כשהמצבר למיצובישי לנסר שלכם מראה סימני היחלשות, זה הזמן המתאים להתקשר למאור מצברים ולרכוש מצבר חדש במחירים זולים ואטרקטיביים או ליהנות מהמבצעים השווים שלנו המתעדכנים באופן שוטף! התקשרו עכשיו לקבלת ייעוץ מקצועי.

מצבר למיצובישי לנסר במבצע מיוחד במאור מצברים:

מצבר START UP בקיבולת 60 אמפר החל מ-450 ₪

מצבר למיצובישי לנסר 60 אמפר מבית שנפ החל מ-450 ₪

מצברי VARTA החל מ-545 ₪

מצבר BOSCH למיצובישי לנסר החל מ-529 ₪ (עם שנתיים אחריות)

שירות החלפת מצבר למיצובישי לנסר עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצברים למיצובישי לנסר התקשרו: 072-3341-453

החלפת מצבר למיצובישי לנסר

מהו מצבר ולמה הוא משמש ברכב?

המצבר הוא בעצם קופסא העשויה פלסטיק, בתוכה יש תאים שונים ובהם יש לוחות עופרת וחומצה עם מים מזוקקים. שילוב זה יוצר בעצם את הזרם החשמלי שהרכב צריך על מנת להתניע. המצבר מספק את החשמל למזגן, לרדיו, לתאורה, לGPS ועוד. מצברים מחזיקים בדרך כלל עד ארבע שנים מיום החלפתם, אך בעקבות השפעות שונות ייתכן והם יסיימו את הקדנציה הרבה לפני. לכן מומלץ לעשות בדיקות תקופתיות על מנת לראות מה מצב המצבר והאם הוא זקוק להחלפה.

מצברים מומלצים למיצובישי לנסר (Mitsubishi Lancer)

רכישת מצבר חדש למיצובישי לנסר – מה צריך לדעת?

מיצובישי לנסר היא מכונית יפנית משפחתית, אותה רואים לא מעט על הכבישים בארצנו הקטנטונת.  כשרוצים לרכוש מצבר חדש למיצובישי לנסר, יש לכך מספר סיבות. אם בעקבות מצבר אשר שבק חיים או מראה סימני היחלשות מתקדמים, ואם בעקבות מצבר ישן שאתם יודעים שכדאי להחליף – הדבר הראשון שצריך לברר הוא איזה סוג מצבר מתאים למיצובישי לנסר שלכם ומהו כוח האמפר המתאים למכונית מסוג זה. חשוב להדגיש שלכל מכונית, גם אם מדובר על אותה מכונית מדגם שונה, יש הגדרות ספציפיות של היצרן, לכן לא ניתן להשתמש בכל סוג של מצבר, גם אם כוח האמפר שלו זהה.

מהו כוח האמפר של מיצובישי לנסר?

בעולם המכוניות ניתן למצוא מאות סוגים שונים של מצברים, כשלכל אחד מהם יש כוח אמפר שונה המותאם לגודל המכונית. לדוגמה, מכוניות מסוג מרצדס מתגאות במצברים עם כוח של 70 עד 100 אמפר, לעומתם, מצברים למכוניות מסוג סקודה, סוזוקי, פיאט או קיה, הן בסביבות ה- 40 עד 60 כוח אמפר. המצבר המתאים למיצובישי לנסר נמצא באמצע, זאת אומרת מצבר של 60 כוח אמפר. קניית מצבר תלויה בהרבה גורמים, ולכן אנו ממליצים לפנות אלינו ישירות על שנוכל לייעץ לכם באופן מקצועי. אנו עובדים אך ורק עם יצרניות מצברים המובילות בשוק: שנפ, וורטה, הנחשבות לחברות אמינות, עם המצברים הטובים בעולם.

איזה סוגי מצברים למיצובישי לנסר ניתן למצוא אצלנו?

מצבר למיצובישי לנסר

מצבר למיצובישי לנסר

אנחנו במאור מצברים מספקים לכם מגוון רחב של סוגי מצברים, חדשים מהקופסא או מצברים משומשים, במחירים מפתיעים וזולים במיוחד. ניתן לרכוש אצלנו מצבר חדש החל מ- 449 ש״ח בלבד. כדאי לדעת שאנחנו מספקים מצברים לא רק למכוניות בלבד, אלא גם לקטנועים, קולנועיות, מצברים למשאיות, אופנועים, אותם ניתן למצוא אצלנו עם כוחות אמפר שונים מכל היצרניות: מצברי שנפ 55 אמפר, מצברי ורטה 45 אמפר, מצברי 72 אמפר ועוד. אנו מספקים אחריות מלאה על המצבר, הנעה בין 12 ל- 24 חודשים מיום הרכישה.

טיפים מנצחים לשמירה על מצברים של מיצובישי לנסר

אנחנו יודעים שהדבר האחרון שבא לכם זה להיתקע ביום בהיר אחד עם מצבר תקול. לכן כדאי מאוד לשמור על הקופסה הקטנה שמפעילה את החשמל ברכב. הסיבות מדוע מצברים מתקלקלים הן רבות, חלקן יכולות להיגרם כתוצאה ממזג אוויר קיצוני (חום או קור), חוסר במים, קורוזיה, נזילות או תאונות. לכן מומלץ לבדוק באופן קבוע, ועדיף מול איש מקצוע מהו מצב המצבר שלכם ברכב ולפעול בהתאם במידה ואתם מגלים עדויות שהמצבר אוטוטו עומד לשבות.

מאור מצברים – שירות החלפת מצבר עד הבית

אנחנו במאור מצברים מתגאים בהרבה דברים. הדבר הראשון שאנו גאים בו הם הלקוחות שלנו, שנותנים בנו אמון כל פעם מחדש, ומאפשרים לנו לתת שירות מצוין למאות לקוחות חדשים בכל חודש. יש לנו מעל ל- 15 שנה ניסיון בעולם המצברים ויש לנו צוות מקצועי ומיומן, שמגיע עם מצבר למיצובישי לנסר עד הבית! אך היתרון הכי גדול שלנו, הוא זמן ההגעה הקצר – עד 30 דקות הגעה, באזור המרכז. אנו מספקים שירות לכל הרכבים בתל אביב והסביבה בלי יוצא מן הכלל. גרים בנתניה? כפר סבא, רעננה, פתח תקווה, בת ים או שאתם זקוקים להחלפת מצבר בראשון לציון? גם אתם יכולים ליהנות עוד היום משירות מהיר ואדיב.

אז למה אתם מחכים? מתקשרים למאור מצברים!  

לקוחות שלנו מספרים

שנתונים נפוצים: 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016

עוד דגמים מבית מיצובישי: