מצבר שנפ 46 אמפר

מאור מצברים » מוצרים » מצבר שנפ 46 אמפר

מצבר שנפ 46 אמפר

480 

  • מצבר שנפ מתאים למזג האוויר הישראלי

  • המחיר כולל אחריות מלאה של חברת שנפ

  • השירות כולל בדיקת טעינה

  • ניתן להזמין שירות החלפת מצבר עד הבית

  • מצבר מסוג START & STOP 46 אמפר ב- 690 ₪

  • המחיר כולל מע"מ

קטגוריות: , תגיות: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תיאור

מצבר שנפ 46 אמפר במאור מצברים במחיר מבצע!

מצבר שנפ 46 אמפר מחיר מבצע 480 שקלים מקום ב 580 ₪ רק במאור מצברים

הרכב שלכם לא מתניע? ככל הנראה הלך לכם המצבר וצריך להחליפו בחדש. אז במקום לשבור את הראש, פשוט מתקשרים למאור מצברים ונהנים משירות החלפת מצבר שנפ 46 אמפר עד הבית תוך חצי שעה בלבד באזור המרכז!

שירות החלפת מצבר שנפ 46 אמפר עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצבר עד הבית 24/7 חייגו לחברת מאור מצברים בטלפון: 072-3341-453

החלפת מצבר שנפ 46 אמפר

מאור מצברים משווקת מגוון רחב של מצברים לכל סוגי הרכבים, האופנועים, קטנועים, משאיות וכל כלי הרכב השונים. בניהם תוכלו למצוא גם מצברים של חברת שנפ, הנחשבים לטובים בעולם המחזיקים למשך זמן רב וכוללים גם אחריות מרבית. אז אם הלך לכם המצבר ברכב, אל תתפשרו על מותג זול, אלא רכשו רק מצבר של שנפ שיספק לכם שקט נפשי לזמן רב.

מצבר שנפ 46 אמפר – מצבר אמין ועוצמתי

חברת שנפ היא חברה ישראלית לשיווק מצברים הקיימת עוד משנה 1951, בתחילה מפעל החברה היה ממוקם באזור התעשיה בנתניה, שם היו מייצרים מצברים בעבודת יד, אך עם השנים המפעל צבר ידע והתקדם לייצור מצברים בטכנולוגיה מתקדמת. חברת Schnapp החלה לייצא מצברים גם לאירופה ובמיוחד לגרמניה, שם יושבות יצרניות רכב גדולות שמספקות את מצברי שנפ כחלק מחלקי הרכב הראשוניים.

לאיזה רכב מתאים מצבר שנפ 46 אמפר?

ישנם סוגים שונים של מצברי שנפ, חלקם עם אמפר גבוה וחלקם עם אמפר נמוך יותר, תלוי כמובן בדגם הרכב, השנתון, כ"ס ונפח המנוע. מצבר בקיבולת 46 אמפר תוצרת שנפ יתאים בעיקר לרכבים פרטיים, הבאנו בפניכם כמה דוגמאות, אך כאמור תמיד יש לוודא מול טכנאי מצברים איזה מצבר מתאים לרכב שלכם.
מצבר שנפ 46 AH יכול להתאים ל:

  • רכבי דייהטסו כמו טריוס, סיריון ושרייד.
  • רכבי הונדה כמו הונדה סיווק.
  • רכבי טויוטה כמו טויוטה יאריס, טויוטה קורולה ועוד.

כמה עולה מצבר שנפ 46 אמפר?

אצלנו במאור מצברים תוכלו למצוא תמיד מצברים במחירים אטרקטיביים במיוחד שלא ישחתו לכם את הכיס. מצבר שנפ 46 אמפר מחיר אצלנו 480 ש"ח בלבד, כולל מע"מ. המחיר כולל בדיקת המצבר הישן וזאת על מנת לוודא שאכן המצבר גמור, בכך אנו מונעים מלקוחותינו להחליף מצבר שלא לצורך. חלק מהרכבים החדשים מצויידים במערכת סטארט סטופ – כיבוי יזום של המנוע בעת עצירה ברמזור או בפקק. עלותו של מצבר שנפ 46 אמפר Start & Stop במאור מצברים 690 ש"ח בלבד.

מתייעצים עם המומחים של מאור מצברים

אם חלפו שלוש שנים מאז שהחלפתם מצבר, כדאי מאוד לבדוק האם המצבר תקין, ואם לא – פשוט להחליף אותו במצבר חדש על מנת שלא תתקעו ללא מצבר, הרי כידוע לא ניתן להתניע את הרכב ללא מצבר, כמו גם המערכות החשמליות לא יפעלו. תוכלו להתייעץ עם המומחים של מאור מצברים, ולקבל טכנאי שירות שיגיע עד אליכם להחלפת המצבר לחדש.
להזמנת שירות החלפת מצבר שנפ 46 אמפר עד הבית תוך חצי שעה באזור המרכז, התקשרו עכשיו למומחים של מאור מצברים. (שירות מצבר עד הבית כרוך בתוספת תשלום סמלית)

לקוחות שלנו מספרים


מוצרים משודרגים

עבור למעלה