מצבר ורטה 72 אמפר

מאור מצברים » מוצרים » מצבר ורטה 72 אמפר

מצבר ורטה 72 אמפר

639 

  • מצבר ורטה מתאים למזג האוויר הישראלי

  • המחיר כולל אחריות מלאה של חברת ורטה

  • השירות כולל בדיקת טעינה

  • ניתן להזמין שירות החלפת מצבר עד הבית

  • המחיר כולל מע"מ

קטגוריות: , תגיות: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תיאור

מצבר שלא עובד יכול בהחלט לגרום ללחץ ולכאב ראש רציני, בייחוד אם אתם ממש ממהרים. אנחנו במאור מצברים, נשמח לסייע לכם עם שירות מצבר ורטה 72 אמפר עד הבית – אנחנו מספקים את המצברים לבחירתכם, מגיעים תוך חצי שעה ומתקינים את המצבר ברכב ביעילות, על ידי אחד או יותר מאנשי הצוות המוכשרים שלנו.

שירות החלפת מצבר ורטה 72 אמפר עד הבית כרוך בתוספת תשלום

לפרטים נוספים ולהחלפת מצבר ורטה 72 אמפר צרו איתנו קשר בכל עת בטלפון 072-3341-453

החלפת מצבר ורטה 72 אמפר

מצבר הוא אחד מחלקי הרכב המוכרים ביותר, אפילו לאנשים שאינם מרבים להתעסק עם תיקון הרכב, אלא מתדלקים ונוסעים. בניגוד לחלקי חילוף אחרים ברכב שיכולים להחזיק לטווח ארוך מאוד, דווקא מצברים לרכב יש להחליף בממוצע בכל שלוש שנים. תפקידו של המצבר לספק כוח חשמל לרכב, וכך לאפשר לנו להתניע את הרכב, להפעיל את החלונות החשמליים, לשים מוזיקה ברכב ואפילו להטעין את מכשיר הנייד.

הכירו את מצבר ורטה 72 אמפר

מצברי ורטה נחשבים למצברים הטובים ביותר בעולם, והם נמנים בין השמות הגדולים כמו שנפ, בוש וכו'. לא בכדי המצברים של ורטה זכו לשם נרדף לאיכות, אלא בזכות איכות המצברים (בין היתר, גם מצברי ורטה 72 אמפר) והאחריות שמעניקה החברה. כיום חברת ורטה מספקת את שירותיה לכל יצרני הרכב באירופה וגם לחברות פרטיות וחברות עשה זאת בעצמך המוכרות מצברים.

האיכות של מצברי VARTA מורגשת היטב, וזאת בזכות הטכנולוגיה הבלעדית והייחודית, המעניקה להם עמידות גבוהה יותר כנגד קורוזיה. היעדר הקורוזיה מאפשרים למצברים להאריך חיים ולאפשר לנו ליהנות מהם לתקופה ארוכה, וכך לחסוך בהוצאות כספיות. בכל המצברים של ורטה מותקן מכסה כפול, שתפקידו למנוע פליטת אדי חומצה, כך שאין צורך להוסיף מים במצבר. טכנולוגיה זו שומרת גם על מערכות החשמל הסמוכות למצבר והוא קל מאוד להתקנה.

איפה קונים מצבר ורטה 72 אמפר?

מצברי 72 אמפר של חברת ורטה נחשבים לנפוצים ביותר, מכיוון שהם מתאימים לסוגים רבים של רכבים, כגון קיה סורנטו, סיטרואן ברלינגו, ניסן אקסטרייל ועוד. אנו במאור מצברים מציעים החלפת מצבר על ידי צוות מומחים – שירות מצבר עד הבית או עד מקום העבודה וכד'. ברשותנו מבחר רב של מצברים לרכב של המותגים הגדולים ובינהם גם מצברים של ורטה עליהם אנו ממליצים ללקוחותינו בשל האיכות הגבוהה של המצברים והיתרונות הרבים הנוספים שלהם. אנו מעניקים גם אחריות מלאה על המצבר, כך שתוכלו להיות בטוחים שרכשתם מצבר במקום בטוח שיש לו "אבא ואמא".

להזמנת מצבר ורטה 72 אמפר 24/7 חייגו למוקד ההזמנות בטלפון: 072-3341-453

דגשים לרכישת מצבר לרכב 

רכישת מצבר ורטה 72 אמפר היא לא עניין של מה בכך ודורשת תשומת לב לפרטי פרטים, הרי תפקידו של המצבר חיוני מאוד, ועל כן עליו לשמש אותנו בנאמנות לפחות שלוש שנים ואף יותר. כאשר בוחרים מצבר, חשוב לבדוק מי עומד מאחורי המצבר, כלומר מי היא החברה היצרנית. רכישת מצבר של מותג מוכר, לא רק מאפשר לכם ליהנות מאחריות, אלא ממצבר איכותי שישמש אתכם למשך שנים רבות. למעשה, כאשר הנכם רוכשים מצבר של ורטה, אתם מצטרפים למיליוני אנשים ברחבי העולם וגם ליצרניות רכב אירופאיות. כל אלה רוכשים מצברים של ורטה ונהנים מהם למשך כמה שנים טובות ללא כל תקלה או בעיה.

כמה עולה מצבר ורטה 72 אמפר?

אצלנו במאור מצברים תוכלו לרכוש בסניף מצבר זה במחרי של 639 שקלים.התקנה של מצבר ורטה דורשת ידע מקצועי, וכמובן ידיים מיומנות שיבצעו זאת, ולכן את התקנת המצבר יש לבצע רק על ידי בעל מקצוע. רבים סבורים כי ניתן להתקין את המצבר באופן עצמאי, אך כאמור הדבר אפשרי, אך לא מומלץ כלל. עיגון לא נכון או חיבור לא נכון, יכול לגרום נזק למצבר ואף לחלקים אחרים הנמצאים סביבו. אנו במאור מצברים מספקים מצברים מסוגים וחברות שונות החל מ – 369 שקלים וגם מבצעים התקנה מקצועית של המצבר על ידי בעלי מקצוע מומחים.

מחפשים מצבר ורטה 72 אמפר עד הבית? הגעתם למקום הנכון. התקשרו עוד היום למומחים של מאור מצברים ותיהנו ממצבר איכותי ושירות מהיר ואישי עד לפתח ביתכם, לצד מחירים ומצברים זולים, מצברים במבצע ועוד!

לקוחות שלנו מספרים


מוצרים משודרגים

עבור למעלה