כשהמצבר של יונדאי אקסנט מתקלקל, יש דבר אחד בלבד שעליכם לעשות: להתקשר למאור מצברים! אנחנו נגיע במהירות הבזק עד הבית עם מצבר חדש המתאים לרכב כדי שתוכלו להמשיך בשגרת חייכם, וכל זאת במחירים הוגנים ונוחים לכל כיס.

מצבר לרכב יונדאי אקסנט במבצע:

מצבר שנפ 55 אמפר ליונדאי אקסנט מ-450 ₪

מצברים של חברת בוש 50 אמפר מ-529 ₪ ( שנתיים אחריות )

שירות החלפת מצבר ליונדאי אקסנט עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצברים ליונדאי אקסנט עד הבית התקשרו: 072-3341-453

החלפת מצבר ליונדאי אקסנט

מתי יודעים שצריך להחליף מצבר?

זה מתחיל בבעיות התנעה חוזרות ונשנות, או במזגן שלא מקרר כמו שצריך בקיץ, ונגמר ביום בהיר אחד שבו אתם מגלים שלא ניתן להניע את הרכב כלל. זה יכול לקרות בדרך לעבודה, בזמן סידורים או במהלך חופשה בצפון – לא משנה איפה זה תופס אתכם – מצבר תקול הוא מצב מאוד לא נעים ואפילו בעייתי. במקרה כזה חייבים להחליף את המצבר במהירות – רצוי במצבר חדש ואיכותי, של אחת החברות המובילות והאמינות בשוק המצברים: מצבר של ורטה או של שנפ . הסיבות מדוע מצבר התקלקל הן מגוונות, ויכול להיות שהוא פשוט ״גמר את הקריירה״ והיה זקוק בין כה וכה להחלפה. מה שחשוב זה לשים לב היטב – במידה ויש סממנים שמשהו לא תקין, רצוי להחליף את המצבר מבעוד מועד כדי להימנע ממצבים לא נעימים אלו.

איזה סוגי מצברים ליונדאי אקסנט קיימים בשוק?

יש כל כך הרבה סוגי מצברים בשוק, אשר מותאמים באופן ספציפי לכל סוג רכב, המושפע גם מגודלו. מדובר על עולם ומלואו, ובהחלט צריך לדעת בדיוק מהם המאפיינים של כל מצבר, ובמיוחד לשים לב ולהקפיד על כך שהמצבר החדש שקונים, מתאים באופן מושלם לסוג הרכב, אחרת צפויות תקלות. המצברים השונים מתחלקים לפי כוח אמפר, שמתחיל מ-30 אמפר ויכול להגיע גם עד 400 אמפר למצבר. מצברים ליונדאי אקסנט ניתן לרכוש עם כוח אמפר של 50, או כוח אמפר 55, תלוי בסוג הרכב והשנה בה יוצר. ישנם מצברים שעמידים לרעידות יותר ממצברים רגילים, לכן יש לבדוק אם שווה לכם להשקיע במצבר שכזה, שמן הסתם עולה יותר. אנחנו ממליצים להתייעץ אתנו באופן אישי לפני שרוכשים מצבר חדש, על מנת שנוכל לספק לכם את כל המידע לו אתם זקוקים, וכך להימנע מרכישה לא מתאימה לרכב יונדאי אקסנט שלכם.

מצברים מומלצים ליונדאי אקסנט (Hyundai Accent)

טיפים לשמירה על מצבר הרכב למניעת תקלות חוזרות ונשנות

מצבר ליונדאי אקסנט

מצבר ליונדאי אקסנט

אז אחרי שכבר הבנתם איזה מצברים ליונדאי הכי רלוונטים עבורכם גם אחרי שבחרתם במצבר המיועד, יש להקפיד על שמירה על תקינותו על מנת שיעבוד בשבילכם לאורך זמן ממושך, לפחות עד שלוש – ארבע שנים מיום הרכישה, שזה הזמן הממוצע בו מצברים מחזיקים מעמד. אך יש לקחת את תנאי מזג בחשבון, מכיוון שבישראל שורר מזג אוויר חם ושרבי במשך רוב ימות השנה, יכול להיווצר מצב בו המצבר מתחמם – מה שיכול לגרום לתקלות בתפקוד ולכן יש להקפיד לקרר אותו באמצעות מים מזוקקים ולבדוק מדיי פעם את מצבו הטכני במוסך – פעם בחצי שנה זה זמן אידיאלי.

שירות החלפת מצבר ליונדאי אקסנט עד הבית

גם אם נתקעתם עם מצבר תקול, אין טעם להילחץ ולאבד את העשתונות, מכיוון שיש לכך פתרון פשוט. כל מה שצריך לעשות הוא פשוט להתקשר אלינו, ואנו נגיע במהירות הבזק עד לבית עם מצבר של חברת Hyundai מדגם אקסנט לתת לכם שירות אדיב ומקצועי. השירות שלנו כולל החלפת המצבר והתקנה של מצבר חדש, וכל זאת עד 30 דקות הגעה, בימי הפעילות שלנו – בימים ראשון עד שישי.

כמה עולה מצבר ליונדאי אקסנט?

עלויות המצבר משתנות בהתאם לסוג הרכב שנמצא ברשותכם. מחירי המצברים שלנו מתחילים בסביבות ה-390 שקלים למצבר חדש, אך ניתן ליהנות ממגוון מבצעים על המצברים שלנו וליהנות ממחירים אטרקטיביים ביותר. למי שמעוניין להשוות מחירים, יכול להציץ במחירים המעודכנים במחירון המופיע באתר. המצברים שלנו מגיעים עם אחריות של 12 עד 24 חודשים, כך שאתם מכוסים היטב, גם זמן רב לאחר ההתקנה של המצבר.

** מצברי 50 אמפר במבצע החודש למגוון רכבים רק במאור מצברים! **

מצברים לHyundai Tucson במידת אמפר 72 של חברת שנפ ב-560 ₪ בלבד במקום 640 ₪

מצברים לרכב יונדאי גטס תוצרת Schnapp ב-450 ₪ בלבד במקום 550 ₪

מאור מצברים – ניסיון ומקצועיות שמדברים בעד עצמם

אנחנו מספקים לקהל לקוחותינו בתל אביב ובכל איזור המרכז – רמת גן, חולון, בת ים, כפר סבא, רעננה ועוד שירות מקצועי ואדיב ברמה גבוהה למגוון רחב של רכבים, ומלאי גדול של מצברים עם סוגים רבים של כוחות אמפר. כך אנחנו יכולים להבטיח שירות מהיר ללא בעיות! אם אתם זקוקים לייעוץ או אם יש לכם שאלות על מצברים חדשים או על מצברים משומשים לרכב – נשמח לתת לכם מענה טלפוני.
אז למה אתם מחכים? מתקשרים למאור מצברים!

לקוחות שלנו מספרים

שנתונים נפוצים: 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014,

עוד דגמים מבית יונדאי: