מחפשים אחר מצבר חדש לרכב שלכם? צוות מאור מצברים ישמחו לעזור ולהגיע אליכם תוך חצי שעה עם מצבר לסובארו אימפרזה חדש עם אחריות יצרן של 12-24 חודשים. אנו מגיעים תוך חצי שעה ואפילו פחות, כך שככל שתתקשרו מוקדם יותר, מה טוב!

מבצעים מיוחדים על מצבר לרכב סובארו אימפרזה:

מצבר 60AH של חברת שנפ החל מ- 480 ₪ 

מצברים של ורטה 60 אמפר החל מ- 545 ₪ 

מצבר תוצרת בוש החל מ- 529 ₪ (עם שנתיים אחריות)

להזמנת מצבר לסובארו אימפרזה שלך בשירות מצבר עד הבית יש לחייג – 072-3341-453

החלפת מצבר לסובארו אימפרזה

אחת התקלות ברכב שיכולות להוציא אותנו מדעתנו היא – מצבר ששובק חיים. פתאום המזגן נחלש, מערכת המולטימדיה כמעט ולא פועלת, או שאנו מגלים קושי בהתנעת הרכב, או שבכלל לא מצליחים להתניע. במידה ומדובר על מצבר בן יותר משלוש שנים, סביר להניח שהמצבר שבק חיים. למה? כיוון שאורך חייו של מצבר נע בין שנתיים לשלוש וחצי שנים. כדי לוודא שאכן מדובר על מצבר אשר שבק חיים, תוכלו להציץ בתאריך היצור של המצבר הנמצא עליו, במידה וחלפו שלוש שנים, סביר להניח שמדובר במצבר שסיים את תפקידו ויש צורך להחליפו במצבר חדש. אצלנו במאור מצברים תמיד תוכלו למצוא את המצבר המתאים לכם במחיר מבצע.

מצברים מומלצים לסובארו אימפרזה (Subaru Impreza)

החשיבות של מצבר לסובארו אימפרזה ברכב

החלפת מצבר לסובארו אימפרזה הוא לא עניין של מה בכך, והעניין דורש הקפדה על פרטים שונים. רק נציין שמצבר הוא אחד החלקים החשובים ברכב, במיוחד ברכבים החדשים המכילים מערכות חשמל רבות ומורכבות. כך למשל המצבר הוא זה שאחראי על מערכת ההתנעה של הרכב, על החלונות החשמליים, על הפעלת מערכות מולטימדיה, מערכות המיזוג, על האזעקה ועוד. כאשר המצבר שובק חיים, מערכות אלה אינן פעילות וכאמור לא ניתן לנסוע עם הרכב. אם כך, בראש ובראשונה עלינו לבחור מצבר איכותי שישמש אותנו למשך שנים רבות.

איך בוחרים מצבר לסובארו אימפרזה?

  • מצבר לסובארו אימפרזה

    מצבר לסובארו אימפרזה

    מצבר המתאים לסוג הרכב שלנו ולנפח המנוע בפרט. את ההתאמה מומלץ לבצע רק דרך אנשי מקצוע מתחום רכב המכירים היטב את התחום. לרכב זה, מתאים בדרך כלל מצבר של 60 אמפר לשעה.

  • מותג מוכר – מומלץ לבחור במצבר של מותג מוכר ומוביל בתחום, ולא לרכוש מצברים זולים של מותגים לא מוכרים – מצבר לסובארו אימפרזה כדאי לרכוש של חברות כגון שנפ וורטה.
  • מחיר הוגן – מחירי המצברים בשוק מסתכמים בכמה מאות שקלים, תלוי כמובן בדגם ובאמפר שלו. מומלץ לבצע סקר שוק טרם בחירת המצבר, כך שתוכלו לרכוש מצבר במחיר השוק.
  • לרכוש רק ממקום מוסמך בלבד – את המצבר יש לרכוש רק מחשמלאי רכב או מקום מוסמך אחר המציע רכישה, התאמה מקצועית והתקנת המצבר ברכב.
  • חודשי אחריות – כדאי לבדוק לכמה זמן המותג מציע אחריות. רוב המותגים המכבדים את עצמם מעניקים אחריות בין שנה לשנתיים על המצבר.

מצברים מזמינים רק ממאור מצברים!

למה כדאי להזמין דווקא אצלנו?

  • הגעה מהירה – צוות מאור מצברים מגיע על לפתח הבית שלכם או עד לרכב. אנו מתחייבים להגיעה מהירה עד 30 דקות בלבד. שירות זה נהדר לאנשים שנתקעו בדרך.
  • מחירים אטרקטיביים – המחירים במאור מצברים אטרקטיביים מאוד! מחיר של המצברים מתחילים מ – 449 ₪, תלוי כמובן בסוג המצבר, דגם ואמפר.
  • גמישות – בשירות של מאור מצברים ניתן להזמין החלפת מצבר עד הבית או עד למקום שבו נתקעתם עם הרכב.. מחיר השירות עד הבית בתל אביב והסביבה הוא 50 ש"ח.
  • אחריות – אנו מעניקים אחריות יצרן בין 12 ל 24 חודשים, תלוי בסוג הדגם והיצרן.
  • צוות מומחים המתאים לכל לקוח מצבר – דגם המצבר משתנה בהתאם לפרמטרים שונים כמו שנתון הרכב, סוג המנוע (בנזין/דיזל) והנפח שלו. המומחים של מאור מצברים מבצעים התאמה מלאה של המצבר לסוג הרכב שלכם.
  • מותגים מובילים – אנו במאור מצברים עובדים עם המותגים הגדולים והאיכותיים ביותר בארץ ובעולם כמו – שנפ וורטה, בוש, סטארט אפ ועוד. המצברים שלנו, בין אם מדובר על מצבר 60 אמפר ובין אם מדובר על כל מצבר אחר, מותאמים לאקלים הישראלי.
  • מגוון רחב של מצברים – ברשותנו מגוון רחב של מצברים לכל כלי הרכב כמו – רכבים פרטיים, משאיות, מצברים המתאימים לאופנועים, קטנועים, רכבים חשמליים, לטרקטורון, אופנוע ים, מצבר לקלנועית ועוד.

למידע נוסף וקבלת הצעת מחיר משתלמת למצבר איכותי עד הבית, צרו איתנו קשר!

לקוחות שלנו מספרים

שנתונים נפוצים: 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007

דגמים נוספים מבית סובארו :