איכות המצבר ברכבי שטח היא קריטית, אין דבר יותר מתסכל מרכב תקוע באמצע השטח! אנחנו במאור מצברים נספק לך מצבר ללנד רובר עד הבית ונסייע לך בכל מקום בו נתקעת עם רכב ללא מצבר!

מצבר ללנד רובר במחיר מיוחד:

מצבר 60 אמפר START UP החל מ- 450 ₪

מצבר שנפ 60 אמפר החל מ- 480 ₪

שירות החלפת מצבר ללנד רובר עד הבית כרוך בתוספת תשלום

לייעוץ ללא התחייבות ולהזמנת מצבר ללנד רובר עד הבית חייגו אלינו 24/7: 072-3341-453

החלפת מצבר ללנד רובר

מצברי איכות ללנד רובר ברמה הגבוהה ביותר עם מאור מצברים

טכנאי מוסמך ומשווק מורשה יתקין מצבר ללנד רובר גם בשטח. כאשר מדובר ברכבי יוקרה בעלי דרישות מיוחדות כמו לנד רובר – לא מתפשרים בבחירת מצבר. משווק מורשה יבחר עבורך מצבר התואם את מפרט היצרן ודרישות העומס של מערכות החשמל ברכב. החלפת המצבר תמיד תתחיל בניתוק המצבר מהרכב ובדיקת טעינה. לאחר שווידאנו שהמצבר מרוקן, נבדוק האם הרכב מטעין את המצבר בצורה תקינה. בשלב הבא ננקה את מגעי הקונקטור ברכב כדי להיות בטוחים שאין במגעים לכלוך או קורוזיה. הלקוח יבחר מצבר ממבחר מצברים העונים על הקריטריונים ובסוף ההחלפה נעניק לו אחריות עבור המצבר ועבור איכות העבודה שלנו.

מצברים מומלצים ללנד רובר – Land Rover

רכבי שטח יוקרתיים תוצרת אנגליה מחברת לנד רובר

רכבי לנד רובר מיוצרים באנגליה כבר משנות הארבעים וכבר מתחילת דרכם נחשבו לרכבים מהליגה הראשונה לנהיגת שטח ופנאי. לנד רובר שייכת כבר מ- 2008 לחברת הרכב הענקית טאטא. הטכנולוגיה המשולבת ברכבים אלה הפכו אותם לידועים כתו איכות בכל העולם:

  • יכולות עבירות שטח מדהימות המשולבות גם בדגמים הצבאים של לנד רובר.
  • מתלי אוויר מתכווננים לייצוב הרכב ולמקסימום נוחות בנהיגת שטח.
  • בקרת משיכה למניעת התהפכויות וייצוב מקסימלי בדרכים משופעות.

לנד רובר מוציאה כל כמה שנים דגמים חדשים העוזרים להגדיר את הטרנדים החדשים בנסיעת שטח והם אלה שממצבים את לנד רובר כאחת מהחברות המובילות בקטגוריה זו.

איזה מצבר מתאים ללנד רובר?

מצבר ללנד רובר

מצבר ללנד רובר

ברכבי לנד רובר ישנם מנועים גדולים במיוחד בעלי דרישות הספק גבוהות. כמו כן בעלי רכבי שטח תמיד יעדיפו איכות כאשר מדובר ברכב שטח שאנו תלויים בו בתנאים הקיצוניים ביותר. לכן בעת התאמת מצבר ללנד רובר אנו נעדיף להתקין מצבר 100 אמפר עוצמתי כדי להיות בטוחים שסיפקנו ללקוח את הטוב ביותר. מצבר מומלץ ללנד רובר יהיה מחברה מוכרת בלבד ובעל אחריות של לפחות שנה ורצוי אף יותר!

כמה עולה מצבר ללנד רובר?

כאמור, מצברים ללנד רובר הינם יקרים יחסית מהמצבר הממוצע, אך לנו במאור מצברים יש מגוון מצברים בקטגוריה שמחירם יפתיע אותך וזאת מבלי להתפשר על איכות. מחיר מצבר ללנד רובר אצלנו מתחיל ב 450 ש"ח עבור מצבר של 60 אמפר והוא כולל התקנה מקצועית ובדיקת קורוזיה במתאמי המצבר לרכב – בעיה הנפוצה ברכי שטח שמטבע הדברים חשופים לפגעי מזג האוויר יותר מרכב רגיל.

מצבר ללנד רובר אפשר להזמין עד הבית עם מאור מצברים

אם נתקעים בשטח ללא מצבר הבעיה הרבה יותר גדולה. אבל החלפת מצבר ללנד רובר עד הבית או בשטח זאת ההתמחות שלנו! נעשה כל מאמץ להגיע גם למקומות הנידחים ביותר ולתת לכם מענה מהיר ויעיל. אנחנו במאור מצברים חושבים שגם לרכב השטח שלך מגיע שירות מלא למצבר שלו: פירוק, בדיקה, התקנה ואחריות לשנה לפחות.

התקשרו אלינו למאור מצברים כדי לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית למצבר איכותי. אנו מתמחים במצברים מהמותגים הטובים ביותר ומתאימים לכל רכב את המצבר המתאים לו. השירות שלנו מקצועי, אדיב ומותאם בדיוק למקום ולזמן שלכם.

לקוחות שלנו מספרים