מצבר שנפ 72 אמפר

מאור מצברים » מוצרים » מצבר שנפ 72 אמפר

מצבר שנפ 72 אמפר

600 

  • מצבר שנפ מתאים למזג האוויר הישראלי

  • המחיר כולל אחריות מלאה של חברת שנפ

  • השירות כולל בדיקת טעינה

  • ניתן להזמין שירות החלפת מצבר עד הבית

  • המחיר כולל מע"מ

קטגוריות: , תגיות: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תיאור

למי שמחפש מצברים איכותיים שמיוצרים בארץ, ייהנה מהמבחר הגדול של המצברים של חברת שנפ. החברה מתמחה בייצור מצברים בטכנולוגיות החדישות ביותר. אצלנו במאור מצברים תוכלו לרכוש אותם במחירים זולים ואטרקטיביים ביותר.

מצבר שנפ 72 אמפר מחיר החל מ 600 שקלים

שירות החלפת מצבר שנפ 72 אמפר עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצבר שנפ 72 אמפר אמפר חייגו אלינו 24 שעות ביממה: 072-3341-453 

החלפת מצבר שנפ 72 אמפר

 

המצברים של חברת שנפ – מה מאפיין אותם במיוחד?

חברת שנפ היא חברה ישראלית, שהוקמה בנתניה בשנת 1951, שמי שעומד בראשה היה עמנואל שנפ, מהנדס חשמל וכימיה במקצועו. לשנפ יש נתח שוק גדול בישראל, אך היא מייצאת מצברים גם לחוץ לארץ. חברת שנפ מייצרת מגוון סוגי מצברים שונים לרכבים, אופנועים, מצברים לקלנועיות, משאיות, טרקטורונים, קרוואנים, סירות חשמליות ועוד. אחד הדברים המאפיינים את חברת שנפ, בה החברה מתגאה וחרטה על דגלה, הוא שמירה על איכות הסביבה ומחזור של כל המצברים שיצאו מכלל שימוש. החברה משקיעה מאמצים רבים על מנת לעמוד בסטנדרטים המחמירים ביותר שישנם כיום על מנת לצמצם את הנזקים של החומרים הכימיים הנמצאים במצברים השונים.

מצברי שנפ 72 אמפר סטארט אנד סטופ

מצבר שנפ 72 אמפר ניתן להשיג בסניף מאור מצברים

המצברים של שנפ תומכים במערכות רכבים המשתמשים בסטארט אנד סטופ. מצברי ה -72 אמפר של חברת שנפ מותאמים לרכבים כמו: פיג׳ו 3008, סקודה אוקטביה, הדגמים השונים של אאודי ועוד. עם התפתחות הטכנולוגיה ואיתה השימוש הנרחב בחשמל ברכב, עמדו היצרניות בפני אתגרים רבים. היה צורך בשיפור המצברים ובשיפור הטכנולוגיה בה הם עובדים, כדי שיעמדו בעומס של פריקות וטעינות מרובות במהירות במכוניות ועם זאת יעמדו בסטנדרט של סביבה ירוקה. מצברי סטארט אנד סטופ תומכים בדרישות אלה, ויחד עם זאת מפחיתות את זיהום האוויר על ידי כך שהמנוע דומם בעת עמידה ברמזור. העומס על המצברים נוצר גם עקב הכנסת אופציות נוספות כמו חימום הכיסא, מערכות בטיחות לבלמים, האזעקה, חלונות חשמליים, מערכות ניווט מובנות ברכב ועוד.

כל כמה שנים צריך להחליף מצבר של שנפ ברכב?

גם מצברים איכותיים זקוקים לשימור וטיפול הראוי על מנת לעבוד לאורך זמן ארוך ככל האפשר. אחד הדברים המקצרים את חיי המצבר באופן משמעותי הוא מזג האוויר. בין אם מדובר על חורף קר וקפוא או על קיץ חם ולוהט (מה שיותר מתאים במחוזותינו) מצבי קיצון אלה משפיעים באופן משמעותי על תפקוד וחיי המצבר. גם במידה והרכב לא מותנע באופן קבוע, או משמש רק לנסיעות קצרות, דבר זה יכול לגרום לקיצור חיי המצבר, מכיוון שהמצבר לא מספיק להיטען באופן מלא. לכל מצבר יש אורך חיים ממוצע של בין שנתיים לארבע שנים, תלוי באופן התחזוקה השוטף שלו ובצורה בה משתמשים ברכב – אם הרכב עבר תאונה סביר להניח שהמצבר לא יעמוד בזה, ויהיה צורך להחליפו.

יתרונות בשימוש מצברים של שנפ

מצברי שנפ נחשבים לאיכותיים מאוד ומתאימים למזג האוויר הישראלי במיוחד. מי שרוכש מצבר שנפ לא רק שהוא מעודד את הכלכלה הישראלית, אלא גם יכול להיות בטוח שהמצבר ברשותו יחזיק מעמד לאורך זמן. בסניף שלנו בתל אביב תוכלו ליהנות ממגוון מצברים של שנפ 72 אמפר ומסוגי מצברים נוספים, לכל סוג רכב. היתרון הגדול הוא, שברכישה של מצבר חדש תקבלו גם אחריות יצרן הנעה בין 12 ל- 24 חודשים, כך שאתם יכולים לחיות בראש שקט גם זמן רב לאחר רכישת המצבר.

מצבר 72 אמפר של שנפ – מאור מצברים עם שירות עד הבית

המצבר הישן ברכב שלכם התקלקל וזקוק להחלפה? אתם זקוקים למצבר 72 AH של שנפ לרכב שלכם? צרו איתנו קשר! אם נתקעתם עם מצבר תקול, אין לכם סיבה לדאגה! אנחנו במאור מצברים מספקים לכם מצבר חדש של 72 אמפר במהירות הבזק – תוך 30 דקות הגעה מרגע ההזמנה. אם יש לכם שאלות בקשר למצברים של שנפ או אם אתם זקוקים לייעוץ, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר בכל עת. 

עם למעלה מ-15 שנות ניסיון אתם בידיים טובות!

כשמדובר על מצברים צריך לעבוד עם אנשי מקצוע בלבד, שיכולים לתת לכם שירות ברמה גבוהה. עם למעלה מ-15 שנות ניסיון בתחום המצברים אנו מספקים לקהל לקוחותינו בתל אביב וערי המרכז שירות אמין, אדיב ובראש ובראשונה: מהיר! אנו מספקים מצברים משומשים או חדשים למכוניות, קטנועים, אופנועים, קולנועיות, משאיות ועוד.

אז למה אתם מחכים? מתקשרים למאור מצברים! 

לקוחות שלנו מספרים


מוצרים משודרגים

עבור למעלה