אתם נכנסים לרכב, מנסים להתניע – והרכב אינו מגיב? במקרים אלה, רוב הסיכויים שהמצבר שבק חיים, ויהיה עליכם לרכוש מצבר חדש לרכב. כדי להקל עליכם את החיים, חברת מאור מצברים מציעה שירות אספקת מצבר לרכב ברחובות לכל סוגי הרכבים הקיימים בשוק, החל ממצבר למאזדה, לסוזוקי, אופל, יונדאי וכמובן לכל סוגי הרכבים. התקשרו ושאלו אודות שירות מצבר לרכב ברחובות עד הבית של מאור מצברים!

מבצעים מיוחדים לתושבי רחובות:

מצברי סטארט אפ החל מ-449 ₪

מצבר שנפ 50 אמפר מ-480 ₪

מצברי וורטה מ-545 ₪

שירות החלפת מצבר לרכב ברחובות עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצבר ברחובות התקשרו: 072-3341-453

מצבר לרכב ברחובות

למה כדאי להזמין מצבר לרכב ברחובות עד הבית?

בעידן של היום אנו חסרי סבלנות, אנו רגילים לקבל הכל כאן ועכשיו מבלי להמתין זמן רב, ולכן שירות אספקת מצבר לרכב עד הבית או עד למקום בו נתקעתם עם מצבר ששבק חיים, הוא בהחלט שירות נחוץ. מלבד זאת, מצבר לרכב יכול לשבוק חיים דווקא במקרים לא צפויים כאשר אנו ממהרים לפגישה חשובה בעבודה, לאסוף את בני המשפחה משדה התעופה. אין ספק שבדיוק בזמן זה אנו זקוקים לשירות של מאור מצברים שיגיע עד אלינו עם המצבר התואם את סוג הרכב, כך נוכל לחזור לשגרה תוך פחות משעה.

מצברים נפוצים

כמה עולה לנו להזמין מצבר לרכב ברחובות?

הזמנת מצבר לרכב ברחובות לא צריכה להיות משימה מורכבת, שהרי אין כל צורך לגשת לחשמלאי רכב, פשוט להכיר את הסימנים שמראים לנו שהמצבר שבק חיים ולהזמין מצבר עד אליכם. אצל מאור מצברים תקבלו מצבר לרכב החל מ 449 שקלים בלבד, כאשר החברה מתחייבת להגיע במהירות האפשרית – תוך חצי שעה באזור המרכז. מלבד המחיר האטרקטיבי, אצל מאור מצברים קיים במלאי היצע רחב של מבצעי מצברים לכל סוגי הרכבים, הקטנועים, כלי רכב חשמליים ועוד. מעולם לא היה פשוט יותר לקבל מצברים לרכב ברחובות!

כיצד נדע שהמצבר הולך לשבוק חיים?

ראשית, כדי למנוע מצב של בליה מהירה במצבר, יש לרכוש מצבר של אחת החברות המובילות, כמו שנפ, ורטה או של חברת בוש. לצד זאת, חשוב להבין שקיימים סימנים לכך שהמצבר הולך לשבוק חיים, ולכן כדאי להקדים תרופה למכה ולבחון את מצבו של המצבר מפעם לפעם. רק נציין שאורך החיים של מצבר לרכב נע בין שנתיים וחצי לארבע שנים, ולכן אם חלפו לפחות שלוש שנים מתאריך היצור שלו, סביר להניח שהמצבר שבק חיים. אולם, ישנם כמה סימנים שכדאי מאוד להכיר:

הנראות והתוקף של המצבר – אם נתקעתם עם רכב שאינו מתניע, דבר ראשון הרימו את מכסה המנוע ובדקו את המצבר. לעיתים המראה של המצבר יכול להראות לנו את הבעיה לדוגמה אם חלפו שלוש שנים מתאריך היצור של המצבר, או אם זיהיתם סדק או נזילה מהמצבר רוב הסיכוי שכאן טמונה הבעיה ויש צורך להחליף מצבר.

חשמל הרכב נחלש – סימן נוסף שיכול לסייע לכם לדעת מראש שהמצבר עומד לשבוק חיים הוא היחלשות של החשמל ברכב. במידה והמזגן אינו פעול או אינו מקרר, חלונות הרכב עובדים באיטיות, הצופר נחלש והאורות אף הם עמומים, המצבר נחלש ויש צורך להחליפו תוך זמן קצר.

חשוב להבין שמבקרה של תאונת דרכים או קבלת מכה ברכב, ישנו סיכוי שהמצבר יזוז ממקומו או יסדק, ולכן אם נקלעתם לתאונת דרכים קלה, מומלץ להרים את מכסה המנוע ולבדוק שהמצבר נמצא במקומו ולא זז מהעיגון שלו. בהזדמנות זו כדאי גם לבדוק אם המצבר נסדק או שקיימת נזילה מהמצבר.

מאור מצברים ברחובות עד הבית

מחפשים מצבר לרכב ברחובות שמגיע עד הבית? התקשרו עוד היום למאור מצברים, אמרו לנו איזה דגם הרכב שלכם והיכן אתם נמצאים ונגיע עד אליכם. זקוקים להחלפת מצבר לאופנוע ברחובות והסביבה? פנו אלינו ונשמח לעזור. המומחים של מאור מצברים מספקים גם התקנה מקצועית.

לקוחות שלנו מספרים