לגלות שנתקעת בלי מצבר בחולון זה מבאס, טוב שמאור מצברים כאן!

מאור מצברים תגיע עד אליך, תוך 30 דקות בלבד, עם מצבר חדש במחיר סופר משתלם ותחזיר אותך לשגרה במהירות וביעילות.

מבצע מצבר עד הבית בחולון החל מ-449 ₪ + 70 ₪ דמי משלוח+התקנה+בדיקת טעינה בבית הלקוח.

מבצע מיוחד לתושבי חולון:

מצבר סטארט אפ החל מ-449 ₪

מצבר שנפ מ-450 ₪

מצברי וורטה מ-545 ₪

שירות החלפת מצבר לרכב בחולון עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצבר בחולון התקשרו: 072-3341-453

מצבר לרכב בחולון

חולון היא עיר גדולה ולמרות זאת לא כזה פשוט לאתר חנויות מצברים בחולון שפועלות מסביב לשעון וזמינות בשבילכם תמיד, בין אם המצבר שבק חיים בקניון חולון, איזור התעשייה חולון, כיכר סטרומה בחולון ועוד, המתקינים הניידים של מאור מצברים יגיעו אליך עם מצבר לרכב בחולון, מצבר למשאית בחולון, מצבר לאוטובוס בחולון, מצבר לקלנועית בחולון, מצבר לאופנוע בחולון ומצבר לקטנוע בחולון במחירים נוחים ושירות אמין ומקצועי.
מחכים לעמוד לשירותך, מאור מצברים.

כל הסיבות לבחור מאור מצברים – מעל ל-15 שנות ניסיון, מקצועיות ושירות, מגוון רחב של מצברים לכל סוגי כלי הרכב, התקנה מהירה עד לרכבך ב-30 דקות בלבד, מתקינים מקצועיים ואדיבים אשר יעזרו לך להבין טוב יותר את מצבר הרכב שלך.

מבצע מצבר לרכב עד הבית בחולון

מצבר למכירה בחולון וכל זה בשירות עד הבית, כבר לא צריך להזמין חילוץ! ברגע שנתקעת כל שצריך הוא טלפון אחד למאור מצברים ומתקין מומחה של מאור מצברים יגיע עד אליך עם מצבר חלופי חדש\משומש המתאים ביותר לסוג הרכב שלך בכל מקום בחולון.

אז איפה קונים מצבר בחולון? לאן להגיע? אז זהו, שלא ! עדיף שאנחנו נחסוך לך זמן ונגיע עד הבית שלך!
בין אם תצטרך מצבר שנפ 60 אמפר לניסאן קשקאי בחולון, מצבר לרכב פורד פוקוס בחולון או מצבר וורטה בחולון להונדה סיוויק, מאור מצברים כאן לספק לך מצבר לכל סוגי הרכבים במהירות שיא של 30 דקות מרגע השיחה שלך!

מבצע מצבר החודש שלנו – מצברים בזול בחולון משלוחים בין 50 ₪ ל 70 ₪, מצבר מבית סטארט אפ חדש ב-449 ₪ בלבד למגיעים לסניף שלנו!

איך לישון בראש שקט עם המצבר שלך?

על מנת לעשות את המקסימום כדי לשמור על המצבר שלך תקין ועובד, עליך לפעול לפי הוראות אלו –

  • מצבו החיצוני של המצבר – מכיוון שמצטבר לכלוך על גם על המצבר, יש לנקות אותו פעם בשבוע לפחות על ידי שפיכת מים חמים על נקודות החיבור שלו (בקיץ) וריסוס קצר של שמן על אותן נקודות בחורף
  • בדיקה חזותית של מצבר הרכב – יש להסתכל על המצבר עצמו ולבדוק אם ישנן חבלות חיצוניות על המצבר, האם יש נזילה מהמצבר והאם לא פג תוקף המצבר.
  • הגעת לטיפול במוסך? מעולה. צוות המוסך ישמח להדריך אותך לגבי המצבר שלך.

מחיר מצבר לרכב בחולון

מאור מצברים גאה להעניק לך מחירים משתלמים לכל כיס, על מנת שהמצבר לרכב שלך יהיה הנכון והמדויק עבור הרכב שלך. במאור מצברים ניתן למצוא מצברים חדשים לרכב החל מ-449 ₪ בלבד.
רכישת מצבר לרכב עד הבית בחולון
* ישנה אופציה לרכוש מצבר משומש בחולון עד הבית, אך אנחנו במאור מצברים פחות ממליצים על מוצר זה אשר יש לו אחריות חלקית בלבד.

מצברים נפוצים

גם מצברים קונים חכם! צוות מאור מצברים יגיע עד אליך ויחליף לך מצבר לרכב בחולון, ידריך אותך איך לשמור על מצבר הרכב החדש שלך ולעקוב אחר הביצועים שלו. במידה ותהיה לך שאלה, מאור מצברים בחולון עומדים לרשותך ולשירותך.

מצבר לאופנוע בחולון

במחלקת המצברים לאופנועים של מאור מצברים ניתן למצוא מגוון רחב של מצברים חזקים ואמינים לאופנוע שלך בחולון. המצברים ניתנים לרכישה אצלנו בחנות או תוך חצי שעה בלבד משיחת הטלפון אלינו בשירות מצבר עד הבית בחולון. רוצה להקדים תרופה למכה? יש לוודא שהמצבר לאופנוע שברשותך לא עבר את תאריך התפוגה שלו ולכן מאור מצברים מזמינה אותך להתקשר ולהתייעץ לגבי רכישת מצבר חדש לאופנוע עד הבית עוד היום.
מאור מצברים תספק לך מצבר לאופנוע בחולון, לכל איזור בחולון בשירות מצוין ומחירים אטרקטיביים.

מצבר לקלנועית בחולון

קלנועית היא צרכנית החשמל הגדולה ביותר מכיוון שמצברים הם אמצעי האנרגיה היחידים שלה.
מאור מצברים מחזיקה מלאי גדול ומגוון של מצברים לקלנועית בחולון ותשמח להעמיד לרשותך נציגים מקצועיים אשר יחד איתך יתכננו את רכישת המצבר הבא לקלנועית שלך, הכל כדי שהדרך שלך תהיה בטוחה ואמינה. גם מצבר לקלנועית בחולון ניתן לרכוש בשירות מצבר עד הבית של מאור מצברים. מחיר מצבר משתנה בהתאם לסוג הקלנועית, אצלנו במאור מצברים תקבלו גם הנחה מיוחדת בהזמנת 2 מצברים ומעלה לקלנועית שלכם.
ההמלצה שלנו: הזמינו מצבר שנפ בחולון , מצברי שנפ אמינים במיוחד ורב לקוחותנו עושים את הבחירה הנכונה ומזמינים את מותג זה לקלנועית שלהם.

מצבר לקטנוע בחולון

הצורה הטובה ביותר להתנייד בעיר בהחלט. אבל גם הקטנוע הכי חזק נתקע בלי מצבר לפעמים. מאור מצברים מזמינה אותך לקבל הצעת מחיר למצבר לקטנוע בחולון על מנת לחזור לשגרה בצורה המהירה, היעילה והמשתלמת ביותר! מגוון מצברים לקטנוע בחולון כגון מצבר לקטנוע 50 סמ"ק בחולון, מצבר לקטנוע 125 סמ"ק בחולון, מצבר לקטנוע 250 סמ"ק בחולון ועוד. לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית: 072-3341-453

מצבר לאוטובוס בחולון

בניגוד למצברי הרכב, מצברי הקטנוע ומצברי האופנוע, מצבר האוטובוס הוא מצבר גדול במיוחד ומצריך עזרה מקצועית יותר בבחירתו. כשבוחרים מצבר לאוטובוס בחולון אנחנו בעיקר מדברים על מצברי פריקה עמוקה, יש להפעיל שיקול דעת ולבחור מצבר התפור למידותיך ולצריכת האנרגיה של האוטובוס הספציפי שלך. מאור מצברים מומחית גם במצברים לאוטובוס ותייעץ לך בשמחה בכל התלבטות בנוגע למצבר אוטובוס. במידה והמצבר כבר לא עובד, מאור מצברים תשלח לך מקצוען מצברים שיגיע עד אליך עם מצבר חדש, יתקין אותו וידריך אותך להמשך טיפול ושמירה על המצבר החדש שלך.

מצבר למשאית בחולון

התחלת יום עבודה וגילית שהמשאית שלך לא מניעה. זו יכולה להיות צרה צרורה במיוחד כשמדובר במצבר למשאית. על מנת לא להרוס את כל היום בגרירה ונסיעה למוסך, מאור מצברים מזמינה אותך להתקשר ולקבל ייעוץ מלא על מגוון המצברים למשאית שברשותה. לא משנה היכן אתה בחולון, מצבר המשאית יגיע עד אליך כשהוא חדש ומוכן לעבודה. בין אם זו משאית וולו, משאית מיצובישי, משאית איווקו, מאור מצברים תספק לך תוך חצי שעה בלבד מצבר למשאית בחולון!

 

לקוחות שלנו מספרים