מחפשים חנות מצברים ביבנה שמספקת שירות 24 ביממה ולא מוצאים?
אם במקרה נתקעתם עם מצבר שלא עובד, חברת מאור מצברים מתחייבת לספק לכם מצבר עד הבית ביבמה חדש כולל התקנה תוך 30 דקות בלבד, ולפתור לכם את הבעיה! נשמח לייעץ לכם, לענות על שאלות בנוגע למצברים וכמובן – לספק לכם מצבר לרכב ביבנה או בערים נוספות במרכז ובסביבה!

מבצע מיוחד לתושבי יבנה:

מצבר סטארט אפ החל מ – 449 ₪

מצבר שנפ החל מ – 480 ₪

מצברי וורטה החל מ – 545 ₪

שירות החלפת מצבר לרכב ביבנה עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצבר ביבנה התקשרו: 072-3341-453

מצבר לרכב ביבנה

מצברים בזול ביבנה שירות אישי ומקצועי עם מאור מצברים

מצבר הרכב – מה אתם באמת יודעים עליו?

תפקידו המרכזי של המצבר הינו להוות מעין סוללה עבור הרכב, כלומר המכשיר העיקרי בו האחראי על אספקת זרם החשמל למערכות הרכב השונות. למרות שהמצבר הומצא לפני יותר מ-100 שנים, עדיין המצברים של היום דומים במידה רבה למצברים הוותיקים, כמובן עם שכלולים שונים שעל חלקם נסביר בהמשך.

איזה מצבר הינו הכי נפוץ ברכבים כיום ומדוע?

מצברי החומצה-עופרת הם הנפוצים ביותר, ובפרט מצברי ההתנעה. לא נלאה אתכם בפרטים טכניים מדי, אולם תכונתם העיקרית של המצברים הללו היא הזרמת חשמל בזמן קצר ובכמות גדולה יחסית, דבר המתאים לרכבים רגילים הזקוקים למצבר בעיקר לשם ההתנעה (שלא כמו מצבר לקלנועית וכד'). חשוב לא להתבלבל בין מצבר התנעה למצבר פריקה עמוקה. שניהם מבוססים אמנם על חומצה ולוחות עופרת, אולם המטרה שלהם שונה בתכלית. חשוב לציין שקיימים גם מצברי ג'ל ומצברים מ"הדור החדש" באופן כללי, אולם מצבר חומצה-עופרת הוא עדיין הנפוץ ביותר בעולם הרכבים הפרטיים והמשפחתיים.

מצברים ביבנה – המומלצים

מה צריך לבדוק לפני שקונים מצבר לרכב ביבנה?

כאשר אתם מחפשים מצבר למכירה ביבנה לרכב שלכם אנחנו תמיד ממליצים על פנייה לאיש / אנשי מקצוע כאשר מחליפים את המצבר ברכב, שכן חשוב לקבל חוות דעת מקצועית אודות המגוון הרחב של המצברים הקיים כיום בשוק. אם בכל זאת תעדיפו לבחור את המצבר שלכם לבד ביבנה או בכלל, הנה כמה פרמטרים שיש להתחשב בהם:

  • קיבולת המצבר – קיבולת המצבר, המסומנת כאמפר/שעה, הינה למעשה יכולת הפקת החשמל של המצבר. זהו הפרמטר הבסיסי שיש להתחשב בו, אולם שימו לב היטב לעובדה שהוא ממש לא היחיד.
  • גודל וצורה טכנית של המצבר – מצברים שונים מגיעים גם בגדלים שונים, ולכן שני מצברים עם אותה הקיבולת לא בהכרח יתאימו גם לאותו הרכב. מומלץ להסתכל על המצבר שיש לכם ברכב ולקרוא את המידות שלו, כדי לדעת איזה מצבר יתאים לכם. אם יש בבעלותכם רכב מאזדה 3 – מצבר שמתאים למאזדה 3 הוא לרוב בעל קיבלות של 60 אמפר. מצבר כזה לא יתאים למשל לרכב קיה פיקנטו.
  • סוג הרכב – סוג הרכב משפיע לא רק על גודל המצבר והקיבולת הדרושים לו, אלא גם על סוג המצבר בכלל, שכן קיים הבדל בין רכב שזקוק לחשמל רב לא רק לשם התנעה, לבין מצבר שכאמור, נצרך ברכב בעיקר להתנעה. כמו כן, קיימים הבדלים בין מאפייני המנועים ושאר מערכות הרכב ברכבים מאותו סוג. מצבר לקטנוע 50 סמ"ק למשל, לא בהכרח יהיה זהה למצבר לקטנוע 125 סמ"ק.
  • הקפידו לבחור מצבר שיוצר על ידי החברות המובילות והאמינות בשוק – בישראל יש שלוש חברות עיקריות המייצרות מצברים: שנפ , וחברת ורטה. החשיבות של בחירת מצבר מחברה מוכרת ואמינה נוגע גם להתאמת המצבר לאקלים הישראלי: אקלים חם כמו שלנו יכול לפגוע בקלות במצבר שלא יוצר במיוחד כדי להתאים למדינות חמות.
    אצלנו תוכלו להזמין מצבר שנפ ביבנה או כמעט כל מצבר אחר.

שירות החלפת מצברים עד הבית לתושבי יבנה

איפה קונים מצבר ביבנה? אז אם כבר נתקעתם עם מצבר שאינו עובד, תמיד ניתן לפנות למאור מצברים ולהנות משירות מצבר עד הבית ביבנה!

מאור מצברים חרטה על דגלה את איכות ואמינות השירות, בכל הנוגע לאספקת מצברים ללקוחות. אנו מספקים מצברים איכותיים עד חצי שעה מעת הקריאה באיזור המרכז וכן, מתקינים לכם את המצבר ביעילות ומאפשרים לכם להמשיך בעיסוקיכם כרגיל. המצברים שאנו מספקים הינם מהחברות המובילות בשוק, ובמגוון רחב של מחירים, החל מ-449 ₪ בלבד! נשמח לספק לכם מצבר לקטנוע, לאופנוע או מצבר לרכב עד הבית, או עד מקום העבודה, לבחירתכם.

הזמינו עוד היום מצבר במבצע ביבנה עד הבית – התקשרו אלינו למאור מצברים לרכב וקבלו את המצבר המתאים לכם עוד היום!

לקוחות שלנו מספרים