התחלתם את היום, נכנסתם לרכב והוא פתאום לא מתניע, יכול להיות שהבעיה במצבר לסוזוקי אלטו. אנו נוכל לסייע לכם עם שירות יעיל של מצבר עד הבית, ושירות התקנה תוך חצי שעה בלבד, על ידי מאור מצברים!

מצברים לסוזוקי אלטו במחיר מבצע מיוחד:

מצבר 40 אמפר START UP החל מ- 449 ₪ 

מצברי Schnapp בקיבולת 40 אמפר החל מ- 450 ₪ 

שירות החלפת מצבר לסוזוקי אלטו עד הבית כרוך בתוספת תשלום

לייעוץ ללא התחייבות ולהזמנת מצבר לסוזוקי אלטו עד הבית חייגו אלינו 24/7 – 072-3341-453

החלפת מצבר לסוזוקי אלטו

אז מה עושים במקרה של בעיה בהתנעת מצבר לסוזוקי אלטו?

בעיית התנעה לצערנו היא דיי נפוצה, ולו רק בגלל התדירות של הבעיות במצברים. למרות שהמצבר הוא חלק יחסית עמיד ברכב, קצובת החיים שלו לא נמשכת לעד. דבר ראשון, כאשר הרכב אינו מניע, עלינו לזהות את מקור הבעיה, כך נוכל לפעול בהתאם. במידה וישנה בעיה באלטרנטור, עלינו לגשת לחשמלאי רכב, ואילו אם מדובר במצבר ששבק חיים, נוכל להזמין מצבר לסוזוקי אלטו, מצבר 40 אמפר, על ידי "מאור מצברים" המעניקה שירות עד לבית הלקוח או למקום בו נמצא הרכב.

מצברים מומלצים לסוזוקי אלטו (Suzuki Alto)

דבר ראשון, כדי לזהות את התקלה מומלץ לנסות להתניע את הרכב באמצעות כבלים. תוכלו לבקש מאנשים טובי לב שיסייעו לכם להניע באמצעות כבלים או על ידי בוסט התנעה למצבר. במידה והרכב למרות הכל אינו מתניע, אין ברירה. הלך המצבר ויש צורך להחליפו בחדש. בכל מקרה, תמיד כדאי לבדוק את התוקף של המצבר, שהרי אורך חייו הממוצע של מצבר הוא שלוש שנים, וכאשר חלפו שלוש שנים תוכלו לדעת שהבעיה במצבר. את התוקף של המצבר תוכלו לראות על גבי חלקו העליון.

במידה והבעיה היא אכן במצבר, כאמור, יש להחליפו ולוודא כי הזמנתם מצבר מתוך מגוון מצברים לסוזוקי אלטו הקיימים בשוק, כלומר מצברים המתאימים לדגם שלכם. מצברים כאלה בד"כ יהיו בעלי 40 אמפר, או בקיבולת הקרובה לכך (תלוי בדגם ברכב ובדרישותיו הספציפיות). את המצבר יש להזמין אך ורק מחברה המתמחה בשיווק והתקנת מצברים איכותיים של חברות אשר מתאימות את ייצור המצברים לאקלים הישראלי, כמו שנפ, וורטה.

מהו תפקידו של האלטרנטור וכיצד הוא קשור לבעיית מצבר לסוזוקי אלטו?

מצבר לסוזוקי אלטו

מצבר לסוזוקי אלטו

האלטרנטור, הוא האחראי הראשי לכך שהמצבר יטען. כידוע, המצבר ברכב צריך להיטען כל פעם מחדש תוך כדי הנסיעה, על מנת שהרכב יוכל לפעול כראוי. המצבר אחראי למערכות שונות ברכב ועל ידי כך, אם האלטרנטור מתקלקל – גם המצבר לא יכול להיטען וגם לא מערכות הרכב החשמליות בהתאם.

האלטרנטור והמצבר אם כך, הם מעין שני עולמות מקבילים בעולם הרכב כאשר שניהם קשורים אחד לשני ומשפיעים אחד על השני. חשוב לדעת בהקשר הזה, שלא כל בעיה אשר קשורה למצבר קשורה בהכרח לאלטרנטור וההיפך, אך כאמור, בעיה באחד מהם תגרור בהחלט בעיה באחר.

תקלות הקשורות לאלטרנטור ולמצבר

אם תבחינו בנורית דלוקה של המצבר הנמצאת בלוח השעונים, תוכלו לדעת שהמצבר אינו מקבל טעינה מהאלטרנטור, ולכן הרכב אינו מתניע או שיש קושי בעת ההתנעה של הרכב. במצב זה האלטרנטור אינו פועל, ויש להחליפו בחדש. תקלה נפוצה נוספת היא רצועת האלטרנטור אשר נשחקת עם הזמן ואף יכולה להיות קרועה. במידה והנכם חשים כי משהו אינו תקין, גשו לבדוק את הגומיה. בכל מקרה, אנו ממליצים מאוד לבדוק את הגומיה באופן קבוע בזמן ביצוע הטיפול לרכב, כך תוכלו למנוע תקלות לא צפויות.

היעזרו בשירות מצבר עד הבית של מאור מצברים

אם גיליתם שהבעיה נמצאת במצבר לסוזוקי אלטו, אנו מזמינים אתכם להתקשר למאור מצברים, צוות אמין ואיכותי לאספקת מצברים המעניק שירות מעולה בתחום. אנו מתחייבים להגיע ללקוחותינו בזמן קצר ולספק שירות אספקה והתקנה מקצועי של המצברים שלנו בשירות מצבר עד הבית, בין אם מדובר באספקת מצבר 40 אמפר ובכלל! בנוסף למצברים לרכב פרטי תוכלו למצוא אצלנו מצברים למשאיות, לאופנועים וקטנועים, טרקטורונים, קלנועיות ועוד.

לקוחות שלנו מספרים

עוד דגמים מבית סוזוקי: