מצבר גמור לא צריך להיות סיוט, מאור מצברים יחליף לכם מצבר למיצובישי כריזמה עד הבית תוך כחצי שעה. התקשרו עכשיו ונגיע עד אליכם עם מצבר חדש ואמין!

מבצעים מיוחדים על מצבר לרכב מיצובישי כריזמה:

מצברים מבית סטארט אפ לרכב מיצובישי כריזמה החל מ- 450 ₪

מצברים 60 אמפר של חברת Schnapp החל מ- 450 ₪

מצבר לרכב מיצובישי כריזמה תוצרת בוש 60 אמפר החל מ- 529 ₪ (עם שנתיים אחריות)

מצבר של ורטה 60 אמפר החל מ- 545 ₪

שירות החלפת מצבר למיצובישי כריזמה עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצבר למיצובישי כריזמה שלך בשירות מצבר עד הבית יש לחייג: 072-3341-453

החלפת מצבר למיצובישי כריזמה

החלפת מצבר למיצובישי כריזמה עם מאור מצברים – משווק מורשה

למצבר של רכב יש מחזור חיים וכאשר אתם מחליפים מצבר למיצובישי כריזמה אל תוותרו על זכותכם לקבל מצבר בעל מוניטין, שעבר בדיקות איכות מחמירות ועומד בכל התקנים של מכון התקנים הישראלי! משווק מורשה ימכור לכם רק מצברים באחריות יצרן מקורית תוך התחייבות להחליף מצבר תקול במצבר חדש לחלוטין הכולל אחריות עד סוף התקופה.
המצבר בנוי מלוחות עופרת ונוזל חומצי ולכן טיפול מקצועי במצבר הישן מחייב פינוי מבוקר הכולל העברתו למחזור לפי הוראות משרד איכות הסביבה. טיפול כזה הוא חלק מהמומחיות של משווק מורשה וחלק מהמקצועיות של מאור מצברים.

מצברים מומלצים למיצובישי כריזמה – Mitsubishi Carisma

רכב משפחתי וותיק וגדול – מיצובישי כריזמה

דגמי מיצובישי כריזמה אינם משווקים כבר משנת 2004. זהו רכב משפחתי גדול בעל מנוע אמין במיוחד ולכן הוא עדיין נמכר היטב בשוק יד שנייה. מיצובישי כריזמה היא בעלת נפח מנוע 1600 סמ"ק, עם תא נוסעים מרווח וגדול. בעבר שימשו רכבים אלה את צי מכוניות הליסינג של חברות שונות והיום הם פתרון מצוין עבור משפחה המחפשת רכב בתקציב מוגבל. תא המטען של הכריזמה הוא גדול במיוחד ויכול להכיל כמות גדולה של ציוד, כמו עגלות תינוקות, ציוד לטיולים וקמפינג. למרות שהרכבים האלה כבר מיושנים, צריכת הדלק במכונית הזו נחשבת חסכונית יחסית.

איזה מצבר מתאים למיצובישי כריזמה?

ברכבים בעלי מנוע גדול יחסית נעדיף מצבר בעל עוצמה. משווק מצברים מורשה ימליץ לכם על מצבר למיצובישי כריזמה – מצבר בקיבולת של 60 אמפר בעל תו תקן ויעניק לכם אחריות הנעה בין שנה לשנתיים, תלוי במותג המצבר. האחריות מבטיחה לכם שקט נפשי וביטחון שאתם בידיים טובות.
מצבר איכותי מפעיל את המערכות החשמליות של הרכב גם בעת חניה, למשל מערכת ההגנה כנגד גניבה ומערכת השלט רחוק לפתיחת הדלתות והחלונות.

כמה עולה מצבר למיצובישי כריזמה?

מצבר למיצובישי כריזמה

מצבר למיצובישי כריזמה

כאשר אנו תקועים עם מצבר גמור אנחנו נמצאים בסיטואציה מלחיצה הגורמת להרבה מאיתנו לא לבצע השוואת מחירים. אבל דעו שאנחנו במאור מצברים כמדיניות תמיד ניתן מחירים תחרותיים, כמו כן ניתן למצוא אצלנו מצברים במבצע. אנו לעולם לא ננצל את המצב הלחוץ! לקוח מרוצה המביא לקוחות אחרים זאת האסטרטגיה שלנו כבר שנים. תמיד נציע ללקוח מבחר מצברים למיצובישי כריזמה במחירים שונים ובמגוון שנות אחריות והלקוח יבחר את המצבר התואם את תקציבו. המחירים שלנו למצברים לרכב מתחילים ב 449 ש"ח בלבד.

מצבר למיצובישי כריזמה עד הבית עם מאור מצברים – קונים רק אצל המומחים!

המצבר גמור ואתם מתחילים לחפש כבלים להנעת המכונית, בשלב השני נחפש עוברי אורח כדי להיעזר במצבר שלהם…. בקיצור סיוט. כדי לחסוך לכם את התסריט הנ"ל אנו במאור מצברים מעניקים שירות של החלפת מצבר למיצובישי כריזמה עד הבית בתוספת תשלום סמלית. אתם מתקשרים מכל מקום ואנחנו מגיעים לבצע החלפת מצבר. השירות הזה כולל בדיקת תקינות המצבר הישן, בדיקת אלטרנטור יסודית ולבסוף הרכבת מצבר חדש ואיכותי לרכב.

התקשרו לקבל הצעת מחיר להחלפת מצבר בבית, בעבודה, בשטח ובקניון. טכנאי שלנו יגיע אליכם במהירות ויפתור לכם את הבעיה עם חיוך ובמקצועיות רבה.

לקוחות שלנו מספרים

עוד דגמים מבית מיצובישי: