הלך המצבר ואתם לא יודעים איך בוחרים אחד חדש? במאור מצברים נוכל לייעץ לכם ולספק לכם מצבר לפיאט דובלו עד הבית ללא עיכוב, עם התקנה על ידי איש מקצוע מהצוות שלנו!

מחירים מיוחדים על מצברים לפיאט דובלו:

מצברים של חברת Schnapp החל מ- 510 ₪ 

שירות החלפת מצבר לפיאט דובלו עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצבר לפיאט דובלו שלך בשירות מצבר עד הבית יש לחייג: 072-3341-453

החלפת מצבר לפיאט דובלו

מצבר הרכב – על מה הוא אחראי?

בד"כ בעיות במצבר מופיעות בעת ההתנעה, ולכן קל לומר כי המצבר מסייע לרכב בפעולה הראשונית והבסיסית הזו, אשר בלעדיה הרכב פשוט לא יכול לפעול. אולם, חשוב גם להבין כי המצבר אחראי על עוד שלל פעולות בסיסיות ברכב, הקשורות כולן למערכת החשמל, כמו האזעקה, מערכת השמע, האורות, הנעילה במקרים רבים, ועוד. ניתן לומר כי לצד המנוע, המצבר הוא המוקד השני אשר פעולת הרכב תלויה בו.

מצברים מומלצים לפיאט דובלו (Fiat Doblo)

ממה מורכב מצבר הרכב?

מצבר לפיאט דובלו

מצבר לפיאט דובלו

קיימים סוגים שונים של מצברים, אך המצבר הקיים ברוב הרכבים על הכביש כיום הוא אותו מצבר ישן וטוב, המכיל לוחות עופרת, חומצה ומים מזוקקים. החומרים הללו מגיבים אחד עם השני ויוצרים חשמל המהווה את קיבולת המצבר. למצבר רגיל, מצבר התנעה, יש שתי קיבולות: הקיבולת הראשונית אשר מוזרמת לרכב על מנת שיופעל והקיבולת היציבה יותר, נמדדת בד"כ ל-20 שעות של פעולה, המהווה את הקיבולת המוכרת של המצבר. מצבר לפיאט דובלו יהיה בד"כ מצבר 62 אמפר, או מצבר 55 אמפר, וזוהי קיבולת המצבר ל-20 שעות. בהקשר זה, שימו לב שהמצבר המתאים לרכב משתנה בד"כ עם השתכללות או שינוי בדגם, ובמילים אחרות – לא כל דגם של פיאט דובלו יהיה זקוק למצבר 55 אמפר בהכרח, וכן הלאה. הסתמכו על שנתון הרכב כדי להחליט.

איך באמת בוחרים מצבר לפיאט דובלו?

הדרך לבחירת מצבר המתאים לרכב מסוים היא פחות או יותר זהה עבור כל המכוניות, כך שאם טרם יצא לכם לעשות זאת, זה הזמן ללמוד כמה כללים בסיסיים:

קודם כל, הדרך היעילה היא להסתכל בחוברת או בספר הרכב שקיבלתם עם הרכישה ולבדוק את נתוני המצבר המתאים הקיימים שם. לעיתים, תוכלו למצוא את המידע גם באתר היצרן או החברה אשר ממנה רכשתם את הרכב. במקביל, מומלץ להסתכל על המצבר ואם הוא כבר גמור ממילא, ניתן להוציא אותו מהרכב ולבדוק את נתוניו הטכניים הרשומים עליו, החל מרוחב ועד למתח הטעינה. לעומת זאת, אם אתם ידועים כי המצבר שהיה ברכבכם לא באמת התאים לו באופן מלא, ניתן לוותר על הבדיקה הפיזית הזו ופשוט לבחון את המידע הרשמי על מצבר הרכב. שימו לב היטב, לדרישות מיוחדות מן המצבר.

לאחר שאתם יודעים איזה מצבר מתאים לכם, תוכלו לחפש מצבר בחברה מקצועית, כמו מאור מצברים. סביר להניח שתקבלו הצעות מחיר רבות, שחלקן נשמעות אולי כמו עסקה נבונה, אך מצברים זולים אינם תמיד שווים את הכסף. כדי להיות בטוחים באמינות החברה, בדקו האם המצבר שמציעים לכם מגיע חדש, עם אחריות יצרן והאם הוא מותאם לאקלים החם בישראל (ומיוצר על ידי אחת החברות שיודעות לעשות את זה, כמו ורטה, שנפ וכו’).

** מצברים במחירים הוגנים החודש למגוון רכבי FIAT רק במאור מצברים! **

מצבר 50 אמפר לפיאט פונטו מבית Schnapp ב-480 ₪ בלבד במקום 580 ₪

מצברי 100 אמפר לפיאט דוקטו החל מ -670 ₪ בלבד

האם אפשר לקבל את המצבר עד הבית מיד?

התשובה היא כן, ותקבלו מאיתנו אפילו התקנה מקצועית של המצבר ברכב! חברת מאור מצברים מפעילה שירות אספקת מצבר לפיאט דובלו עד הבית, כשזמן ההגעה עומד על כחצי שעה ואף פחות מכך בחלק מאזורי השירות. יש לנו מצברים במבצע מכל הסוגים, וכן מצברים של החברות המומלצות ביותר בישראל, לרבות שנפ, סטארט אפ ועוד.

נשמח לספק לכם תוך זמן קצר את המצבר המתאים והאיכותי ביותר, במחיר הוגן ושפוי! לבירור מחירים והזמנת שירות מצבר עד הבית, התקשרו או השאירו פרטים

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית פיאט: