נכון, מצבר שהתקלקל במפתיע איננו אירוע משמח במיוחד, אבל השירות של מאור מצברים יכול להקל עליכם ללא ספק: שירות מצבר לרכב פיאט אונו עד הבית, עם מצבר חדש דנדש שיכול להגיע אליכם כבר היום! כל מה שנשאר לכם לעשות הוא להתקשר!

מבצעים מיוחדים על מצבר לרכב פיאט אונו:

מצברים של חברת Schnapp החל מ- 480 ₪ 

מצבר תוצרת בוש 50 אמפר החל מ- 529 ₪ (עם שנתיים אחריות)

מצבר לפיאט אונו של ורטה החל מ- 540 ₪ 

שירות החלפת מצבר לפיאט אונו עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצבר לפיאט אונו שלך בשירות מצבר עד הבית יש לחייג – 072-3341-453

החלפת מצבר לפיאט אונומתי לא להחליף מצבר? 

קיימים כמה סימנים שיכולים להעיד על העובדה שהמצבר לא באמת התקלקל באופן בלתי-הפיך, אם כי מומלץ מאוד לא לסמוך על הסימנים הללו ולפנות לחברת מצברים מקצועית שתוכל לסייע לכם. הסימן הראשון שמוכר בטח לרובכם, הוא התרוקנות המצבר. תמיד ניתן לבקש ממישהו להטעין לכם את המצבר אם הוא לא עובד, אך שימו לב לעובדה שהטענת המצבר איננה תמיד פותרת את הבעיה, בניגוד למה שאנשים אחרים חושבים. שנית, מומלץ לבדוק את המצבר (רק כשהרכב כבוי לחלוטין) מבחינה חיצונית ולראות האם יש עליו סימנים לרטיבות, קורוזיה וכד’. אם אתם רואים על המצבר מעין אבקה לבנה או סימנים ירקרקים, תצטרכו קודם כל לשפוך מים חמים על המצבר כדי לשפר את הביצועים שלו, אך בכל מקרה מומלץ לגשת עם המצבר לבדיקה כדי לבחון את האפשרות שיש נזילה של חומצה מהמצבר או כל נזילה אחרת. בכל מקרה, אם אתם רואים שחסרים מים מזוקקים במצבר, יש למלא בו ולהקפיד על הכמות המדויקת.

מצבר לפיאט אונו: איך לבחור?

כדי שנוכל לסייע לכם באמת לבחור מצבר מתאים לרכב, עלינו להסביר כמה דברים בסיסיים בכל הנוגע למצברים. ובכן, מצבר לרכב הוא חלק פשוט יחסית מבחינה טכנית, אולם הוא חשוב ביותר וחיוני להפעלת הרכב. המצבר מעניק  לרכב זרם חשמלי, הזרם הראשון, העוצמתי אך הקצר, הוא זרם ההתנעה. הזרם השני, הוא הזרם הבסיסי, הנמדד ע"פ כמות הזרם שיכול להעניק המצבר ב-20 שעות. מצבר לרוב יהיה מורכב ממתכת (לוחות מתכת), חומצה ומים (מזוקקים בלבד). מבחינת הקיבולת או הזרם אשר לו זקוק רכב פיאט אונו, מצבר לפיאט אונו יהיה מצבר 50 אמפר או מצבר 55 אמפר, תלוי במספר גורמים.

כדי לבחור בצורה יעילה מצבר לרכב פיאט אונו, יש להכיר מבחינה בסיסית את שאר המאפיינים שלו, כמו הגובה או הרוחב, הקטבים, סוג המצבר הספציפי ואיכות המצבר. חשוב לציין, שלמרות שמצבר איננו חלק מורכב מאוד או משוכלל, עדיין חשוב לבחור במצבר שיוצר על ידי חברה אשר מתאימה את המצברים לאקלים חם. מותגי המצברים המומלצים בישראל, הם שנפ, וורטה ועוד.

מצברים מומלצים לפיאט אונו (Fiat Uno)

מצברים זולים לפיאט אונו

מצבר לפיאט אונו

מצבר לפיאט אונו

לצד כל מה שאמרנו עד עכשיו, חשוב להתייחס גם לעניין המחיר. באופן כללי, איננו חיים בתקופה בה מצברים הם מוצר יקר מאוד, למרות שקיימים גם סוגי מצברים מסוימים הנחשבים ליקרים, ולכן מצברים זולים או מצברים במבצע קיימים בהחלט, תלוי איזו איכות אתם מחפשים. הנוסחה שלדעתנו תסייע לכם להחליט בצורה הטובה ביותר לוקחת בחשבון את הייצור, האחריות והמחיר – מחיר המצבר צריך להיות תואם את מה שאתם מקבלים בפועל, כשמצבר איכותי יותר במרבית המקרים יעניק לכם ראש שקט לכמה שנים טובות.

רוצים מצבר חדש ומותאם לפיאט אונו מכל הבחינות? פנו למאור מצברים!

חברת מאור מצברים עוסקת כבר זמן רב בהענקת שירות אמין ומקצועי בתחום. יש לנו מצברים מכל הסוגים, צוות מקצועי שרק מחכה לפנייתכם ובנוסף – שירות של התקנת מצבר לפיאט אונו עד הבית ממש, ללא המתנה ארוכה. אנחנו משתדלים להגיע תוך חצי שעה (לפי אזור השירות) עם המצבר החדש שבחרתם, מתקינים, בודקים שהכל תקין ושולחים אתכם לדרככם עם מצבר איכותי (עם אחריות יצרן בהתאם לסוג המצבר).

יש לכם שאלות? מעוניינים להזמין את השירות? צרו קשר עוד היום לקבלת מידע מקצועי

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית פיאט: