כל המצברים שחיפשת במקום אחד

רוצים לדעת כמה עולה מצבר חדש? כאן ניתן למצוא את כל סוגי המצברים לכל סוגי הרכבים ולקבל מידע על המחירים האטרקטיביים ביותר בשוק! לפרטים נוספים ולהתאמה מדויקת של מצבר לסוג הרכב שלך ניתן ליצור קשר עם מוקד המכירות של מאור מצברים.

מחיר מצבר לרכב הכי זול שתמצאו:

מצבר סטארט אפ החל מ-449 ₪

מחיר מצבר שנפ מ-440 ₪

מצבר מחיר מ 540 ₪ מבית VARTA – וורטה

שירות החלפת מצברים עד הבית כרוך בתוספת תשלום

מצבר לרכב מחיר הכי משתלם רק במאור מצברים – התקשרו: 072-3341-453

מחירון מצברים

מאור מצברים מציגה: מחירון מצברים 2024

כ-ל המצברים הקיימים בחברת מאור מצברים במקום אחד עם פירוט מלא לפי יצרן, מידות אמפר וכמובן – מחיר.

כל המצברים חדשים, תקינים ומגיעים עם תעודת אחריות יצרן מקורית לתקופות שונות. רגע לפני בחירת מצבר לרכב, מאור מצברים ממליצה לך ליצור איתנו קשר על מנת שנוכל לתכנן יחד את רכישת המצבר החדש שלך ולחסוך לך כסף וגם כאב ראש.

בחירת מצבר לפי חברה:

איזה מצבר מתאים לרכב שלי?

זה לא משנה אם אתם רוצים לדעת איזה מצבר מתאים ליונדאי גטס או במידה ואתם זקוקים למצבר לרכב קיה פיקנטו. במאור מצברים נשמח לעמוד לשירותכם בהתאמת המצבר לרכב שלכם, כל שעליכם לעשות הוא להתקשר אלינו ונשמח לעזור לכם מייד וללא תמורה!

בחירת מצבר לפי מידת אמפר:


עלות מצבר משתנה בהתאם למותג המצבר שתבחרו ותקופת האחריות! כאן בדף מחירון מצברים אנחנו משקפים לכם בדיוק את המחירים כולל מע"מ

איך בוחרים מצבר?

מצבר הוא הנושא הכי נשכח בספר לימודי הנהיגה. לכל אורך תהליך הוצאת הרישיון, רכישת רכב וטיפול ברכב אף אחד לא עוצר ללמד אותנו מיהו המצבר וכמה הוא חשוב לתפעול תקין של הרכב. מצבר איכותי יהפוך את חווית הנהיגה שלך לחלקה, בטוחה ולעיתים עוצמתית יותר ולכן יש תהליך בחירת המצבר הבא שלך הוא חשוב.
במדריך זה ננסה לשפוך מעט אור על הרכיב הנעלם הזה הנקרא מצבר –

מה זה מצבר?

מצבר אחראי להתנעת הרכב, אספקת חשמל התקינה ותמיכה במערכות החשמל הרבות של הרכב. כך שישנו משקל רב לבחירת המצבר כי מצד אחד יכול להיות שהרכב שלך נהנה מחיים קלים של בית ועבודה ואז מצבר זול יותר וקטן יותר יתאים לו ומאידך יכול להיות שברשותך משאית אשר עובדת 24/7 וצריכה מצבר חזק, עמיד ואמין שיוכל לעמוד במשימות היומיות שלה.

סוגי מצברים:

  • מצבר פתוח – מצבר פתוח הוא מצבר הדורש טיפול מצד הנהג. הטיפול כולל בדיקת מי המצבר ומילואם עם מים מזוקקים בכל פעם שמפלס המים יורד
  • מצבר סגור – מצבר סגור לא דורש טיפול ועובד על בסיס ג'ל. מצברים אלו יקרים יותר אך הם עובדים בשיטת התקן ושכח והנהג יכול "לשכוח" מהמצבר עד החלפת המצבר הבאה. למרות הנוחות הזו, מאור מצברים ממליצה לך לבדוק את המצבר מדי שלושה חודשים על מנת לבדוק סדקים ונזילות מהמצבר אשר עלולים לגרום נזק למצבר ולרכב עצמו

אחריות למצבר:

כל מצבר מגיע עם תעודת אחריות מקורית של היצרן. לא רוכשים מצבר ללא תעודת אחריות! מצבר מחיר כללי מתחיל מ 449 שח ועדיין למצברים אלו ישנם תעודות האחריות. תקופת האחריות שונות כמובן ונעות בין 12 חודשים, 18 חודשים, 20 חודשים ו-24 חודשים. ככל שתקופת האחריות גדולה יותר כך מחיר המצבר עולה בהתאמה. אנו במאור מצברים נדאג לספק לכם מצברים חדשים בשירות " מצבר עד הבית " עם תעודת אחריות בהתאם למצבר שבחרתם.

איך לשמור על מצבר חדש?

עכשיו כשלמדנו קצת יותר על מהו מצבר וכמה הוא חשוב לרכב, נלמד איך לשמור על המצבר החדש שרכשנו. בכמה נקודות קטנות ניתן ללמוד איך לזהות תקלות מבעוד מועד ולהזמין מצבר חדש לפני שהרכב נתקע והורס לנו את היום.

  • מצבו החיצוני של המצבר – כבישי ישראל לפעמים מאתגרים את מערכות הקפיצים של הרכב, אך לא רק. גם המצבר עלול לחטוף מכות כשהרכב נכנס לבור וכתוצאה מזה יכולים להיווצר סדקים אשר יגרמו לנזילות ולנזק למצבר ולרכב. לכן מאור מצברים ממליצה לך לבדוק את חיצוניות המצבר אחת לחודשיים כדי להיות עם האצבע על הדופק לפני שהנזק האמיתי נגרם.

  • תוקף המצבר – כפי שלמדנו, גם למצבר יש אורך חיים ולכן יש לזכור מתי בפעם האחרונה החלפת מצבר כדי לקבל קנה מידה לגבי החלפה עתידית של המצבר ולמנוע מצב בו הרכב לא מניע בבוקר

  • מגעים – המצבר מתחבר לאלטרנאטור דרך כבלים ונקודות חיבור על גבי המצבר. יש לבדוק את חיבורים אלו מדי חודשיים כדי לוודא שהם נקיים מלכלוך וקורוזיה. על מנת לשמור עליהם נקיים יש לשפוך על החיבורים מים חמים ולרסס אותם מעט עם שמן כדי להרחיק קורוזיה ולכלוך

ישנן עוד המון דרכים לשמור על המצבר, אותם נשמח להעניק לך בשיחת ייעוץ חינמית שתעזור לך לבחור את המצבר הנכון ביותר עבורך.

מחיר מצבר הכי זול בעבור שירותי החלפת מצברים עד הבית

מאור מצברים שמחה לבשר כי כל המצברים המופיעים במחירון המצברים ניתנים לשליחה על ידי שליח ויכולים להגיע אליך עד חצי שעה בלבד מרגע ההזמנה!

בתוספת 50 ₪ ניתן לקבל את השירות באזור המרכז למשל, הזמנת מצבר עד הבית בתל אביב או החלפת מצברים ברמת גן נוכל להגיע אליכם עד 30 דקות ואפילו לפני!, מומחה המצברים שלנו ויתקין לך את המצבר על המקום, ידריך אותך איך לשמור על המצבר החדש שלך ויהיה איתך בקשר כדי לוודא שהמצבר תקין ועובד כמצופה.
השירות זה זמין עבורך 24/7!

מצבר לרכב מחיר החל מ 449 שקלים באתר מאור מצברים

שמחים לעמוד לשירותך כבר 15 שנים,

מאור מצברים

חוות דעת אחרונות מלקוחותנו: