מזה כ-15 שנים אנחנו במאור מצברים מבצעים החלפת מצבר לאופל אסטרה, בשלל אזורי שירות במרכז. הצוות המקצועי, המומחה והמנוסה שלנו מכיר מצברים לעומק, ויודע להתאים בדיוק את סוג המצבר לסוג הרכב שלכם.  תוך פחות מ-30 דקות מרגע הקריאה, אנחנו מגיעים אליכם עם מצבר לאופל אסטרה עד הבית, עובדים ביעילות ובמהירות, ועושים הכול כדי שתחזרו לכביש עם חיוך.

מבצעים מיוחדים על מצבר לרכב אופל אסטרה:

מצברים של חברת שנפ החל מ- 600 ₪ 

שירות החלפת מצבר לאופל אסטרה עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצבר לאופל אסטרה שלך בשירות מצבר עד הבית יש לחייג – 072-3341-453

החלפת מצבר לאופל אסטרה

קנייה חכמה של מצבר לאופל אסטרה – רק במאור מצברים!

מי מאיתנו לא מכיר את זה? המצבר הולך, ואתם תקועים באמצע בדרך, חסרי אונים ללא מצבר לאופל אסטרה שלכם. השעון מתקתק ואתם מאחרים לעבודה ולכל שאר התוכניות העמוסות שיש לכם היום ושאתם חייבים להספיק. השורה התחתונה – אתם חייבים את הרכב, ועכשיו!

הבעיה היא שכל הלחץ הזה יכול להביא אתכם לעשות קנייה לא חכמה. חשוב מאוד לפני שמחליפים מצבר לרכב, להתייעץ עם בעל מקצוע, לבחון היטב מה המצבר האידיאלי עבורכם, להתאים את המפרט הטכני של המצבר לרכב שלכם, וכמובן – לא להתפשר על מחירים גבוהים! לא חבל, כשאפשר להשיג בדיוק את אותו המצבר, אבל בזול?

כמו כן, קנייה לא חכמה, של מצבר שלא מתאים לרכב מבחינת היכולות הטכניות שלו למשל, לא רק תכאב לנו בארנק אלא גם תביא לפגיעה ברכב.

לכן, יש להתייעץ עם בעל מקצוע, שיוכל לתת לכם הסתכלות מלאה על התמונה לפני הרכישה וההחלפה. יש פרמטרים שרק בעל מקצוע מומחה יודע לקחת בחשבון.

מצברים מומלצים לאופל אסטרה (Opel Astra)

מה זה קיבול אמפר של מצבר?

מצבר לאופל אסטרה

מצבר לאופל אסטרה

אנחנו כל הזמן שומעים את המושג הזה כשאנחנו באים להחליף מצבר, אבל לא תמיד מבינים מה הוא אומר. אז הנה ההסבר המלא לכל הסקרנים:

קיבול האמפר של המצבר לרכב מתאר את היכולת של המצבר להפיק אנרגיה חשמלית עבור המערכות החשמליות והטכנולוגיות ברכב כל שעה. לכן, היחידות שלו הן אמפר/שעה, שכן אמפר זוהי היחידה של זרם חשמלי. ספציפית עבור אופל אסטרה, מומלץ מצבר בקיבולת 66 אמפר או מצבר 60 אמפר נמוך.

למה עוד חשוב להתייחס כשמחליפים מצבר לרכב?

קיבולת האמפר היא אמנם אחד המדדים הטכניים הכי חשובים במפרט הטכני של כל מצבר, ויש לתת לה את החשיבות העיקרית בעת החלפת מצבר לאופל אסטרה, אבל כמובן שישנם מדדים נוספים חשובים גם הם שחשוב לתת להם התייחסות.

  • המספר הקטלוגי – לכל מצבר יש מספר קטלוגי, גם בחברה היצרנית שלו (לדוגמה שנפ, ורטה) וגם במכון התקנים הגרמני DIN. המספר הזה אולי לא יגיד לכם הרבה כשלעצמו, אבל הוא כן חשוב כשאתם רוצים לרכוש מצבר או להתייעץ עם בעל מקצוע בנוגע לאיזה מצבר כדאי לרכוש. ככה תוכלו לוודא שאתם ובעל המקצוע מדברים בדיוק את אותו המצבר, בלי שיהיו טעויות בדרך.
  • המידות – אם המצבר יהיה גדול מדי לרכב שלכם – המצבר פשוט לא יכנס פנימה! לכן, וודאו שקראתם היטב את האורך, הרוחב והגובה של המצבר, ותראו שהוא אכן נכנס לרכב שלכם.
  • החברה היצרנית – שנפ, ורטה וגם בוש הן החברות המרכזיות ביותר בשוק המצברים. אנחנו במאור מצברים מספקים מצברים לאופל אסטרה אך ורק מחברות אלו, כדי להבטיח לכם איכות מצברים גבוהה ביותר.

** מצברים במבצע החודש למגוון רכבי OPEL רק במאור מצברים! **

מצבר לאופל אינסיגניה של חברת Schnapp ב- 600 ₪ בלבד במקום 680 ₪

מצבר לאופל וקטרה (VECTRA) בקיבולת 60 אמפר של סטארט אפ  ב- 450 ₪ בלבד במקום 550 ₪

מה לגבי מחיר המצבר?

מצבר לאופל אסטרה בשירות מצבר עד הבית

ברור שגם המחיר משחק כאן, ולכן חשוב לנו להדגיש – אנחנו במאור מצברים מקפידים על איכות מצברים גבוהה ביותר, ובמקביל שומרים על מצברים בזול ומציעים מצברים במבצע!

תמצאו אצלנו מצברים החל מ 449 ₪ למצבר, ותמיד יש אצלנו מצברים במבצע – כי אצלנו הכי חשוב שתהיו מרוצים וששביעות הרצון שלכם תהיה הגבוהה ביותר.

נתקעתם עם הרכב באמצע הדרך ואתם חייבים לקבל את המצבר עד אליכם? קמתם בבוקר במטרה להגיע לעבודה בזמן והלך לכם המצבר? אין שום בעיה, שיחת טלפון קצרה למאור מצברים ותמורת תוספת תשלום סמלית עבור שירות החלפת מצבר עד הבית במרכז תוכלו להמשיך בתוכניות שלכם ללא הפרעה ועיכוב. אנו נגיע עד אליכם במהירות עם המצבר החדש המתאים לרכב אופל אסטרה שלכם.

מוזמנים להתקשר אלינו וליהנות משירות אדיב, אכפתי ואיכותי, לצד המקצועיות והיסודיות של הצוות המסור שלנו, ולהזמין מצבר לאופל אסטרה עד הבית!

לקוחות שלנו מספרים


דגמים נוספים מבית אופל: