המצבר של הקיה סיד שלך מגלה סימני עייפות? יש סיכוי גדול שהמצבר מתחיל לשבוק חיים וזה הזמן המתאים ביותר להזמין מצבר לקיה סיד עד הבית בשירות מהיר אצל מאור מצברים. אז נותר לך להתקשר, להזמין שירות, להמתין עד חצי שעה ואיש שירות יגיע עד אליך ויבצע החלפה.

מחיר משתלם עבור מצבר לרכב קיה סיד:

מצבר 55 אמפר לקיה סיד מבית שנפ מ- 480 ₪

מצברי VARTA החל מ- 630 ₪

שירות החלפת מצבר לקיה סיד עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצברים לקיה סיד התקשרו: 072-3341-453

החלפת מצבר לקיה סיד

הכי כדאי להזמין מצבר לקיה סיד אצל מאור מצברים

אצל מאור מצברים תוכלו למצוא מצבר לקיה סיד באיכות גבוהה ביותר ובמחירים שלא קורעים את הכיס! לחברת מאור מצברים יש ניסיון רב של מעל 15 שנים באספקת מצברים, ולכן תוכלו ליהנות משירות ללא תחרות ואמינות גבוהה שהיא המפתח להצלחה המסחררת של החברה בתחום המצברים. אהה… ועדיין לא דיברנו על המבחר! למאור מצברים יש מבחר עצום של מותגי מצברים כמו שנפ, בוש, ורטה, סטארט אפ ועוד. בטוח תמצאו בדיוק את המצבר שאתם צריכים!

מצברים מומלצים לקיה סיד – Kia Cee'd

קיה סיד רכב משפחתי נוח ובטיחותי

קיה סיד היא אחד הדגמים המפתיעים של היצרנית קיה, הוא מגיע בשני דגמים לבחירה עם עיצוב מושלם חיצוני ופנימי וחוויית נהיגה יוצאת דופן, בדגש על נוחות אבסולוטית. פנים הרכב מתוכנן בצורה חכמה עם ניצול מירבי של כל מילימטר, ובדגש על מרווח ונוחות גם לנהג וגם לנוסעים היושבים מאחור. גם מבחינת בטיחות קיה סיד מובילה, הרבה בזכות מערכות הבטיחות המתקדמות שלה המסייעות לשמור על נתיב הנסיעה וגם מבצעות תיקוני היגוי בצורה יוצאת דופן. הצבעים שלה בדגמים החדשים סולידיים מאוד כדוגמת לבן, שחור, כסף מטאלי ואפור.

איזה מצבר מתאים לקיה סיד?

מצבר לקיה סיד

מצבר לקיה סיד

מצבר מומלץ לקיה סיד הוא מצבר בגודל 55 אמפר, אבל חשוב לדעת שדווקא במקרה של מצבר היקר הוא איכותי, ואילו הזול יעלה לנו ביוקר בהמשך. התאמת מצבר לקיה סיד מומלץ לבצע רק עם איש שירות מוסמך, שהרי למצבר יש תפקיד חשוב והוא זה שנותן כוח חשמלי לכלל מערכות החשמל ברכב, ולכן אל תתפשרו על בחירה שהיא "בערך" אלא רק מצבר שמתאים בול לרכב שלכם.

כמה עולה מצבר לקיה סיד?

המחיר לא תמיד משנה, הרי מחירי מצברים לקיה סיד מתחילים מ 480 שקלים ויכולים להגיע גם ל – 650 שקלים, תלוי מאוד בדגם המצבר וכמות ההספק שלו. בכל מקרה, אנחנו ממליצים לרכוש רק מצברים איכותיים של מותגים מובילים, כך שתוכלו ליהנות גם ממצבר איכותי וגם לקבל אחריות לשנה או שנתיים על המצבר, כך שיש לי למי לפנות במקרה של בעיה. בכל מקרה שמרו על השילוש הקדוש: לקנות ממקום מורשה, מחיר הוגן ולקבל שירות מקצועי.

קונים מצבר לקיה סיד אצל מאור מצברים ומקבלים שירות עד הבית

אחרי שהבנתם את חשיבות המצבר, זה הזמן לרכוש שירות החלפת מצבר לקיה סיד עד הבית של מאור מצברים. השירות מקצועי ואישי וניתן באופן מהיר, עד כחצי שעה בלבד!

לקוחות שלנו מספרים

עוד דגמים מבית קיה: