נתקעתם עם מצבר ששבק חיים? אתם חייבים פתרון מהיר ודחוף? מאור מצברים היא הכתובת בשבילכם! פשוט מתקשרים ומקבלים במהירות הבזק מצבר חדש ואיכותי למיצובישי פאג׳רו עד הבית וכל זאת במחירים שווים לכל כיס.

מבצע מיוחד עבור מצבר למיצובישי פאג'רו:

מצברי BOCSH החל מ- 850 ₪ (שנתיים אחריות)

מצבר למיצובישי פאג'רו 95 אמפר מבית שנפ החל מ- 735 ₪

שירות החלפת מצבר למיצובישי פאג'רו עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצבר עבור מיצובישי פאג'רו התקשרו: 072-3341-453

החלפת מצבר למיצובישי פאג'רו

מה קורה כשהמצבר למיצובישי פאג'רו שובק חיים?

זה קורה בדרך כלל באופן מפתיע, ובזמן הכי לא מתאים שיכול להיות. אתם מתחילים עוד יום רגיל ושגרתי, וכל מה שאתם רוצים הוא לצאת מהחניה בבית לכיוון העבודה שלכם. אבל הרכב שלכם פשוט לא מתניע. אתם מנסים כמה פעמים להתניע אותו, אבל הוא מסרב לפעול. נכון שזה הדבר האחרון שאתם צריכים עכשיו? אבל לפני שאתם נכנסים לפאניקה, תנשמו עמוק כי אתם יכולים להיות רגועים ויש פתרון מהיר ויעיל לבעיה שלכם. אנחנו במאור מצברים מספקים לכם שירות מהיר עד הבית עם מצבר חדש למיצובישי פאג׳רו שלכם – פשוט מתקשרים ואנו מגיעים לתת לכם שירות.

מצברים מומלצים למיצובישי פאג'רו (Mitsubishi Pajero)

איך יודעים שהמצבר עומד לסיים את חייו?

מצבר למיצובישי פאג'רו

מצבר למיצובישי פאג'רו

הרמזים שהמצבר שלכם עומד לסיים את הקדנציה בקרוב, מגיעים בדרך כלל לפני שהוא קורס לחלוטין ולא מתפקד יותר. ברוב המקרים אתם יכולים לשים לב שהוא מתחיל לזייף כבר מספר שבועות לפני כן, ואם זה קורה, מומלץ מאוד כבר באותו הזמן להתקשר אלינו כדי לשמוע איזה מצברים מתאימים לרכישה במיוחד למיצובישי פאג׳רו. אצלנו במאור מצברים תמצאו אך ורק מצברים איכותיים, והכי חשוב: מקוריים וחדשים, עם תו תקן. מצברים אלו נחשבים לאמינים ומחזיקים מעמד שנים רבות – בדרך כלל עד ארבע שנים, שזהו זמן הפעילות הממוצע למצברים. במידה והמצבר מראה סימני חולשה, בדקו קודם כל את תאריך הייצור שלו, המופיע על גבי המצבר. אם הוא ישן זה בהחלט הזמן המתאים להזמין מצבר חדש ולמנוע אי נעימויות בעתיד.

איזו מצברים מתאימים למיצובישי פאג׳רו?

לרכבים מסוג מיצובישי פאג׳רו אנו מספקים לרוב מצברים של 95 אמפר ומצברי 80 אמפר נמוך, מצברים חזקים לרכב שדורשים הרבה כוח, להתנעה ולתפעול מערכות החשמל ברכב כמו המזגן, מערכות השמע, התאורה ועוד. את מצבר זה ניתן להזמין מאחת היצרניות המובילות והאמינות בשוק: וורטה או שנפ, אותם תוכלו למצוא אצלנו בסניף, במחירים המתחילים מ-449 ש״ח למצבר. אנו ממליצים בחום לבדוק את המבצעים שלנו ואת המחירון העדכני הנמצא אצלנו באתר. זכרו שהתקנת המצבר צריכה להיעשות על ידי איש מקצוע בלבד כדי למנוע תקלות שהתיקון שלהן עלול לעלות הרבה כסף.

איך לשמור על מצבר תקין לאורך זמן?

ברמת העיקרון, מצברים מחזיקים מעמד, כאמור, בממוצע שלוש עד ארבע שנים מיום ההחלפה שלהם, נתון הרלוונטי במידה והם מיוצרים על ידי חברות אמינות ואם מדובר על חלקים מקוריים. אבל ישנן סיבות שונות לכך שהמצבר עלול להתקלקל עוד לפני שעברו מספר שנים הממוצע, סיבות היכולות להיגרם בין השאר, כתוצאה מ:

  • תאונות דרכים
  • נזילות
  • חוסר במים (מזוקקים בלבד)
  • כתוצאה ממזג אוויר קיצוני של חום או קור
  • הצטברות של קורוזיה

כדי לשמור על המצבר מומלץ לבדוק אותו אחת לכמה חודשים, על ידי איש מקצוע.

למה לבחור במאור מצברים כספק השירות שלכם?

כשהמצבר לרכב מיצובישי פאג׳רו מסיים את חייו או עומד לעשות זאת, אתם רוצים להיות בטוחים שהמצבר החדש שלכם יחליף אותו בצורה הטובה ביותר על מנת שתוכלו ליהנות מנסיעה בטוחה לאורך זמן ולהיות רגועים שהכל עובד כראוי. יש לנו במאור מצברים ניסיון רב של למעלה מ -15 שנה. אנחנו מומחים בתחום המצברים ומספקים לקהל רחב של לקוחות בארץ שירות איכותי ומקצועי גם ללקוחות הרבים שזקוקים למצבר למיצובישי פאג'רו, השירות שלנו הכולל ייעוץ בכל שאלה. ניתן להגיע לסניף הראשי שלנו בתל אביב תוכלו למצוא מבחר מצברים איכותיים למגוון רכבים – קטנים, גדולים, מצברים למשאיות ואפילו לרכבים יוקרתיים, במחירים מפתיעים. כדאי לדעת שאנחנו מספקים לכל מצבר אחריות הנעה בין 12 ל – 24 חודשים.

מהם אזורי השירות של מאור מצברים?

אנו מספקים שירות מהיר והחלפת מצבר למיצובישי פאג׳רו עד הבית באיזור תל אביב. אבל לא רק! אם אתם מתגוררים באזור המרכז – אנו מבצעים החלפת מצברים עד הבית בהוד השרון, נתניה, רמת השרון, כפר סבא – לכן תוכלו ליהנות גם אתם משירות מהיר ואדיב תוך 30 דקות הגעה. אנחנו מגיעים עם מצבר המתאים בדיוק לרכב שלכם, מתקינים את המצבר החדש ומוודאים שהכול עובד כמו שצריך.
זקוקים למצבר בעיר תל אביב? ברב המקרים נוכל להגיע בתוך 10 דקות עד לבית שלכם!

אז למה אתם מחכים? מתקשרים למאור מצברים!  

לקוחות שלנו מספרים

עוד דגמים מבית מיצובישי: