הקליאו שלכם לא מניעה? רוב הסיכויים שהלך המצבר, כך שאין כל צורך להיכנס לסרטים מיותרים, כי החלפת מצבר לרנו קליאו פשוטה יותר ממה שאתם חושבים! אצל מאור מצברים תקבלו שירות מהיר ואדיב, ושירות הגעה עד הבית עד כחצי שעה מרגע ההזמנה.

מחירים מיוחדים על מצבר לרכב רנו קליאו:

מצברי שנפ 55 אמפר החל מ- 480 ₪

מצבר תוצרת ורטה 55 אמפר החל מ- 630 ₪

שירות החלפת מצבר לרנו קליאו עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצבר לרנו קליאו שלך בשירות מצבר עד הבית יש לחייג: 072-3341-453

החלפת מצבר לרנו קליאו

כל הסיבות לרכוש מצבר לרנו קליאו אצל מאור מצברים

מאור מצברים מובילה באספקת מצברים עד הבית, ובניהם גם מצבר לרנו קליאו, כך שתוכל להיות בטוח שתקבל שירות ללא תחרות מחברה בעלת ניסיון של שנים רבות בתחום. החברה מגיעה במהירות האפשרית (כחצי שעה בלבד!), מעסיקה רק בעלי מקצוע מומחים בתחום, המבצעים בדיקה יסודית של המצבר התקול ובעת הצורך מחליפים למצבר חדש, כך שתוכל לחזור במהירות לשגרת היום יום מבלי לבזבז זמן יקר, וודאי שלא לגרור את הרכב למוסך – אין כל צורך בזה!

מצברים מומלצים לרנו קליאו – Renault Clio

רנו קליאו – רכב צרפתי, קומפקטי עם רמת גימור גבוהה

רנו קליאו לא בכדי זכתה בתואר "רכב קומפקטי עם עיצוב חיצוני מפתה". מלבד הגימור אופנתי שלה, היא גם נוחה לנסיעה ומשולבות בה טכנולוגיות ייחודיות ההופכות את חוויית הנסיעה למושלמת, במיוחד בדגמים החדשים של הסדרה. הרכב חסכוני מאוד בדלק, מלא בפנסי לד מיוחדים, עם טכנולוגיה מרשימה ונוחות נסיעה המתחילה במושבים ובגימורים הפנימיים שלה ומסתיימת בביצועי המנוע המעולים. אין ספק שמי שמחפש רכב קטן, חסכוני, עיצוב מרשים וחוויית נהיגה טובה, ימצא ברנו קליאו את כל היתרונות לרכב המושלם בשבילו.

איזה מצבר מתאים לרנו קליאו שלך?

מצבר לרנו קליאו

מצבר לרנו קליאו

שאלתם את עצמכם איזה מצבר מומלץ לרנו קליאו? בדגמים הישנים יותר יתאים מצבר עם הספק של 55 אמפר ובדגמים החדשים יותר יתאים מצבר בהספק של 70 אמפר. בכל מקרה, אין צורך לפתוח גוגל או את הספר של היצרן ולבזבז זמן יקר כדי לבצע התאמת מצבר לרנו קליאו בעצמכם, מכיוון שניתן להתקשר לחברת מאור מצברים ולקבל מידע מדויק על סוג המצבר מאיש שירות, וגם לקבל שירות אספקת מצברים לרנו קליאו עד הבית. אז אם המצבר ברנו קליאו שלכם שבק חיים, פשוט התקשרו וקבלו שירות מהיר ומקצועי של החלפת מצבר ע"י מיטב המומחים שלנו בתחום.

כמה עולה מצבר לרנו קליאו?

אצל מאור מצברים תמצאו מגוון רחב של מצברים, של מיטב המותגים הגדולים בעולם, אלה שניתנים על ידי יצרן של רנו ויצרנים נוספים של רכבים, כמו מצברי שנפ, בוש, ורטה ועוד. מצבר לרנו קליאו במחיר החל מ-480 שקלים, תמצאו רק אצל מאור מצברים ועם אספקה מהירה של חצי שעה בלבד!

קונים מצבר לרנו קליאו רק אצל מאור מצברים

מאור מצברים מובילה בתחום ומספקת שירות החלפת מצבר לרנו קליאו עד הבית, כך שתוכלו לנסוע בשקט וברוגע גם לאחר החלפת המצבר, ולדעת שעשיתם את הבחירה הטובה ביותר. השירות ניתן עם חיוך גדול על ידי אנשי צוות מוסמכים ומיומנים!

לקוחות שלנו מספרים

עוד דגמים מבית רנו:

שנתונים נפוצים: 2002