מחפשים לקנות מצבר חדש לאופל שלכם? המצבר ברכב שבק חיים ואין לכם דרך להתנייד לחנות מצברים הקרובה על מנת לרכוש מצבר? הכירו את מאור מצברים – צוות מומחים להחלפת מצברים לכל סוגי הרכבים, בעלי ניסיון עשיר יעניקו לכם שירות אדיב ומהיר של אספקת מצבר לאופל עד הבית!

מבצעים מיוחדים על מצבר לרכב אופל:

מצבר לאופל מבית סטארט אפ 50 אמפר החל מ- 449 ₪ 

מצברי שנפ 60 אמפר החל מ- 480 ₪ 

מצבר תוצרת ורטה 60 אמפר החל מ- 545 ₪ 

שירות החלפת מצבר לאופל עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצבר לאופל שלך בשירות מצבר עד הבית יש לחייג: 072-3341-453

החלפת מצבר לאופל

איזה מצבר מתאים לאופל?

רכבי אופל השונים מידת אמפר מצבר לאופל מחיר
אופל אינסיגניה 66 אמפר / שעה החל מ-600 ₪
אופל אסטרה 66 אמפר / שעה החל מ-600 ₪
אופל וקטרה 55 אמפר / שעה בין 480 ₪ ל-630 ₪
אופל מוקה 50,55 אמפר / שעה בין 449 ₪ ל- 630 ₪
אופל קורסה 50,55,60 אמפר / שעה בין 449 ₪ ל- 630 ₪

לאופל יש דגמים רבים של רכבים ולכל דגם ותת דגם יש מצבר אחר שמתאים לו. התאמת מצבר לאופל היא משימה למשווק מורשה של מצברים. יש להתאים בין דגמי אופל השונים ופרמטרים המאפיינים את המצבר, כמו גדול פיזי, אמפר – הקובע את עוצמת הבטרייה וכמות המתח המסופק לרכב וכמו כן מאפיינים ייחודיים כמו מצברים לרכבים בעלי מנגנון סטארט אנד סטופ. לדוגמא, מצבר מומלץ לאופל מדגם אסטרה הוא 66 אמפר, אופל קורסה יכול להסתפק במצבר 50 אמפר ואופל מוקה זקוק למצבר בהספק 55 אמפר. לנו במאור מצברים ישנם מצברים המתאימים לרכב אופל מכל השנתונים, לדוגמא: 2002,2005,2010,2011,2012,2013,2014 וכ"ו.

רוכשים מצבר לאופל עם מאור מצברים

הרכב לא מתניע? הגיע הזמן לרכוש מצבר לאופל מהאיכות הטובה ביותר. מצבר הוא רכיב במכונית שאיכותו חשובה במיוחד, ולכן חשוב לקנות מוצר ממשווק מורשה בעל מוניטין שמספק אחריות יצרן מקורית ושירות ללא תחרות.
מצבר הרכב אחראי על התנעת הרכב בבוקר ועל מערכות ההגנה של האוטו שלכם. מצבר תקול יעכב אתכם ברגע הגרוע ביותר, בדיוק כשתהיו בדרך לפגישה או לאירוע משפחתי, ולצערנו זו סיטואציה שמוכרת לכולנו. מצבר איכותי ייטען בקלות, ישמור על זרם אחיד ומדויק ובנוסף ישמור על אורך חיים של שנים גם בשימוש רצוף.

מצברים מומלצים לאופל – Opel

איכות גרמנית ברכבי אופל

אופל הינו רכב יוקרה גרמני שאיכות הבנייה שלו היא ברמה הגבוהה ביותר. מערכות ההגנה של אופל הן מהמתקדמות שיש בשוק ומחשב הרכב הוא מהמתקדמים בעולם. מערכות אלה צורכות חשמל מהמצבר גם בזמן שהרכב כבוי וחונה, כדי להגן על הרכב מפני גניבות וכדי לאפשר לבעל הרכב להתניע את הרכב בעזרת מפתח קירבה, מנגנון שקיים היום בכל דגמי אופל השונים.

בדגמי אופל החדשים יש היום גם מנגנון חדש ולרב נזקדקק למצבר סטארט סטופ. מנגנון זה מכבה את הרכב ברמזורים ובעצירות, במטרה לחסוך בדלק ואנרגיה. המנגנון דורש מצבר מיוחד הקרוי מצבר Start & Stop ויש להתאים אותו לדגם הספציפי באמצעות מפרט מדויק של היצרן.

כמה עולה מצבר לאופל?

מחירים עבור מצבר לרכב מסוג אופל משתנים לפי מספר גורמים:

  • מותג המצבר והחברה שיצרה אותו.
  • גודל המצבר וההספק שלו.
  • גורמים ייחודיים כמו מנגנון הפסקת מנוע ברמזורים.

כאשר בוחרים מצברים לאופל עדיף לקנות מותג ידוע בעל מוניטין. לא כדאי לחסוך כאשר מדובר ברכב יקר ואיכותי כמו אופל וכמובן שאחריות עבור המוצר היא הכרחית. אצלנו תמצאו מצבר לאופל מחיר החל מ 450 ש"ח.

מצבר לאופל עד הבית עם מאור מצברים

המצבר "מת" לנו תמיד בזמן הכי לא טוב, ולכן כדי לשוב לשגרת היום חייבים משווק מצברים שמבצע החלפת מצבר לאופל עד הבית, משווק מורשה המשתמש בכלי עבודה תקניים. במאור מצברים יבדקו את מצב המצבר בעזרת מודד זרם במאמץ כדי לקבל קריאת זרם מדויקת. לאחר מכן נבדוק תקינות הדינמו והאלטרנטור ובסוף התהליך נאפשר ללקוח לבחור מצבר מהמבחר שברשותנו.

לקוחות שלנו מספרים

מצברים נוספים לאופל: