המצבר לרנו מגאן מגלה סימני עייפות? אולי המערכות הרכב חלשות או הרכב בכלל לא מניע? סביר להניח שיש צורך להחליף מצבר ולהמשיך בשגרת היום יום. אצל מאור מצברים תקבלו שירות החלפת מצבר לרנו מגאן עד הבית על ידי אנשי שירות מיומנים, הנותנים שירות ללא תחרות! התקשרו והזמינו שירות ממש עכשיו!

מבצע מיוחד עבור מצבר לרכב רנו מגאן:

מצבר סטארט אפ 50 אמפר החל מ-449 ₪

מצבר 55 אמפר לרנו מגאן מבית שנפ מ-480 ₪

מצברי וורטה 50 אמפר מ-540 ₪

שירות החלפת מצבר לרנו מגאן עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצבר לרנו מגאן התקשרו: 072-3341-453

החלפת מצבר לרנו מגאן

מזמינים מצבר לרנו מגאן רק אצל מאור מצברים!

כן, התופעה של מצבר ששובק חיים מוכרת לרבים, ולכן כאשר מערכות החשמל ברכב מתחילות לזייף, זה הזמן לבצע בדיקת מצבר לרנו מגאן, ולוודא שאכן מדובר בבעיה במצבר. רק נזכיר שמצבר הוא כמו סוללה, כאשר היא מתחילה להתרוקן היא פועלת באיטיות, לדוגמה הרכב לא מניע בקלות, חלונות החשמל פועלים לאט, הפנסים חלשים וכך הלאה.
צוות המומחים של מאור מצברים יגיע אליכם ויבצע בדיקת דיאגנוזה למצבר, על מנת לבדוק את תקינותו. הבדיקה כוללת את תקינות המצבר, בדיקה האם המצבר מצוי באחריות, ובמידה ונמצא שהמצבר יתרוקן נחליף למצבר חדש.

מצברים מומלצים לרנו מגאן – Renault Megane

רנו מגאן – איכות צרפתית עם דיוק בפרטים הקטנים

מצבר לרנו מגאן

מצבר לרנו מגאן

רנו מגאן הוא רכב משפחתי קלאסי המגיע בעיצוב אלגנטי, כיאה למכוניות צרפתיות. את הרכב תמצאו בכמה דגמים, רכב רגיל – סדאן, סטיישן וסגנון קופה שמקנה לו מראה ספורטיבי מושלם. לצד העיצוב האלגנטי של רנו מגאן, אי אפשר לפספס את העוצמות שלו, כך שהוא בהחלט רכב עם שילוב מושלם של נוחות, ביצועים טובים ועיצוב פנים מושלם. רנו מגאן ברמת גימור Executive מגיע עם גג פנורמי ייחוד, המאפשרת לנוסעים ליהנות מחוויית נסיעה נוחה במיוחד.

איזה מצבר מתאים לרנו מגאן?

מצבר מומלץ לרנו מגאן יהיה בדרך כלל מצבר בקיבולת 50-55 אמפר, ובשנתונים מסוימים יכול להתאים גם מצבר של 72 אמפר. כמובן שיש צורך לבדוק עם איש שירות לגבי הדגם, מכיוון שיש נפחי מנוע שונים לרנו מגאן, ובהתאם לכך משתנה גם סוג המצבר הדרוש. בכל מקרה, אין כל צורך להסתבך, פשוט מתקשרים למאור מצברים ומזמינים איש שירות אשר מבצע התאמת מצבר לרנו מגאן ומקבלים המלצה לגבי הדגם המתאים ביותר לרכב שלכם.
אצלנו תוכלו למצוא מצברים למגוון שנתונים נפוצים של רנו מגאן כגון: 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016

כמה עולה מצבר לרנו מגאן?

אצלנו במאור מצברים המחירים של מצברים לרנו מגאן מתחילים ב 449 ש"ח ומשתנים בהתאם למספר פרמטרים: סוג המותג שתבחרו, כמות האמפר וההספק של המצבר. בכל מקרה, כאשר קונים מצברים לרנו מגאן, אין זה הזמן להתפשר על מצבר זול באיכות נמוכה, כיוון שבסוף תאלצו להחליפו תוך זמן קצר. לסיכום, רכשו רק מצבר איכותי, ממקום מורשה ושל מותג מוכר עם תו תקן המעניק אחריות מלאה על המצבר, כך תהיו בידיים טובות.

קונים מצבר לרנו מגאן רק אצל מאור מצברים!

החלפת מצבר לרנו מגאן עד הבית רק אצל מאור מצברים. מזמינים שירות, מקבלים ייעוץ לגבי תקינות המצבר ובעת הצורך מחליפים למצבר חדש ואיכותי. אז במקום להמתין לדקה ה-90, פשוט הזמינו איש שירות ותיהנו משירות אישי, מהיר ומקצועי ללא תחרות.

לקוחות שלנו מספרים

עוד דגמים מבית רנו: