הביואיק שלך לא מניעה? סביר להניח שזו בעיית מצבר. אבל היי, אצל מאור מצברים תוכל לקבל מצבר לביואיק עד הבית במהירות שיא, כך שנותר לך להזמין שירות ולקבל מצבר תואם לרכב עד חצי שעה בלבד.

מצבר לביואיק במחיר מבצע מיוחד:

מצבר 74 אמפר START UP החל מ- 530 ₪

מצבר שנפ 72 אמפר החל מ- 600 ₪

מצברי ורטה לביואיק בקיבולת 70 אמפר החל מ- 630

שירות החלפת מצברים לביואיק עד הבית כרוך בתוספת תשלום

לייעוץ ללא התחייבות ולהזמנת מצבר לביואיק עד הבית חייגו אלינו 24/7: 072-3341-453

החלפת מצבר לביואיק

רוכשים מצבר לביואיק רק אצל מאור מצברים

תקלה במצבר או יותר נכון מצבר שמתרוקן זו אחת התופעות השכיחות ברכבים, הרי את המצבר עלינו להחליף כל שנתיים וחצי – שלוש, ולכן אם זמן רב לא החלפת מצבר לביואיק, סביר להניח שיש צורך להחליפו. המצבר הוא זה שנותן את הכוח החשמלי לרכב וכאשר המצבר שובק חיים, המערכות החשמליות ברכב יפסיקו לפעול, או יחלשו. מלבד זאת, גם הפנסים ברכב לא יעבדו, וכך גם מערכת ההנעה של הרכב. אך אין מה לדאוג, החלפה מהירה של המצבר תפתור את הבעיה במהירות ותוכלו לחזור לשגרת היום יום.

מצברים מומלצים לביואיק – Buick

קצת על מותג היוקרה ביואיק

רכבי ביואיק הם סמל יוקרה, והוא מותג מקוטלג בין המותגים היוקרתיים בעולם. המותג החל את דרכו בשנת 1903 כיצרנן רכב, ומאז עבר תהפוכות עד שמיתג את עצמו כמותג מוביל ויוקרתי. למותג ביואיק מגוון רכבים עם עיצובים וגימורים ייחודיים המעניקים למותג חותם משלו. מבין רכיב ביואיק תוכלו למצוא את בעיקר רכבי מנהלים כדוגמת ביואיק לוצרן, ביואיק לה קרוס ועוד.
למותג גם רכבים משפחתיים מפנקים ומרווחים, כדוגמת ביואיק וראנו טורבו הנחשבת לאחות התאומה של אופל אסטרה ושברולט קרוז וגם ג'יפים יוקרתיים כמו ביואיק אנקלייב הנחשב לפופולרי מאוד. מתוך ההיצע, תוכלו למצוא גם דגמים עם 7 מקומות כמו ביואיק רנדוו הנחשב לרכב משפחתי גדול ונוח.

איזה מצבר מתאים לביואיק?

מצברים מומלץ לביואיק הוא מצבר בגודל 70 אמפר, אולם חשוב להבין שישנם דגמים שונים בקטגוריות עם נפחי מנוע ושנתונים שונים, למשל ישנם דגמים שיכולים להתאים להם גם מצברים של 72 אמפר ואף 80 אמפר. טוב תעשו אם תתייעצו עם בעל מקצוע שיוכל לומר לכם בדיוק איזה מצבר יתאים לדגם שלכם. בכל מקרה, אם הלך המצבר לרכב, תוכלו להתקשר למאור מצברים ולקבל ייעוץ והתאמת מצבר לביואיק שלכם מבעל מקצוע, כך שתוכלו להיות בטוחים שתקבלו את המצבר הנכון.

כמה עולה מצבר לביואיק?

אצלנו במאור מצברים מחיר של מצבר לביואיק מתחיל ב 530 ש"ח וכאמור, משתנה בהתאם לסוג המצבר והמותג, ולכן חשוב לברר לפני רכישה את העלויות של מצברים לביואיק וגם לעשות סקר שוק. יחד עם זאת, חובה לא להתפשר על איכות המצבר ולרכוש מצברים לביואיק רק של מותג מוביל, על מנת שתקבלו אחריות מלאה על המצבר וגם תוכלו ליהנות ממנו למשך שנים רבות. חשוב לציין שלמצבר יש תפקיד חשוב ברכב, ועל כן מצבר שאינו איכותי גם יגמר מהר, גם האחריות עליו מוגבלת וגם לא בטוח שיעשה את עבודתו בנאמנות.

מצבר לביואיק עד הבית – רק אצל המומחים של מאור מצברים!

היום כל כך קל להחליף מצבר! אם פעם היה עלינו לגרור את הרכב למוסך או לחשמלאי רכב, להמתין שעות לגרר, לבדוק את הרכב ולהמתין עד לסיום החלפת המצבר, היום הכל הרבה יותר פשוט! חברת מאור מצברים מציעה לכם שירות החלפת מצבר לביואיק עד הבית, כך שתוכלו להזמין שירות בקליק, ולקבל מצבר חדש לביואיק במהירות האפשרית – עד חצי שעה בלבד והמצבר אצלכם!

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית ביואיק: