אם חיפשתם מצבר לרכב בראש העין, הגעתם למקום הנכון: לחברת מאור מצברים מגוון רחב של מצברים לבחירתכם, כולל מצברים לאופנועים, מצברים לרכבים פרטיים ואפילו מצברים למשאיות. בנוסף, חברתנו מציעה לכם שירות החלפת מצבר עד הבית 24 שעות ביממה!

מבצעים מיוחד לתושבי ראש העין:

מצברי סטארט אפ החל מ – 449 ₪

מצברים של חברת שנפ החל מ – 480 ₪

מצברי Varta החל מ – 545 ₪

שירות החלפת מצבר לרכב בראש העין עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצבר בראש העין התקשרו: 072-3341-453

מצבר לרכב בראש העין

מצבר לרכב בראש העין – דברים חשובים שעל כל אחד לדעת

מצבר הינו מעין סוללה, שכן מטרתו היא לייצר חשמל ומכאן, תפקידו החשוב ברכבים. במצבר מתרחש תהליך כימי כתוצאה מתנועת האלקטרונים בתוכו. למצבר כמו לכל סוללה, שני קטבים: חיובי ושלילי. כוח המצברים נמדד באמפר/לשעה או Ah. לכל מצבר קיימת קיבולת משלו ובהתאם גם התאמתו לכלי רכב שונים, כפי שנסביר בהמשך. כדי לדעת איזה מצבר יש ברכבכם כבר עכשיו, פשוט פתחו את מכסה המנוע והסתכלו האם מדובר במצבר 55 Ah, האם מדובר במצבר 100 אמפר וכדומה. לרכבים משפחתיים למשל, יתאים בד"כ מצבר 40 אמפר עד מצבר 80 אמפר, לדוגמא מצבר שמתאים למיצובישי אאוטלנדר הוא מצבר 50 אמפר וקיה פיקנטו הוא רכב בעל מצבר של 40 אמפר (כמובן שהדבר משתנה בהתאם לדגם ולגודל)

התאמת מצבר לרכב בראש העין

שאלת השאלות בכל הנוגע למצברים היא כמובן: כיצד להתאים את המצבר לרכב שלי? אז, השלב הראשון הוא להכיר את החברות המובילות בשוק המצברים הישראלי, שהן: שנפ וורטה. חשוב להבין, כי לא מדובר במותגים עם "שם" מוצלח בלבד, אלא מדובר בחברות המייצרות מצברים המותאמים לאקלים הישראלי, בין אם מדובר בראש העין בפרט ובין אם בכלל. במקביל, יש לדעת איזה מצבר מתאים לסוג הרכב שלכם. תמיד ניתן לשאול זאת מראש את יצרן הרכב או מוסך הרכב שלכם.

מצברים בראש העין – המומלצים

סוגי מצברים נפוצים

מצבר "רגיל" – מדובר במצבר נפוץ (מצבר חומצה) שאיננו מיועד לפריקת כמות אנרגיה גדולה ביחס לקיבולת. עם זאת, הוא מסוגל לספק כמות אנרגיה גבוהה לזמן קצר. מצברים כאלה יש לתחזק באופן קבוע (לרבות מילוי מים, בדיקת קורוזיה ועוד).

מצבר ג'ל – מצברים מהדור החדש, כאלה שבמקום החומצה מכילים ג'ל המתפקד כאלקטרוליט. מצברים כאלה ידועים באיכות הגבוהה שלהם, שכן הם דורשים פחות תחזוקה שוטפת ובנוסף, הם פולטים פחות גזים רעילים (לעומת מצברי החומצה – עופרת הרגילים).

מצבר פריקה עמוקה – מצבר, שכשמו כן הוא, נועד לספק אנרגיה לאורך זמן רב יחסית למצבר הרגיל. במצבר זה, לוחות העופרת הינם עבים יותר ובעלי תוספים כימיים שונים. עם זאת, מצברי פריקה עמוקה פולטים גזים רעילים, לכן יש לרכוש ולהשתמש בהם בתבונה.

מצברים זולים – כיצד לזהות האם מדובר בעסקה טובה?

בהמשך לאמור לעיל, חשוב לנו לומר שבהחלט ייתכן שתצליחו למצוא מצבר איכותי לרכב במחיר זול, למשל באמצעות ניצול מבצעים וכדומה. מכל מה שהסברנו עד עכשיו, בטח כבר הבנתם שאיכותו של המצבר נמדדת על פי כמה פרמטרים (ראו מעלה)  וכל עוד בדקתם אותם כראוי, תהיו בטוחים שאתם עומדים בפני עסקה משתלמת. אולם, במידה ומדובר במצבר מחברה לא מוכרת הנמכר במחיר זול, מומלץ לשקול שנית את העסקה.

בכל מקרה, המאפיינים שאין להתפשר עליהם בשום מצב, בכל הנוגע לבחירת מצבר מתאים לרכב, הם: עוצמת מקור הטעינה של המצבר (לפי הנתונים המדויקים של הרכב, כאמור), גובה צריכת החשמל של הרכב שלנו והתאמת המצבר אליו וכן, יש להתאים את המצבר למאפייני הנסיעה שלו באופן טכני, כלומר להתחשב בכמות העליות / ירידות שאנו צפויים לחוות באופן יומיומי, הזמן בו הרכב נשאר דולק ללא נסיעה ביום ועוד.

מאור מצברים מגיעים אליכם עם מצבר עד הבית בראש העין!

ברשותנו מגוון רחב של מצברים איכותיים, לרבות מצברים לאופנוע, מצבר לקלנועית, מצבר לרכבים פרטיים ועוד. למאור מצברים ישנו שירות "מצבר עד הבית", כלומר שירות אספקת והתקנת המצבר המתאים לכם ביותר בבית עצמו או במקום העבודה וכדומה, וכל זאת עד 30 דק' הגעה בלבד! מחירי המצברים שלנו גם הם שווים לכל נפש ומתחילים מ-449 ₪, כך שגם מבחינה זו, תוכלו לבחור את המצבר המתאים ביותר לרכב שלכן בקלות וביעילות. בכל אופן, צוות החברה מתחייב לשירות אמין ומסור בכל הנוגע להיוועצות או בקשת מידע על אחד המצברים שלנו ועל התאמתו לרכבכם.

זקוקים למצבר לרכב עד הבית? צוות מאור מצברים יגיע אליהם במהרה עם מצבר איכותי המתאים לרכב שלכם באופן מלא! צרו קשר עוד היום ונשמח לסייע.

לקוחות שלנו מספרים