המצבר כבר עייף? ההתנעה של הרכב בבוקר כבר לא הולכת חלק? הזמינו ממאור מצברים שירות מצבר לניסאן טידה עד הבית והמשיכו בשגרת היום בראש שקט ורגוע.

מבצעים מיוחדים על מצבר לרכב ניסאן טידה:

מצברי שנפ 55 אמפר החל מ- 450 ₪

מצבר תוצרת ורטה 55 אמפר החל מ- 630 ₪

שירות החלפת מצבר לניסאן טידה עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצבר לניסאן טידה שלך בשירות מצבר עד הבית יש לחייג: 072-3341-453

החלפת מצבר לניסאן טידה

מצבר לניסאן טידה רוכשים רק ממאור מצברים – משווק מורשה

אם אי אפשר להתניע את הרכב כנראה שהגיע הזמן לרכוש מצבר לניסאן טידה. את הרכישה רצוי ומומלץ לבצע רק אצל משווק מורשה שיבצע החלפת מצבר מקצועית ונכונה:

  • פירוק המצבר מהרכב ובדיקתו במכשיר מד מתח. המכשיר בנוסף למתח גם בודק את מצב המצבר ויכולת ההטענה שלו כדי לוודא שלא מדובר בתקלה אחרת.
  • בדיקת מערכת האלטרנטור, מערכת שאחראית לטעינת המצבר. תקלה במערכת זו תביא לריקון המצבר טרם זמנו.
  • הצגת חלופות מצברים עבור הלקוח במגוון מחירים ומותגים, תוך ציון היתרונות והחסרונות של כל מצבר ומצבר.
  • חיבור תקני של המצבר, הכולל ניקוי המחברים בין המצבר לרכב למניעת מגע רופף ועיגון נכון שלו לגוף הרכב למניעת תזוזות.
  • התקנת מצבר אצל משווק מורשה תכלול גם אחריות יצרן מקורית ושירות וייעוץ בכל זמן.

מצברים מומלצים לניסאן טידה – Nissan Tiida

רכב משפחתי קטן ניסאן טידה בנפח מנוע 1600 סמ"ק

דגמי ניסאן טידה משווקים בארץ עם מנוע 1600 סמ"ק. אבזור המכונית משתנה לאורך השנים והדגמים החדשים כוללים בקרי תנועה מתקדמים, מערכות בטיחות נגד תאונות בחזית הטכנולוגיה וכמו כן מערכת הדממת מנוע ברמזורים, תכונה הדורשת מצבר מיוחד. המכונית הזו נמצאת ביצור 25 שנה ומשווקת ברוב מדינות העולם. גרסת ההצ'בק היא בעלת תא מטען קטן יותר, אך היא קומפקטית יותר ומאפשרת חניה במקומות צפופים יותר.

איזה מצבר מתאים לניסאן טידה?

הרכב הזה הוא בעל מנוע אחיד עבור כל תת הדגמים ולכן התאמת מצבר לניסאן טידה היא קלה ביותר. מצבר תואם לרכב זה הוא 55 אמפר. זהו המצבר הנפוץ ביותר בשוק ולנו יש מבחר מצברים בדיוק בעוצמה זו, בגדלים שונים התואמים את תושבת המצבר בכל רכב ורכב. על כל מצבר מורשה יש תאריך יצור וזמן אחריות, והמצברים שלנו נמצאים באחריות, מה שיבטיח לכם שקט נפשי ופעולה רצופה של הרכב.

כמה עולה מצבר לניסאן טידה?

מצבר 55 אמפר תואם את כל דגמי ניסאן טידה בארץ. מחירו אצלנו מתחיל ב 449 ש"ח והוא מצבר נפוץ. אם אתם רוצים להשוות מחירים של מצברים לניסאן טידה בין המשווקים השונים, אנו במאור מצברים ממליצים ללקוח לבצע סקר שוק רק אצל המשווקים המורשים. משווק מורשה הוא היחידי שיכול להבטיח לך מוצר ישירות מהיצרן ולמכור לך מוצר הכולל שירות מלא גם אחרי הקנייה.

מצבר לניסאן טידה עד הבית עם מאור מצברים, שירות ללא תחרות!

המצבר סיים את מחזור חייו ואתם תקועים ברחוב? "גיוס" שכנים בעלי כבלים והתנעת הרכב כדי לנסוע למשווק המצברים היא מיותרת. החלפת מצבר לניסאן טידה עד הבית הוא שירות סטנדרטי במאור מצברים. טכנאי מורשה יגיע עד אליכם במהירות, יבצע החלפת מצבר הכוללת את כל הבדיקות המחויבות וישלח אתכם לדרככם ללא דיחוי.

דעו כי בגלל המבנה הפנימי של המצברים אי אפשר להשליכם סתם כך לפח, ואנו מקפידים על מחזור ואחסון רק במקומות המיועדים לכך. אנו שומרים על הסביבה, על התקנים ועל שלומם של הלקוחות שלנו. התקשרו ותהנו משירות אדיב ומקצועי, כמו כל מאות הלקוחות שלנו ברחבי הארץ!

לקוחות שלנו מספרים

עוד דגמים מבית ניסאן: