מצבר לאיסוזו במאור מצברים – מצבר חדש מ 510 שקלים בלבד

אנחנו במאור מצברים מתחייבים לכם, הלקוחות שלנו, לשירות מהיר ומקצועי במחירים הוגנים.

אנחנו מודעים לכך שכאשר אתם פונים אלינו – ברוב המקרים אתם נמצאים בסיטואציה הכי לא נעימה, תקועים עם הרכב שלכם באמצע הכביש או גיליתם שהלך המצבר רגע לפני שאתם יוצאים לדרך לעבודה, לסידורים או לפגישה חשובה. אף פעם אין תזמון שהוא נוח להיתקע ללא מצבר.

לכן, המטרה העיקרית שלנו היא לספק לכם מענה מיידי, מהיר כמה שאפשר כדי שתוכלו להמשיך בשגרה שלכם.

אנו נגיע עד אליכם במהירות, עם המצבר המתאים לרכב שלכם, תקבלו שירות מקצועי והכי חשוב – שירות עם חיוך.

אז אם נתקעתם עם מצבר גמור – אל תהססו לפנות אלינו! אנו מתחייבים לעשות את עבודתנו נאמנה ועל הצד הטוב ביותר כדי שתהיו מרוצים

החלפת מצבר לאיסוזו

מצברים מומלצים לאיסוזו


לקוחות שלנו מספרים

 


מצבר לאיסוזו

מצבר לאיסוזו

חברת איסוזו היפנית היא החברה אשר מביאה את דגמי הטנדרים ארבע על ארבע הטובים ביותר בעולם לנסיעה בשטחים הקשים ביותר, מספקת מצבי גרירה, סחיבת משקל רבה ובנוסף, החברה מייצרת גם משאיות רחבות ידיים. בשל הייחודיות של המכוניות, בשל משקלה, נפח המנוע וצריכת הדלק הנצרכת, מצבר לרכב איסוזו הוא בעל דרישות מדויקות ומתאימות ביותר לסיפוק העברת האנרגיה הנכונה לרכב.

איזה מצבר מתאים לאיסוזו

בנושא של מצבר, החלק החשוב והעיקרי ביותר לא רק לכלי הרכב אלא לכל כלי התחבורה הנעים, לכל כלי רכב יש דרישות להתאמה של המצבר בשל נפח המנוע, צריכת הדלק והדגם המסוים של הרכב. מצבר שנפ לאיסוזו הוא הנכון, המתאים והטוב ביותר לדגמי הטנדרים, המשפחתיות והמשאיות של איסוזו.  מחיר מצבר לאיסוזו אפשר למצוא במחירים מוזלים, נוחים ובהנחות רבות ברחבי אתרי האינטרנט.

בדגמים המסוימים של איסוזו, מצבר לאיסוזו טרופר המשפחתית ובנוסף מצבר לאיסוזו דימקס הנמכרת ביותר בישראל, לכל אחד מיועד מצבר שונה ובעזרת המוסכים ואנשי מקצוע, אפשר להתאים את המצבר הנכון.

מצבר לאיסוזו – דגמים נוספים: