זקוקים למצבר שמתאים לרכב מאזדה 3? אסור לפספס את המבצע של מאור מצברים! מצבר חדש למאזדה 3 במחירים הכי זול החל מ 450 שקלים!

אם נתקעת וגם אם לא, מבצע כזה לא מקבלים בכל מקום – התקשרו והזמינו מצבר למאזדה 3 ובתוך חצי שעה בלבד ומכל מקום במרכז הארץ יש לך מצבר חדש למאזדה שלך!

מבצע מיוחד עבור מצבר לרכב MAZDA 3:

מצבר סטארט אפ 60 אמפר החל מ-450 ₪

מצבר 60 אמפר למאזדה 3 מבית שנפ מ-450 ₪

מצברי VARTA מ-545 ₪

מצברי BOSCH למאזדה 3 מ-600 ₪

שירות החלפת מצבר למאזדה 3 עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצברים למאזדה 3 התקשרו: 072-3341-453

החלפת מצבר למאזדה 3

מאזדה 3 המשפחתית הנפוצה ביותר בישראל

אפשר להגיד שמאזדה 3 שברה את השוק הישראלי וכיום ניתן לראות עשרות ואולי מאות אלפי רכבי מאזדה 3 נוסעים על כבישי ישראל. ההתלהבות של חברות הליסינג מהן גרמה לעלייה משמעותית בהזמנות הרכב לישראל. האבזור המתקדם לעומת המחיר הנוח שבו את ליבו של הצרכן הישראלי שקיבל עסקה משתלמת מאוד.

רכבי מזדה 3 מגיעים עם שני סוגים מנועים עיקריים – 2 ליטר ו-1.5 ליטר, לכן מבחר המצברים היכולים להתאים לו מגוונים ומגיעים במספר אמפרים.

לייעוץ חינם בנושא מצברים למאזדה 3 אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר 24 שעות ביממה!

כמה עולה מצבר למאזדה 3?

ההתלהבות של הנהג הישראלי מהרכב הזה הביא לייבוא מסיבי של מצברים ולכן ניתן למצוא במאור מצברים מגוון רחב של יצרנים ואמפרים שונים. ההיצע הרחב עלול לבלבל אותך כנהג, במיוחד בנושא כמו מצבר שבואו נודה על האמת, אנחנו לא באמת בודקים ומבינים בו. מחיר מצבר נקבע על ידי מספר משתנים כמו אמפר, תקופת אחריות, החברה המייצרת וכמובן – המקום ממנו רוכשים את המצבר.

חברת מאור מצברים מתחייבת למחיר נמוך ולשירות הוגן מרגע השיחה הראשונה ועד לאחר ההתקנה. זה לא משנה אם זקוקים למצבר למזדה 2 או מצבר למזדה 3 , אנחנו במאור מצברים נדאג להתאים לכם את המצבר שהרכב שלכם זקוק לו.
תוהה איזה מצבר לרכוש? בשביל זה אנחנו כאן!

בשיחה עם הנציג שלנו אנחנו נקבל ממך מידע מדויק על הרגלי הנסיעה במאזדה 3 שלך, מצבו המכני של הרכב ונתאים לך מצבר לפי התקציב שלך.

מבצע החודש – מצבר למאזדה 3 במחיר הכי משתלם בארץ!

מצבר לרכב מאזדה 3 מבית סטארט 60 אמפר ב-450 ₪ בלבד!

לרכישה של מצבר לרכב 60 אמפר שמתאים למאזדה 3 בשירות מצבר עד הבית התקשרו אלינו: 072-3341-453

בנוסף, ניתן לבחור ממגוון מצברים למאזדה 3:

  • מצברים בטכנולוגיית סטארט סטופ (Start&Stop) מתאימים לדגמים משנת 2014 ומעלה בלבד.

כל הסימנים שהגיע הזמן להחליף מצבר למאזדה 3

כנהגים, תמיד אומרים לנו לשים לב למד הדלק, מים ושמן אבל אף אחד לא מטפטף לנו לבדוק מה קורה עם המצבר שלנו ואז אנחנו מגלים שהלך המצבר בדיוק כשאנחנו רוצים להתחיל את היום.
כדי למנוע את המצב המעצבן הזה, ליקטנו עבורך מספר טיפים שיעזרו לך להבין מתי הגיע הזמן להחליף מצבר:

  • סדקים ונזילות מהמצבר – מצב מסוכן בו הנזק עלול, תרתי משמע, לנזול מהמצבר לרכב ולגרום לתקלה איומה שתעלה בהמון זמן וכסף. במידה וזיהית סדק ו\או נזילה מהמצבר יש להתקשר מיד למומחה מצברים שיגיע להחליף את המצבר. בשום פנים ואופן לא לנסות לתקן את המצבר לבד! החומצות שבו מאוד רעילות ועלולות לגרום לפגיעה ממשית ולנזק בלתי הפוך לגוף האדם.

  • הסתיימה האחריות על המצבר – בכניסה הבאה שלך למוסך, ניתן ואף רצוי לבקש מהצוות לבדוק את המצבר ולהגיד לך מתי האחריות על המצבר פגה. עם הנתון הזה יהיה לך קל יותר לתכנן את רכישת המצבר הבאה שלך ולחסוך לך כסף.

  • הרכב עבר תאונה – מכה חזקה ברכב עלולה להזיז את המצבר ממקומו ולגרום לו נזקים הן למצבר עצמו והן למערכות הקשורות אליו. שיחה קצרה למומחה מצברים יכולה לעזור לך להבין טוב יותר אם הגיע הזמן להחליף מצבר

  • פעילות חשמלית נמוכה – ברגע שהמצבר מתחיל לגמגם כנראה שהגיע הזמן להחליף אותו. אם האורות ברכב עמומים, ההתנעה קשה יותר מבעבר, המזגן לא פועל במלוא העוצמה וכו' הגיע הזמן להחליף את המצבר

מצבר למאזדה 3 – אז מה הכי מתאים?

מצבר למאזדה 3

מצבר למאזדה 3

שוק המצברים יכול להיות מבלבל ומפחיד, לאיים  במילים גבוהות כמו אמפר ואלקטרוליט, אך בסופו של דבר חשוב להבין כמה דברים עיקריים: מצבר שנפ למאזדה 3 מהווה מענה אוניברסאלי לצרכים שלכם. אין תחליף לשם, מוניטין וניסיון, וזו הסיבה לכך שמצברים יש לרכוש מחברות בדוקות, בעלות סניפים רבים שהמילה שלה (וגם כתב האחריות) שווה משהו. מצברים של רכבים פרטיים, כולל מאזדה 3 יכולים לדרוש 40-60 אמפר. עם זאת, חשוב לשים לב לפרטים נוספים כאשר בודקים כמה עולה מצבר למאזדה 3.

כאשר רוכשים מוצר של מותג ידוע, מובן שצריך גם לשלם עליו בהתאם, אבל מחיר מצבר שנפ למאזדה 3 עדיין מספק את התמורה האיכותית ביותר שמגולמת, בין השאר בתקופת שירות ארוכה. באופן כללי, בתחזוקה נכונה ובשימוש נכון בסך הכול, המצבר יכול לשרת אתכם 3-4 שנים. חשוב מאוד להתאים מצבר למערכת מבחינת דרך הפעולה של המנוע. באופן כללי, מק"ט שנפ 07 הוא המצבר המתאים עבור מאזדה 3. כאשר אתם רוצים לדעת מה המחיר של מצבר שנפ למאזדה 3 אצלנו במאור מצברים תוכלו לרכוש את מצבר 60 אמפר או מצבר 65 אמפר של שנפ ב 475 שקלים בלבד.

*המלצת מאור מצברים*: המצבר הכי מומלץ לרכב מאזדה 3 שיחזיק לטווח ארוך הוא מצבר שנפ 66 אמפר, אמנם המצבר הספציפי הזה קצת יותר יקר אך אם אתם בוחרים ללכת על איכות זאת הבחירה הטובה ביותר.

התקנה של מצבר שנפ למאזדה 3

אחד היתרונות הגדולים ביותר בעבודה מול חברות גדולות – זה האפשרות לא לדאוג לאן יעלם הספק במידה ומשהו יילך לא כשורה. בנוסף, התקנה ותחזוקה נכונה של המצבר יכולה להיות חשובה הרבה יותר מהפקטור של מצבר למזדה 3 מחיר. אין ספק שמדובר בפרט חשוב ביותר, אבל בסופו של דבר, ללא תחזוקה מתאימה וגם בחירה נכונה במצבר הנכון ביותר עבור הרכב שלכם, ההשקעה יכולה להיות לא משתלמת ואפילו מיותרת.

במילים אחרות, בחרו אך ורק במשווקים מורשים איכותיים, זה יכול להיות schnapp מצברים , רכשו מצברים ברמה גבוהה, וכך תאריכו בצורה משמעותית את תוחלת החיים של הרכב שלכם – ללא קושי וללא דאגות .

גם מצבר לרכב מאזדה 3 נוטה להישחק לאחר כ-3-4 שנים ויש צורך להחליפו. מדובר בהשקעה לא קטנה וכדאי לבצע אותה בצורה כמה שיותר מושכלת.

מצבר עד הבית למאזדה 3

זה בסדר, אף אחד לא באמת בודק את מצב המצבר ולרוב מחליף אותו רק כשהוא נגמר. היום מצבר גמור זה כבר לא סיפור!
טלפון אחד למאור מצברים ומומחה מצברים מטעמנו יגיע אליך עם מצבר חדש למאזדה 3 שלך, יבדוק את המצבר הקיים שלך ורק אם המצבר גמור יחליף לך אותו בחדש.
אך זה לא מסתיים כאן! מומחה המצברים שלנו יוודא שהמצבר הותקן כהלכה, יושב טוב בעיגון המצבר, ידריך אותך איך לשמור על המצבר החדש שלך, ימסור לך את תעודת אחריות היצרן ורק אז יפנה לדרכו. וכל זה עד חצי שעה מרגע שיחת הטלפון אלינו!

אנחנו מזמינים אותך לחייג אלינו וליהנות משירות מעולה, מצברים זולים ואיכותיים וזמן מענה מהיר במיוחד. להזמנת מצבר למזדה 3 שלך בשירות מצבר עד הבית.

לקוחות שלנו מספרים

שנתונים נפוצים: 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

זקוקים למצבר מקורי של מאזדה 3? צרו קשר עם מאור מצברים ונוכל לסיע לכם במידה ויהיה לנו במלאי מצבר מקורי למאזדה 3 שיתאים לשנתון של הרכב שלכם.

עוד דגמים מבית מאזדה: