המצבר בסיטרואן שלך מתחיל לשבוק חיים? אין צורך להיכנס ללחץ, כי לחץ עושה קמטים! הכי קל להזמין מצבר לסיטרואן עד הבית, ופשוט להמשיך את שגרת היום כרגיל כאילו לא קרה כלום!

מבצע מיוחד עבור מצבר לסיטרואן:

מצבר סטארט אפ לרכבי סיטרואן החל מ-449 ₪

מצבר 55 אמפר מבית שנפ מ-480 ₪

מצברי וורטה מ-540 ₪

שירות החלפת מצבר לסיטרואן עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצבר לסיטרואן התקשרו: 072-3341-453

החלפת מצבר לסיטרואן

מצברים לסיטרואן לפי דגם

רכבי סיטרואן השונים מידת אמפר מצבר לסיטרואן מחיר
סיטרואן C1 50 אמפר / שעה בין 449 ₪ ל-540 ₪
סיטרואן C3 55 אמפר / שעה בין 480 ₪ ל-630 ₪
סיטרואן C4 55 אמפר / שעה בין 480 ₪ ל-630 ₪
סיטרואן C5 55 אמפר / שעה בין 480 ₪ ל-630 ₪
סיטרואן ברלינגו 72 אמפר / שעה בין 600 ₪ ל- 639 ₪
סיטרואן ג'מפי 66 אמפר / שעה 600 ₪
סיטרואן פיקאסו 55,62 אמפר / שעה בין 480 ₪ ל- 630 ₪
סיטרואן קסנטיה 55 אמפר / שעה בין 480 ₪ ל-630 ₪
סיטרואן קסרה 55 אמפר / שעה בין 480 ₪ ל-630 ₪

רוכשים מצבר לסיטרואן ונהנים משירות מקצועי

מצבר הוא אחד החלקים המוכרים כמעט לכל מי שיש רכב, ולא מכיוון שהוא יפה, אלא כי המצבר נוטה להתקלקל או להתרוקן, וודאי אם השארתם את האורות ברכב דולקים או שמשהו חשמלי עבד כל הלילה. מעבר לכך, מצבר לסיטרואן יכול גם לשבוק חיים, מכיוון שאורך החיים שלו הוא בין שלוש לארבע שנים בממוצע. לפני שמחליפים מצבר, חשוב לדעת שהמצבר הוא סוג של סוללה לרכב, אשר תפקידה לספק כוח חשמלי לכלל מערכות החשמל ברכב, אם זה לחלונות החשמליים, למערכות המולטימדיה, לפנסים, למערכת ההנעה של הרכב ועוד. במקרה שהמצבר שבק חיים, הווה אומר שהסוללה נגמרה ויש צורך להחליף למצבר לחדש.

מצברים מומלצים לסיטרואן

רכבי סיטרואן, איכות צרפתית עם אבזור מושלם

סיטרואן היא אחת מיצרניות הרכב הצרפתיות הוותיקה, והיא נוסדה בשנת 1919, אך עם השנים התפתחה מאוד והפכה למעצמה של רכבים. רכבי סיטרואן ידועים באיכות שלהם, בעיצובים המיוחדים ובמיוחד באבזור הפנימי, עם דיוק צרפתי וחשיבה על כל פרט ופרט. סיטרואן מייצרת מגוון רב של דגמים חלקם פרטיים וחלקם מסחריים, כאשר הפופולריות שלה הן: סיטרואן c4, c3, c5, סיטרואן ג'מפי וסיטרואן ברלינגו שהם רכבי מסחריים. לסיטרואן יש גם ג'יפים יפהפיים כדוגמת סיטרואן C5 איירקרוס ואפילו סיטרואן C4 גראנד – ספייסטורר הנחשב לרכב מרווח מאוד עם 7 מקומות.

איזה מצבר מתאים לסיטרואן?

האיכות המפתיעה של רכבי סיטרואן מורגשת היטב, אך בכל הקשור למצבר, כדאי לדעת כי התאמת מצבר לסיטרואן יש לבצע על ידי מומחים, מכיוון שקיימים דגמים שונים, וכך המצבר מותאם. הוריאציות של האמפרים של סיטרואן הם מצברי 55 אמפר עד 72 אמפר, אך כאמור בעל מקצוע המתמחה בתחום יוכל לסייע לכם לבצע את התאמה של מצבר מומלץ לסיטרואן. מה שעוד כדאי לדעת, שחובה להזמין מצבר רק ממשווק מורשה, כך תוכלו לקבל את המצבר המתאים לרכב וגם לקבל אחריות.

כמה עולה מצבר לסיטרואן?

מחירי מצברים לסיטרואן משתנים בהתאם לסוג המצבר והמותג. במאור מצברים תוכלו למצוא מצברים לכל סוגי רכבי סיטרואן ובאיכות גבוהה מאוד, וכל זה בשירות מהיר עד הבית. מחירי מצברים לסיטרואן נעים אצלנו בין 449-639 ש"ח. החברה מחזיקה רק במצברים איכותיים מאוד של המותגים הגדולים בעולם כדוגמת מצברים של בוש, מצברים של שנפ, מצברים של סטארט אפ, ורטה ועוד.

גם אתה יכול לקבל מצבר עד הבית!

אצל מאור מצברים תוכלו לקבל החלפת מצבר לסיטרואן עד הבית! ההחלפה נעשית באופן מדויק על פי סוג הרכב שלכם וכמות האמפר הדרושה, וכל זאת בזמן קצר מאוד של כחצי שעה באזור המרכז, כך שתוכלו במהירות לנסוע ברכב ליעדכם.

לקוחות שלנו מספרים

מצבר לסיטרואן – דגמים נוספים