המצבר של הדייהטסו שלך שבק חיים? סביר להניח שהגיע הזמן להחליפו, אבל היי… אין צורך להזמין גרר, להמתין שעות ארוכות ולהתבאס. מומחה של מאור מצברים יגיע עד אליך ויספק מצבר לדייהטסו עד הבית שלך או עד מקום בו נתקעת עם הרכב במהירות שיא.

מחיר מיוחד עבור מצבר לרכב דייהטסו:

מצבר START UP בקיבולת 46 אמפר לרכב דייהטסו החל מ- 449 ₪

מצבר 46 אמפר מבית שנפ החל מ- 480 ₪

מצברי וורטה החל מ- 545 ₪

שירות החלפת מצבר לדייהטסו עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצבר לדייהטסו התקשרו: 072-3341-453

החלפת מצבר לדייהטסו

מצברים שמתאימים לדייהטסו לפי דגם

רכבי דייהטסו השונים מידת אמפר מצבר לדייהטסו מחיר
דייהטסו אפלאוז 46 אמפר / שעה בין 449 ₪ ל-600 ₪
דייהטסו טריוס 45,46 אמפר / שעה בין 449 ₪ ל-600 ₪
דייהטסו סיריון 45,46 אמפר / שעה בין 449 ₪ ל-600 ₪
דייהטסו קורה 46 אמפר / שעה בין 449 ₪ ל-600 ₪
דייהטסו שרייד 46 אמפר / שעה בין 449 ₪ ל-600 ₪
דייהטסו YRV 40,45 אמפר / שעה בין 449 ₪ ל-600 ₪

מצבר לדייהטסו שמגיע עד אליך – רק עם מאור מצברים

עם מאור מצברים הרבה יותר קל להחליף מצבר! אין צורך להמתין שעות ארוכות לגרר ולפנות למוסך או לחשמלאי רכב שיבדוק את תקינות המצבר ויחליף לחדש, הרי ידוע שיש צורך להחליף מצבר בכל שנתיים וחצי שלוש, וכאשר פג התוקף של המצבר הרכב לא יתניע, המערכות החשמליות יעבדו בעצלתיים ולכן זה הזמן להחליף למצבר חדש. אם גם אתם חסרי סבלנות וממהרים לפגישה חשובה, אין צורך להיכנס ללחץ מיותר, כיוון שאצל מאור מצברים תוכלו לקבל שירות במהירות, כלומר תוך כחצי שעה יגיע אליכם איש שירות עם מצבר לדייהטסו ויבצע החלפה לחדש.

מצברים מומלצים לדייהטסו – Daihatsu

דייהטסו – רכב פרקטי עם תג מחיר הוגן

דייהטסו הוא מותג יפני שנוסד עוד בשנת 1951 המתמחה בייצור רכבים קטנים וקומפקטיים בפרט, אך תוכלו למצוא גם רכבי שטח של המותג שאף הם קטנים, סוג של ג'יפון נהדר לעיר. דייהטסו הוא רכב נהדר למי שמחפש רכב קטן וקומפקטי, זול חסכוני וכזה שניתן בהחלט לשרוד איתו תקופה ארוכה, עם מינימום עלויות תחזוקה. הרכבים הבולטים של דייהטסו הם: דייהטסו סיריון שהוא רכב קטן וקומפקטי, דייהטסו שרייד שהוא רכב קטן וישן יחסית, דייהטסו YRV שהוא גם רכב קומפקטי וחסכוני, דייהטסו מאטריה שהוא גם רכב קטן בעיצוב ייחודי ודייהטסו טיריוס שהוא ג'יפון מעולה לעיר עם יכולות מדהימות בשטח.

איזה מצבר מתאים לדייהטסו?

מצבר מומלץ לדייהטסו יהיה בדרך כלל מצבר בקיבולת של 45 אמפר ושל 46 אמפר, אך כמובן שגודלו של המצבר תלוי גם בסוג ובדגם הרכב, הרי קיימים סוגים שונים של מנועים. חשוב להבין שהתאמת מצבר לדייהטסו נקבעת על פי כמה פרמטרים עיקריים: על פי נפח המנוע של הרכב ועל פי השנתון, ולכן חשוב לבחור בבעל מקצוע המבין בתחום שיוכל לייעץ לכם איזה מצבר מתאים בדיוק לרכב שלכם. את המידע תוכלו לקבל אצל המומחים של מאור מצברים, ופשוט ליהנות משירות מקצועי וזמני הגעה מהירים במיוחד.

כמה עולה מצבר לדייהטסו?

אם הגיע הזמן שלכם להחליף מצבר לדייהטסו, זה הזמן לדבר עם המומחים של מאור מצברים על מנת לקבל את כל המידע הנחוץ אודות החלפת המצבר, אם זה הדגם המתאים לרכב שלכם ואם זה המחיר. מחיר מצבר לדייהטסו אצל מאור מצברים מתחיל ב 449 שקלים, תלוי כמובן בסוג הדגם של המצבר והאמפר שלו. כמובן שיש עוד פרמטר המשפיע על המחיר והוא המותג שתרכשו, אך כמובן שבמקרה של מצבר אל תתפשרו על איכות, ורכשו רק מצברים לדייהטסו של מותג מוכר ומוביל כגון שנפ, בוש וכ"ו, על מנת שתוכלו ליהנות ממצבר איכותי לאורך זמן.

מצבר לדייהטסו עד הבית קונים רק אצל מאור מצברים!

אז אחרי שהבנתם שהמצבר שבק חיים, זה הזמן לפנות למומחים של מאור מצברים ולקבל שירות החלפת מצבר לדייהטסו עד הבית, כך שתוכלו ליהנות משירות מהיר, מקצועי, אמין וכמובן לקבל מצבר איכותי ללא פשרות – עם אחריות יצרן רשמית!

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נספים מבית דייהטסו