מצבר לאלפא רומיאו במאור מצברים – מצבר חדש מ 510 שקלים בלבד

אנחנו במאור מצברים מתחייבים לכם, הלקוחות שלנו, לשירות מהיר ומקצועי במחירים הוגנים.

אנחנו מודעים לכך שכאשר אתם פונים אלינו – ברוב המקרים אתם נמצאים בסיטואציה הכי לא נעימה, תקועים עם הרכב שלכם באמצע הכביש או גיליתם שהלך המצבר רגע לפני שאתם יוצאים לדרך לעבודה, לסידורים או לפגישה חשובה. אף פעם אין תזמון שהוא נוח להיתקע ללא מצבר.

לכן, המטרה העיקרית שלנו היא לספק לכם מענה מיידי, מהיר כמה שאפשר כדי שתוכלו להמשיך בשגרה שלכם.

אנו נגיע עד אליכם במהירות, עם המצבר המתאים לרכב שלכם, תקבלו שירות מקצועי והכי חשוב – שירות עם חיוך.

אז אם נתקעתם עם מצבר גמור – אל תהססו לפנות אלינו! אנו מתחייבים לעשות את עבודתנו נאמנה ועל הצד הטוב ביותר כדי שתהיו מרוצים

החלפת מצבר לאלפא רומיאו

מצברים מומלצים לאלפא רומיאו


לקוחות שלנו מספרים


מחיר עבור מצבר לאלפא רומיאו

מצבר לאלפא רומיאו

מצבר לאלפא רומיאו

אלפא רומיאו היא חברת מכוניות יוקרתיות ביותר אשר משווקות באופן לאומי ונמצאת אצל בעלי רכב רבים בישראל ובעולם כולו. כמו בכל דגם של אלפא רומיאו, בכל כלי רכב וכלי תחבורה יש מצבר. המצבר בכל כלי רכב הוא שונה במתח ובאנרגיה המועבר אל המערכות השונות של הרכב וכמובן בבסיסה להתנעת הרכב, בשל נפח המנוע הנמצא ברכב, משקלו וגודלו. מצבר לרכב אלפא רומיאו יש לבחור בקפידה בשביל לא להעמיס על הרכב יותר מידי או לא להפחית באנרגיה הזורמת אל המערכות.

איזה מצבר מתאים לאלפא רומיאו

יש אין סוף דגמים של מצברים המיוצרים על ידי חברות. בבחירת המצבר המתאים לאלפא רומיאו הוא מצבר שנפ לאלפא רומיאו. שנפ היא חברה ישראלית המספקת מספר דגמים שונים של מצברים המתאימים לסוגי רכב וכמובן גם לחברת הרכבים האיטלקית אלפא רומיאו.

כמו כל דבר בחיים, גם המצבר שובק חיים בשלב מסוים ובשל כך נזקק בעל הרכב להיכנס לנושא של מחיר החלפת מצבר לאלפא רומיאו שעולה מספר מאות שקלים ספורים.

דגמים מובילים מבית Alfaromeo :