקושי בהתנעה או לאי התנעה, היא כמובן מצבר שהתרוקן. בין אם מדובר במצבר לסוזוקי איגניס ובין אם מצבר בכל רכב אחר, נוכל לעזור לכם, להגיע תוך חצי שעה ולהחליף לכם את המצבר במהירות! התקשרו למאור מצברים לקבלת פרטים נוספים על שירות מצבר עד הבית.

מבצעים מיוחדים על מצבר לרכב סוזוקי איגניס:

מצבר תוצרת START UP החל מ- 449 ₪ 

מצברי שנפ 46 אמפר החל מ- 450 ₪ 

שירות החלפת מצבר לסוזוקי איגניס עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצבר לסוזוקי איגניס שלך בשירות מצבר עד הבית יש לחייג – 072-3341-453

החלפת מצבר לסוזוקי איגניס

כיצד נמנע התרוקנות מצבר בעת נסיעה לחופשה?

נתקו את מקורות החשמל השונים ברכב

נשמע קצת קלישאתי לכבות את החשמל ברכב, אך בהחלט מדובר על העצה הבסיסית של כל מי שנוסע לחו"ל לתקופה מסוימת. הרי לרוב המצבר מתרוקן בשל חשמל שדלק זמן רב ברכב, ולכן כדאי לנתק כל צרכן חשמל מיותר ברכב כמו את האורות, התאורה פנימית, מערכות מולטימדיה וכל דבר אחר שיכול לצרוך חשמל, כך תוכלו להקטין את צריכת החשמל מהמצבר למינימום. שימו לב כמובן שלא לנתק את מערכת האזעקה, שהרי במקרה של גניבה חברת הביטוח לא תכסה.

נקו במים חמים את קטבי המצבר 

עצה נוספת ושימושית מאוד היא לנקות את קטבי המצבר, כלומר את הכבלים המתחברים למצבר על ידי שטיפה במים חמים. פעולת ניקוי הכבלים יכולה לסייע לשמירה על המצבר ולהאריך את חייו, ולכן בלי שום קשר לנסיעה לחו"ל היא מומלצת. דבר נוסף, כדי למנוע קורוזיה, שמנו את האזור עם תרסיס שמן ייחודי.

מצברים מומלצים לסוזוקי איגניס (Suzuki Ignis)

מצבר לסוזוקי איגניס

מצבר לסוזוקי איגניס

בקשו ממישהו שיתניע בשבילכם את הרכב לפחות פעם בשבוע

אם אתם נוסעים לחו"ל לתקופה ארוכה, לפחות לכמה שבועות, כדאי להשאיר מפתח אצל שכן או קרוב משפחה ולבקש ממנו שיתניע את הרכב לפחות פעם בשבוע, כך שהמצבר לא יתרוקן. פעולה זו עשויה להציל אתכם.

בדקו את תוקף המצבר ובמידה והוא פג, הזמינו מצבר לסוזוקי איגניס

אורך החיים של מצבר לסוזוקי איגניס, שהינו בד"כ מצבר 46 אמפר (אך שימו לב, זה יכול להשתנות בהתאם לשנתון הדגם) בממוצע הוא סביב שלוש שנים, ולכן טרם היציאה לחופשה, מומלץ מאוד לבדוק את תוקף המצבר. את תאריך היצור של המצבר תוכלו לראות על גבי החלק העליון שלו. במידה וחלפו שלוש שנים, הקדימו תרופה למכה והזמינו מצבר חדש.

מה אפשר לעשות במידה וכל אלה לא הואילו? 

שיטות אלה יעילות כדי למנוע את התרוקנות המצבר, אך אם עדיין הרכב אינו מתניע עם שובכם מהחופשה, תוכלו לבצע כמה דברים. ראשית, אפשר לרכוש מבעוד מועד מטען המטעין את המצבר, כך שלא תאלצו להיעזר באנשים. חשוב לדעת שפעולת ההטענה מתבצעת כמה שעות בהן לא תוכלו לנהוג ברכב, ולכן תכננו זאת מראש. אופציה נוספת ומסורתית היא על ידי כבלים המועברים מרכב לרכב.

הזמנת איש מקצוע כאשר עולה הצורך בהחלפת המצבר

התנעה על ידי כבלים יכולה להיות פתרון מצוין, אך במידה והיא לא עוזרת, ייתכן שהמצבר שבק חיים, ועליכם להחליפו בחדש או במצבר משומש אשר עבר בדיקה וטעינה, הנמכר בדרך כלל במחיר אטרקטיבי עם אחריות חלקית. חשוב לציין שבלי שום קשר לעובדה שהרכב עמד תקופה ארוכה, ייתכן כי המצבר היה חלש מראש, או שבכלל פג תוקפו ויש להחליפו בחדש.

להזמין מצבר אצל המומחים

חברת מאור מצברים לרכב מתמחה באספקת מצברים עד לבית הלקוח. החברה מציעה שירות אספקת מצבר עד הבית באזור המרכז ובאזורים נוספים, בעלות של 50 שקלים למשלוח (באזור המרכז), עד 30 דקות הגעה, מצבר לרכב החל מ-449 ש"ח. צוות החברה מגיע עד בית הלקוח או עד הרכב ומבצע החלפה מקצועית של המצבר לחדש. ברשות החברה מגוון רב של סוגי מצברים של מותגים מובילים כמו שנפ וורטה, סטארט אפ ועוד.

מתעניינים בשירות מצבר לסוזוקי איגניס עד הבית? מחפשים מצבר 46 AH איכותי שיגיע עד אליכם? התקשרו עוד היום למאור מצברים וקבלו הצעת מחיר משתלמת!

לקוחות שלנו מספרים

עוד דגמים מבית סוזוקי: