אנחנו במאור מצברים מספקים שירות בכל אזור המרכז, כולל בעיר נתניה, לכל מי שזקוק למצבר חדש לרכב שלו. מגוון מצברים עם כוחות אמפר שונים מחכים לכם במחירים שווים לכל כיס. בואו ליהנות משירות אדיב ומהיר עד הבית!

מבצעים מיוחדים לתושבי נתניה:

מצבר סטארט אפ החל מ – 449 ₪

מצברים של חברת שנפ החל מ 480 ₪

מצברי בוש (עם שנתיים אחריות) החל מ – 529 ₪

שירות החלפת מצבר לרכב בנתניה עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצבר בנתניה התקשרו: 072-3341-453

מצבר לרכב בנתניה

מצברים בנתניה – שירות מהיר עד הבית

מצברים לרכבים בנתניה ניתן להזמין, במקרה בו המצבר שבק בפתאומיות, דרך מאור מצברים. מכיוון שהמצבר משמש להתנעת הרכב, ואחראי להפעלת מערכות רבות ברכב, כמו מערכת החיישנים, החלונות החשמליים, האזעקה, הווישרים, הרדיו, המזגן וברכבים יקרים יותר גם על חימום המושב, כשהמצבר ברכב מסיים את תפקידו, חייבים למצוא פתרון מהיר ככל האפשר. אבל אם קרה מקרה בו המצבר לפתע לא מניע את הרכב ונתקעתם באופן פתאומי באמצע היום עם מצבר תקול בנתניה אין לכם סיבה להיכנס ללחץ ולפאניקה. לנו במאור מצברים יש את הפתרון המושלם בשבילכם! פשוט הרימו טלפון אלינו למאור מצברים ונספק לכם מצבר חדש לרכב בנתניה תוך 30 דקות עד הבית. השירות שלנו כולל גם את החלפת המצבר הישן במצבר החדש שהזמנתם עם כוח האמפר המתאים לרכב שלכם ובדיקה שהכל תקין ועובד ללא בעיות. בצורה זו כל מה שנשאר לכם לעשות הוא לנשום לרווחה, להתניע את הרכב ולנסוע ליעד שלכם כמתוכנן.

מצברים נפוצים

מאור מצברים – איזה מצברים ניתן להזמין עד נתניה?

מהסניף הראשי שלנו בתל אביב אנו מספקים סוגי מצברים שונים עם כוחות אמפר שונים המתאימים למגוון רכבים רבים בכל אזור המרכז כולל עד העיר נתניה. חשוב לנו שהלקוחות שלנו יהיו מרוצים לאורך זמן ולכן אנחנו מספקים אך ורק מצברים מהחברות המובילות בשוק, שנחשבות למוצלחות ברמה בינלאומית ומייצרות מוצרים חדשניים ברמה גבוהה עם חומרי גלם מהדרגה הראשונה. חומר הגלם ממנו בנוי המצבר משחק תפקיד חשוב בעמידותו כנגד פגעי מזג אוויר, נזילות ורעידות. אנו ממליצים ללקוחותינו לרכוש מצברים של שנפ וורטה. יצרניות מצברים אלו הן אמינות ובעלות וותק של עשרות שנים בשוק. לפני הזמנת המצבר אנו ממליצים להתייעץ איתנו לגבי סוג הרכב על מנת שנוכל להמליץ לכם באופן אישי על המצבר המתאים לרכב שלכם, ולחסוך לכם כאב ראש מיותר. התקנת המצבר צריכה להתבצע במצב האידיאלי על ידי איש מקצוע בלבד על מנת להימנע מטעויות במהלך ההתקנה, היכולות לגרום לתקלות.

איך ניתן לשמור על המצבר תקין לאורך זמן ממושך?

גם המצברים האיכותיים ביותר לא יחזיקו מעמד לאורך זמן בלי הטיפול המתאים. אם קרתה תאונה ברכב, אם הרכב לא היה בשימוש למספר שבועות או חודשים, אם הרכב נוסע באופן קבוע על כבישים מלאי בורות הגורמים לרעידות, או אם יש מחסור במים מזוקקים השומרים על טמפרטורת המצבר, כל אלה הם גורמים העלולים לגרום לקיצור משמעותי בחיי המצבר ולגרום לו לשבוק חיים מוקדם מהרגיל.

מצברים בנתניה – רוכשים רק ממאור מצברים

הסניף הראשי שלנו ממצא בתל אביב, אבל אנחנו מספקים מגוון מצברים רחב בכל אזור המרכז וגם בנתניה תוכלו למצוא מגוון רחב של מצברים למכוניות, אופנועים, מצברים לקטנועים, קולנועיות ומשאיות. אם אתם מעוניינים לרכוש מצבר 55 אמפר, מצברי 72 אמפר, 95 אמפר או 60 אמפר בנתניה לרכב שלכם תוכלו ליהנות אצלנו ממחירים אטרקטיביים וזולים, וכמובן גם ממבצעים על המצברים השונים שאנו מציעים ללקוחותינו. אצלנו תוכלו למצוא מצברים החל מ-449 ש״ח בלבד, מבלי להתפשר על האיכות. יש לציין כי עם כל מצבר שאתם רוכשים אצלנו, אתם מקבלים אחריות יצרן בין 12 ל-24 חודשים. אם אתם מעוניינים להשוות מחירים, תוכלו לצפות במחירון המצברים המעודכן שלנו הנמצא באתר.

מאור מצברים בנתניה עד הבית

מעל ל-15 שנות ניסיון בעולם המצברים הפכו אותנו למקצוענים בתחום כך שאנחנו יודעים מה הלקוחות שלנו צריכים ולכן חשוב לנו להקפיד לתת את השירות הכי טוב שאנחנו יכולים לספק. הסניף הראשי שלנו נמצא אמנם בתל אביב, אבל אנחנו נותנים שירות בכל אזור המרכז ומספקים מצברים לרכב בראשון לציון, מצברים לרכב בכפר סבא, מצברים לרכב בחולון, מצברים לרכב בבני ברק ועוד. מחפשים מצבר לאופנוע בנתניה? חייגו אלינו ואנו נשמח לתת לכם מענה מהיר ומקצועי גם בשירות עד הבית יש לכם שאלות או שאתם זקוקים לייעוץ לפני רכישת מצבר? נשמח לעזור לכם ולהנחות אתכם בכל שאלה!

אז למה אתם מחכים? מתקשרים למאור מצברים!

לקוחות שלנו מספרים