גם אתם נמצאים בין האנשים ברי המזל שברשותם רכב מסוג מרצדס? לא משנה איזה רכב מסוג מרצדס יש לכם, אנחנו במאור מצברים מספקים לכם מצברים מקוריים וחדשים במחירים מפתיעים ואטרקטיביים! צרו אתנו קשר בכל עת!

מבצע מיוחד עבור מצבר לרכב מרצדס:

מצבר סטארט אפ 74 אמפר החל מ-530 ₪

מצבר 80 אמפר למרצדס מבית שנפ מ-560 ₪

מצברי VARTA מ-639 ₪

מצברי BOSCH למרצדס מ-639 ₪ (שנתיים אחריות)

שירות החלפת מצבר למרצדס עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצברים לרכבי מרצדס התקשרו: 072-3341-453

החלפת מצבר למרצדס

איזה מצבר מתאים למרצדס?

רכבי מרצדס השונים מידת אמפר מצבר למרצדס מחיר
מרצדס C קלאס 70,100 אמפר\שעה בין 550 ₪ ל-980 ₪
מרצדס סמרט 62 אמפר\שעה 490 ₪

איזה מצברים ניתן לרכוש לרכבי מרצדס?

רכבי מרצדס נמצאים בליגה אחרת מבחינת מצברים, דבר שלא צריך להפתיע אף אחד. האפשרויות שרכבים אלו מספקים מבחינת הנאה, שירות ואיכות הנהיגה הם ברמה אחרת לגמרי מכל הרכבים האחרים הנמצאים על הכביש. בעקבות כך גם המצברים של רכבים אלו צריכים להיות מותאמים לדרישות, בין אם מדובר על התנעת הרכב ועד להפעלת המזגן, טווח האמפר שלהם מתחיל ממצברי 72 אמפר ומגיע עד מצברי 100 אמפר. בנוסף, בדגמים החדשים ניתן למצוא מצברים מסוג AGM, הנחשבים לעמידים, אמינים וחזקים משמעותית מהמצברים הרגילים שנמכרו בשוק עד כה, הנקראים גם מצברי ״הסטארט אנד סטופ״.

מצברים מומלצים למרצדס (Mercedes-Benz)

  • מצברים בטכנולוגיית סטארט סטופ (Start&Stop) מתאימים לדגמים משנת 2014 ומעלה בלבד.

מה צריך לדעת כשרוכשים מצבר למרצדס?

לכל סוג מכונית, גם אם מדובר על מכוניות של מרצדס, יש סוגים שונים. היצרן מגדיר מראש את גודל המצבר, זאת אומרת, איזה כוח אמפר מתאים למכונית. לכן יש לשים לב היטב שאסור להחליף מצברים בין מכוניות שונות, גם אם מדובר על מרצדס מסוג C קלאס או כל סוג אחר. עניין זה הוא חשוב ביותר ומשמעותי שכן, שימוש במצבר לא מתאים לרכב עלול לגרום נזק משמעותי בשבילו. הרכבת מצבר חדש, או החלפת מצבר צריכה להיעשות אך ורק על ידי בעל מקצוע מיומן, המכיר היטב את החיבורים השונים ברכב!

למה כדאי לרכוש מצבר מסוג AGM?

למי שברשותו מרצדס מהדגם החדש, יוכל ליהנות מיכולותיה המופלאות של הטכנולוגיה החדשה של המצברים: מצבר מסוג AGM, שהוא קיצור ל Absorbent Glass Mat. מצברים אלו פועלים בטכנולוגיה אחרת מהמצברים הרגילים, ולא דורשים תחזוקה קבועה כמו מילוי מים מזוקקים. האיכות שלהם גבוהה במיוחד, והם מחזיקים מעמד לאורך זמן גם בתנאי מזג אוויר חמים, או קרים. הם נחשבים לאמינים ביותר, ולכן כדאי להשקיע בהם, במיוחד אם רכב המרצדס שלכם מאפשר זאת.

כמה עולה מצבר למרצדס?

מצבר למרצדס

מצבר למרצדס

אצלנו במאור מצברים החל מ 449 שקלים בלבד מאיסוף מסניף המצברים הראשי של מאור מצברים בתל אביב! הוצאה על מצבר חדש יכולה להיות פתאומית, במידה ונתקעים לפתע פתאום, כשהמצבר פשוט שבק חיים (והרכב לא מתניע, גם לאחר ניסיונות חוזרים ונשנים), ואין ברירה, אלא לרכוש באופן מידי מצבר חדש וחלופי. אנו מתחייבים לספק ללקוחותינו מצברים איכותיים וכל זאת במחירים הוגנים ושווים לכל נפש. במידה ונתקעתם פשוט הרימו אלינו טלפון ונגיע במהרה להחליף לכם מצבר למרצדס עד הבית. בנוסף, נשמח לתת לכם ייעוץ על המחירים השונים למצברים למרצדס שלכם אם אתם מתכננים בכל מקרה לרכוש מצבר חדש. אתם יכולים גם להציץ במחירון מצברים המעודכן שלנו באתר.

מאור מצברים – מצברים עד הבית באיזור המרכז

עם מאור מצברים אתם נמצאים תמיד ובכל מצב בידיים טובות! בין אם מדובר על מצברים לאופנועים, קטנועים, משאיות או קולנועיות בתל אביב, אנו מספקים לכם שירות מהיר ואדיב, בכל עת, וכל זאת עד כ-30 דקות הגעה מרגע ההזמנה. אמנם הסניף שלנו נמצא בתל אביב אך זה לא מונע מאיתנו לספק לערים השכנות את אותו השירות המעולה שלנו. אנו מספקים מצברים ברעננה, מצברים בראש העין, מצברים בנתניה, מצברים בכפר סבא ובכל הערים והמושבים המוגדרים כחלק מאזור מחוז מרכז בשירות VIP עד לבית הלקוח. פשוט מתקשרים ואנו נחליף לכם את המצבר התקול ללא בעיה, על מנת שתוכלו לחזור ולהמשיך בשגרת חייכם במהירות הבזק!

למה כדאי לכם להזמין מצבר למרצדס ממאור מצברים?

עם ניסיון עשיר של למעלה מ -15 שנה, מאור מצברים מספקת לכם מצברים איכותיים, ושירות אמין והכי חשוב – מהיר. הצוות שלנו כולל אנשי מקצוע, השולטים היטב בכל מה שקשור למצברים וסוגי מכוניות, משאיות, קטנועים, אופנועים וקולנועיות, להם אנו מספקים גם כן מצברים. אנו לא מתפשרים על האיכות ועובדים אך ורק עם חברות מורשות ומובילות בשוק המצברים כמו: וורטה, Schnapp ובוש. מצברים אלו מוכיחים את עצמם כל פעם מחדש, וניתנים לרכישה מיד ראשונה או מצברים מיד שניה. אנו מספקים לכל מצבר חדש  אחריות הנעה בין 12 ל – 24 חודשים, כך שגם אם החלפתם מצבר ועדיין לא הכל עובד כמו שצריך, אתם מכוסים ולא צריכים לשלם שקל נוסף!

אז למה אתם מחכים? מתקשרים למאור מצברים! 

לקוחות שלנו מספרים

*ניתן להשיג אצלנו מצבר גיבוי למרצדס לרכבים פרטיים או למשאיות.

מצבר למרצדס – דגמים נוספים