המצבר מראה סימנים של שחיקה? אנחנו במאור מצברים נהפוך את המטרד לבעיה שנפתרת תוך חצי שעה, בכל מקום ותוך הבטחה למחיר הטוב ביותר! אל תחכו שהמצבר ימות לגמרי, התקשרו עוד היום למאור מצברים והזמינו שירות של החלפת מצבר לאופל קורסה עד הבית

מבצעים מיוחדים על מצבר לרכב אופל קורסה:

מצברים מבית סטארט אפ לרכב אופל קורסה החל מ- 449 ₪

מצברים של חברת Schnapp החל מ- 480 ₪

מצבר לאופל קורסה תוצרת בוש 60 אמפר החל מ- 529 ₪ (עם שנתיים אחריות)

מצבר לאופל קורסה של ורטה 50 אמפר החל מ- 540 ₪

שירות החלפת מצבר לאופל קורסה עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצבר לאופל קורסה שלך בשירות מצבר עד הבית יש לחייג: 072-3341-453

החלפת מצבר לאופל קורסה

קונים מצבר לאופל קורסה ממאור מצברים

כדי להבטיח שלא ניתקע בשטח, מומלץ לרכוש מצבר לאופל קורסה ממאור מצברים, משווק מורשה של דגמי המצברים המובילים בשוק. בקניית מצבר לרכב יש להקפיד על מספר פרמטרים:

  • מצבר ממשווק מורשה שיתאים אותו לפרמטרים המדויקים לרכב שלכם.
  • מצבר הנושא תו תקן של מכון התקנים ועומד בפרמטרים מחמירים של בטיחות.
  • בטרייה בעלת הספק אמפר המותאם לצורכי המנוע שלכם לשמירה על המערכות השונות.
  • תוספות מיוחדות עבור מנועי דיזל הדורשים מצבר חזק במיוחד.

התקנה נכונה של המצבר היא הערובה שלכם לפעולה תקינה שלה, ניקוי מגעים על ידי המתקין ובדיקת טעינת האלטרנטור על ידי המשווק.

מצברים מומלצים לאופל קורסה – Opel Corsa

רכב עירוני קטן ועוצמתי אופל קורסה

לאופל קורסה יש את כל היתרונות שאנו מחפשים ברכב קומפקטי. זהו רכב קטן שאפשר להחנות במקומות שבהם רכבים גדולים לא יכולים, תכונה שהופכת את האופל קורסה לרכב עירוני אידיאלי. עלות התחזוקה של הרכב קטנה גם בצריכת דלק וגם במחיר רכישה, ולכן רכב זה הוא אידיאלי למשפחות קטנות בתחילת דרכן ובמיוחד לאנשים הגרים בעיר הגדולה. גודלו הקומפקטי של הרכב לא מעיד על ביצועי הרכב שהם מהמתקדמים שיש. דגם זה מגיע למהירויות גבוהות במיוחד עבור מכונית מקטגוריה זו, תכונה המאפשרת לו להיות דגם המתאים לעיר אך גם לנסיעות רחוקות הדורשות מהירויות גבוהות.

איזה מצבר מתאים לאופל קורסה?

התאמת מצבר לאופל קורסה תיעשה על ידי אחד העובדים שלנו, תוך הקפדה על דרישות הדגם הספציפי. מצבר מומלץ לאופל קורסה הוא בהספק של 50 עד 55 אמפר ובחלק מהשנתונים אף מצבר של 60 אמפר לשעה. זוהי סוללה חזקה יחסית לרכב קטן, אך יש לקחת בחשבון כי דגם של האופל הוא מתקדם במיוחד וכולל מערכות מחשב ומערכות הגנה אלקטרוניות מתקדמות במיוחד הצורכות זרם רב בעת הדלקת הרכב וכאשר הרכב מצוי במצב חניה.

כמה עולה מצבר לאופל קורסה?

מחיר מצברים תלוי במספר פרמטרים: מותג המצבר והחברה שיצרה אותו, גודלו הפיזי של המצבר התואם את מבנה בית הסוללה ברכב, הספק הזרם שתספק הסוללה למנוע בעת מצב התנעת הרכב. כמו כן מחיר מצבר לאופל קורסה תלוי במשך זמן האחריות שמעניק המשווק למוצר. אצלנו במאור מצברים מחיר למצבר עבור אופל קורסה מתחיל ב 449 ש"ח. ככל שמשך האחריות ארוך יותר, כך לכם יש שקט נפשי גדול יותר שהמצבר שקניתם הוא איכותי יותר ואתם יכולים להיות רגועים כי בעת תקלה יהיה מי שייתן לכם שירות.

מצבר לאופל קורסה עד הבית עם מאור מצברים

משווקי המצברים השונים נבדלים האחד מהשני במקצועיות ובשירות שהלקוח מקבל. אצלנו במאור מצברים החלפת מצבר לאופל קורסה עד הבית זהו סטנדרט כבר שנים רבות והוא חלק מהמוניטין שלנו. הלקוח שלנו עלול להיתקע ללא אפשרות להתניע את הרכב ברחוב ולפעמים גם בשטח. אנחנו מגיעים ללא היסוס להחליף מצבר בכל מקום תוך כדי שימוש בכלי עבודה מהמתקדמים בתחום, כדי להבטיח כי החלפת המצבר תעשה בדרך הטובה ביותר ותוכלו להמשיך בדרככם. ברשותנו מצברים המתאימים למגוון שנתונים של אופל קורסה, בין היתר לשנתונים הבאים: 2002, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 ,2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית אופל: