כשהמצבר מתקלקל לא חייבים להיכנס לפאניקה. עם מאור מצברים אתם יכולים לחזור לשגרת חייכם במהירות ובקלות! מתקשרים למאור מצברים ונהנים מהטבות ומבצעים, ומבטיחים מחירים אטרקטיביים!

מבצעים מיוחדים על מצבר לרכב יונדאי אלנטרה:

מצבר 55 אמפר של חברת שנפ החל מ- 450 ₪ 

שירות החלפת מצבר ליונדאי אלנטרה עד הבית כרוך בתוספת תשלום

לקבלת הצעת מחיר עבור מצבר ליונדאי אלנטרה שלך יש לחייג – 072-3341-453

החלפת מצבר ליונדאי אלנטרה

המצבר – מה הוא תפקידו ואיזה כוחות אמפר ישנם?

רכישת רכב, בין אם מדובר על רכב חדש-דנדש, או על רכב מיד שניה, היא עניין שגרתי בארץ. לא כל אחד מתעניין בנפלאות הרכב עצמו, איך הוא בנוי מבחינה טכנית. במקרים בהם מתרחשת תקלה ברכב, נוטים להילחץ במהרה, והדבר הראשון שעובר לרובנו בראש הוא ההוצאות הגדולות שאנחנו עומדים להוציא על תיקון הרכב. אך כשמדובר על בעיית מצבר ליונדאי אלנטרה, ניתן בקלות להחליפו ולהמשיך בשגרת החיים. תפקיד המצבר ברכב הוא להעביר זרם חשמלי לרכב, כשהזרמים מתחלקים לפי כוח אמפר, היכולים לנוע בין 30, 40, 60, 66, 70, 100 ויכולים אף להגיע עד ל -400 אמפר ברכבים השונים. כוח האמפר תלוי בגודל המכונית וגם בעומס החשמל שעל המצבר לספק למכונית.

מצברים מומלצים ליונדאי אלנטרה

איך מזהים שנהרס המצבר?

מצבר ליונדאי אלנטרה

מצבר ליונדאי אלנטרה

תפקידו החשוב ביותר של המצבר הוא להתניע את הרכב, ולספק אנרגיה חשמלית לרכב. זוהי אינדיקציה לכך, שאם הרכב לא מתניע – כנראה שישנה תקלה במצבר ומשהו לא תקין. מצבר חדש יעבוד בממוצע בין שנתיים לארבע שנים. אך בתנאי מזג אוויר חם כמו בישראל, שימוש תכוף בחשמל במכונית (שימוש ברדיו, תאורה, מצגים, וכמובן שימוש במזגן) יכולים לקצר את חייו בצורה משמעותית. את הסממנים למצבר תקול ניתן לזהות כבר לפני שהוא נהרס לחלוטין ושבק חיים. סממנים עיקריים שצריכים להדליק נורות אזהרה לבעלי הרכב הם:

  • בעיות בתפקוד המזגן, לדוגמה מזגן שלא מקרר היטב
  • בעיות חוזרות ונשנות בהתנעת הרכב

במידה וזה קורה, מומלץ לא לבזבז זמן יקר ולהחליף את המצבר מבעוד מועד, על מנת לא להיתקע באופן לא צפוי מה שידרוש החלפה מיידית של המצבר – מצב שניתן לפתרון אך הוא לא נעים.

שירות החלפת מצבר עד הבית ליונדאי אלנטרה

הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות כשאתם מבינים שהמצבר ליונדאי אלנטרה שלכם נהרס, הוא להיות רגועים ולהתקשר מיד למאור מצברים. אנחנו מספקים ללקוחותינו שירות מהיר להחלפת המצבר עד הבית, כולל בדיקה והתקנה של מצבר חדש, המותאם במיוחד לרכב מסוג יונדאי אלנטרה בתל אביב וערי המרכז. רכב זה מאופיין במצבר של 55 אמפר, אותו ניתן לרכוש מאחת החברות המובילות ביותר בשוק: של חברת ורטה או של חברת שנפ. מצברים אלה הם אמינים, חזקים ומגיעים עם אחריות יצרן הנעה בין 12 ל-24 חודשים.

לרכישה של מצבר לרכב 55 אמפר שמתאים ליונדאי אלנטרה עם אפשרות של החלפת מצבר עד הבית חייגו: 072-3341-453

איך שומרים על המצברים של יונדאי אלנטרה לאורך זמן?

לאחר שרכשתם מצבר חדש מחברה אמינה, המותאם באופן ספציפי לרכב שלכם (יש להקפיד על כך במיוחד, שכן לא כל מצבר של רכב יונדאי על סוגיו השונים מתאים באופן אוטומטי גם לרכב יונדאי אלנטרה). חשוב שזה יהיה מצבר אשר יחזיק זמן רב, ובכך תוכלו לחסוך בעלויות בצורה משמעותית. על מנת לעשות זאת, יש להקפיד על:

  • בדיקה תכופה של המים במצבר (משתמשים במים מזוקקים בלבד)
  • לוודא שהמצבר לא קופא או מתחמם יתר על המידה
  • לא להשאיר אורות דולקים ברכב
  • בדיקות שגרתיות פעם בחצי שנה, לבדוק שהכל תקין

אם אתם זקוקים למידע נוסף על איך לשמור על המצבר שלכם לאורך זמן, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר טלפוני.

מאור מצברים – ספק השירות המוביל שלכם

מעל ל-15 שנה ניסיון בתחום המצברים אנו מבטיחים ללקוחותינו הרבים את השירות האמין והאיכותי ביותר. אנחנו מספקים ללקוחותינו מצברים ליונדאי אלנטרה עד הבית (עד 30 דקות הגעה) באיזור תל אביב וערי הסביבה כמו: רמת גן, חולון, בת ים, פתח תקווה, רעננה, בני ברק ועוד. בנוסף, תמצאו אצלנו מחירים אטרקטיביים והוגנים, כך שניתן ליהנות ממצבר חדש ואיכותי לרכב מסוג יונדאי אלנטרה במחירים המתחילים בסביבות ה – 450 שקלים או אפילו ממצבר משומש לרכב במחיר אטרקטיבי. אנו ממליצים לכם לבדוק את המחירון המעודכן שלנו על מנת לראות את ההיצע הרחב של המצברים אותם ניתן לרכוש דרכנו.

יש לכם שאלות? אתם זקוקים לייעוץ? עולם המצברים הוא רחב ולכל רכב יש את המצבר המתאים לו באופן ספציפי. אם יש לכם שאלות כמו איזה סוג מצבר אתם צריכים, אתם מוזמנים להתקשר אלינו ונשמח לתת לכם ייעוץ!

אז למה אתם מחכים? מתקשרים למאור מצברים! 

לקוחות שלנו מספרים

שנתונים נפוצים: 2005, 2006, 2007, 2016, 2017, 2018, 2019

עוד דגמים מבית יונדאי: