יש לכם וולוו s60 ואתם מחפשים מצבר בדחיפות? למאור מצברים יש כיצד לסייע לכם! יש לנו מבחר מצברים ושירות התקנת מצבר וולוו s60 עד הבית או עד מקום העבודה, תוך חצי שעה בלבד.

מחיר משתלם עבור מצבר לרכב וולוו s60:

מצבר 74 אמפר מבית סטארט אפ מ-530 ₪ בלבד

מצברים של שנפ החל מ-510 ₪

שירות החלפת מצבר לוולוו s60 עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצבר לוולוו s60 התקשרו: 072-3341-453

החלפת מצבר לוולוו s60

זקוקים להחלפת מצבר או שאולי ניתן למשוך עוד טיפה?

כשהמצבר הולך, המצבר הולך… פשוט כך. אולם, קיימים מקרים בהם אנשים מנסים "למשוך" עוד קצת את חיי המצבר על ידי תיקונים אינסופיים וכד'. חשוב לדעת שאורך חיי מצבר נע בד"כ בין שנתיים לארבע, ומעבר לכך, אין טעם לנסות ולהאריך את חיי המצבר. לכן, כצעד ראשון מומלץ לבחון את תאריך הייצור והתפוגה של המצבר ולפיהם, לבחון את האפשרות להחליף מצבר. אין כל טעם להשאיר מצבר תקול ברכב.

סימנים למצבר וולוו s60 תקול

מצברים מתאימים לוולוו s60 הם בדרך כלל מצברי 70 אמפר, מצברי 72 אמפר או מצברי 74 אמפר (תלוי בסוג ובשנתון הדגם). לכן, אם ברכב שלכם לא מותקן מצבר שעונה לדרישות הקיבולת הללו. אולי הוא לא תקול, אבל תהיו חייבים להחליפו כדי לשמור על רכבכם.

בנוסף, סימנים למצבר תקול הם קודם כל תקלות חוזרות ונשנות במערכת החשמל, כמו בעיות בהתנעה, בעיות בנורות המחוונים, בעיות במערכת המולטימדיה ועוד. כמו כן, אם אתם שמים לב לקושי הולך וגובר להפעיל את מערכת החשמל, גם אם היא עובדת, ייתכן והמצבר שלכם לא מספיק להיטען מסיבה כלשהי (בעיה במצבר או בעיה באלטרנטור).

מצברים מומלצים לוולוו s60

ואחרי שכבר החלפתם את המצבר, אתם צריכים לדעת כיצד לשמור עליו

קבלו כמה טיפים לשמירה על מצבר וולוו s60:

  • מצבר וולוו s60

    מצבר וולוו s60

    חשוב לבדוק את המצבר כל חצי שנה או כל שנה (תלוי במצבר שלכם ורק במקרה שיש לכם מצבר עופרת חומצה). את הבדיקה מומלץ להתחיל עצמאית באופן ויזואלי, אולם ניתן גם לגשת לחשמלאי רכב ואף עדיף במידה ומתגלות בעיות במצבר.

  • הרימו את מכסה המנוע (לא לפני שניתקתם את מערכת החשמל של הרכב לטובת שמירה על בטיחות) ובדקו את מראה המצבר. שימו לב במיוחד לשכבת קורוזיה שלעיתים מופיעה על המצבר, או האם חסרים מים (ניתן לראות זאת במד הקיים בחלק מהמצברים). אם חסר מים, יש למלא מים מזוקקים בלבד.
  • במידה ואתם רואים שכבת קורוזיה, בייחוד באזור הקטבים, יש לשפוך עליהם מים חמים.
  • בנוסף, מומלץ במיוחד לבדוק את המצבר בסוף הקיץ ובסוף החורף – זמנים אלה נוטים להשפיע על המצבר עקב שינוי טמפרטורה ברמה קיצונית יחסית. באופן כללי, מומלץ לבחור מראש מצבר אשר מותאם לאקלים הישראלי, כמו מצבר שנפ, ורטה, בוש וכד', אולם גם מצברים אלה אינם חפים מיכולת להינזק.

 מצבר לוולוו s60 עד הבית במאור מצברים

יש לנו מגוון רחב של מצברים איכותיים שנוכל לספק לכם תוך חצי שעה מרגע ההזמנה! אנו מעסיקים אנשי מקצוע שיוכלו לסייע לכם לבחור את המצבר המתאים בהתאם לדגם, שנתון הרכב, מאפייני הנסיעה שלכם ועוד. בנוסף, המצברים שלנו מגיעים עם אחריות יצרן של בין שנה לשנתיים, והם מותאמים לאקלים הישראלי באופן אופטימלי.

שירות מצבר לרכב וולוו s60 שלנו (או כל מצבר נוסף עד הבית) נועד על מנת שאתם תוכלו להתעסק כמה שפחות בבירורים, דאגות וכד'. אנו מספקים מצברים החל ממחיר של 510 ₪ בלבד, ולכן תוכלו להיות בטוחים שיש לנו גם מצברים זולים ומצברים במבצעים רבים להציע לכם.

למידע נוסף, מחירים וייעוץ מקצועי, צרו איתנו קשר בכל עת

לקוחות שלנו מספרים

לדגמים נוספים מבית וולוו: